Τρίτη 13 Φεβρουαρίου 2024

Φυλάκιση 2,5 ετών πρότειναν για τον Φρέντι Μπελέρη οι Αλβανοί εισαγγελείς

«Η Χειμάρρα επέλεξε τον Φρέντι Μπελέρη για δήμαρχο» αναγράφει το πανό που κρατούν υποστηρικτές του έξω από τα αλβανικά δικαστήρια όπου εξελίσσεται η δίκη (φωτ.: glomex)

Τον έκριναν ένοχο για ενεργή διαφθορά – Η δίκη θα συνεχιστεί στις 28 Φεβρουαρίου

Την ενοχή του εκλεγμένου δημάρχου Χειμάρρας Φρέντι Μπελέρη για ενεργή διαφθορά ζήτησαν οι Αλβανοί εισαγγελείς κατά την ακροαματική διαδικασία και πρότειναν ποινή φυλάκισης δύο ετών και έξι μηνών.

Για τον συγκατηγορούμενό του, Παντελή Κοκαβέση, η εισαγγελία πρότεινε ποινή φυλάκισης ενός χρόνου με ανασταλτικό χαρακτήρα, λόγω των προβλημάτων υγείας που αντιμετωπίζει, θέτοντας όμως όρο να υπόκειται σε περιοδικό έλεγχο από τις αρχές.

Η δίκη στο ειδικό δικαστήριο SPAK πρόκειται να συνεχιστεί στις 28 Φεβρουαρίου με την αγόρευση και την κατάθεση προτάσεων από τους δικηγόρους υπεράσπισης του κατηγορούμενου Φρέντι Μπελέρη.

Απευθυνόμενος στους δικαστές, ο Φρέντι Μπελέρης έκανε λόγο για μια «πολιτική δίκη» και συμπλήρωσε ότι «με καταδικάζετε σε μια πολιτική φυλακή, δεν με αφήνετε να ορκιστώ, δεν με αφήνετε να είμαι κοντά στον λαό της Χειμάρρας και η εισαγγελία δεν δέχεται τα στοιχεία που παραθέτουν οι δικηγόροι μου.

»Έχω παράπονο για το πώς λειτουργεί η εισαγγελία, συνεχώς δεν δέχεται δικά μου στοιχεία και τα απορρίπτει, δεν ανακρίνει τα άτομα που έχουμε υποδείξει ως μάρτυρες και στην υπόθεση μου έχει γίνει πλαστογραφία αποδεικτικών στοιχείωνΌποιος πλαστογράφησε έγραφα του αλβανικού κράτους φέρει ποινική ευθύνη» πρόσθεσε χαρακτηριστικά.

«Εδώ στην Αλβανία δεν έχουμε αμερόληπτη δικαιοσύνη γιατί η διαδικασία έχει πολιτικά κίνητρα και βλέπουμε τον πρωθυπουργό να παρεμβαίνει σε αυτή την υπόθεση. Έχετε αφήσει το λαό της Χειμάρρας χωρίς τον δήμαρχο τους. Αυτή είναι μια πολιτική φυλακή και δεν μου επιτρέπετε να ορκιστώ ως δήμαρχος» κατέληξε ο Φρέντι Μπελέρης.

ΠΗΓΗ https://www.pontosnews.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου