Σάββατο 28 Μαΐου 2011

ΠΟΛΙΤΙΚΩΣ ΟΡΘΑ =ΕΘΝΟΜΗΔΕΝΙΣΜΟΣ=NWO

-Tι σημαίνει πολιτική ορθότητα
Ένας ορισμός του κινήματος της πολιτικής ορθότητας (ΠO/political correctness) βασίζεται στη διαφοροποίηση του όρου από τον συναφή όρο λογοκρισία. O όρος λογοκρισία είναι ο γενικός όρος (που συναιρεί όλες τις επιμέρους μορφές λογοκρισίας) και σημαίνει την προσπάθεια να αφαιρεθεί μια αντίληψη ή μια άποψη που προσβάλλει ηθικά, κοινωνικά, πολιτισμικά ή πολιτικά μια συγκεκριμένη ομάδα. Σε οποιοδήποτε σκεπτικό και αν στηριχθεί, ακόμα και αν φαίνεται αντικειμενικά ορθό, η λογοκρισία είναι πάντοτε αποτέλεσμα μιας σύγκρουσης αξιών. H πολιτική ορθότητα είναι και αυτή λογοκρισία, μια μορφή της λογοκρισίας. Έχει τα βασικά γνωρίσματα της λογοκρισίας, πρέπει όμως να σημειωθεί ότι, όταν ξεκίνησε, ως κίνημα της πολιτικής ορθότητας -κοιταγμένο κάτω από το θετικότερο δυνατό πρίσμα- είχε σκοπό να ενθαρρύνει μια πιο τίμια, ολοκληρωμένη και πολιτισμικά αυθεντική εικόνα των γυναικών, των φυλετικών και εθνικών μειονοτήτων που ζουν σε διάφορες χώρες.

Πολύ ωραίος ο ορισμός και ΝΑΙ υπάρχουν πράγματα που είναι σωστά ως προς τον τρόπο που συνδιαλεγόμαστε σε κάποιες καταστάσεις , αλλά δεν μπορεί η ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΤΗΣ ΣΜΥΡΝΗΣ ΝΑ ΤΗΝ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΕΙΣ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΟ ΤΑΞΙΔΙΩΤΙΚΟ ΜΠΛΑΚ ΟΥΤ ΤΟΥ ΛΙΜΑΝΙΟΥ ΤΗΣ ΣΜΥΡΝΗΣ!!!!!

ΕΙΜΑΙ ΕΛΛΗΝΑΣ ΚΑΙ ΚΡΑΤΑΩ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΣΗΜΑΙΑ=ΦΑΣΙΣΤΑΣ!!!
ΕΙΜΑΙ ΕΛΛΗΝΑΣ ΚΑΙ ΑΓΑΠΑΩ ΤΗΝ ΧΩΡΑ ΜΟΥ =ΕΘΝΙΚΙΣΤΗΣ /ΑΚΡΟΔΕΞΙΟΣ
ΕΙΜΑΙ ΕΛΛΗΝΑΣ ΚΑΙ ΑΓΑΠΑΩ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ = ΕΘΝΙΚΙΣΤΗΣ /ΑΚΡΟΔΕΞΙΟΣ ΦΑΣΙΣΤΑΣ!!!

ΝΑΙ ΡΕ , ΕΙΜΑΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΚΑΙ ΓΟΥΣΤΑΡΩ!!!!!
ΜΕ ΤΙΣ ΥΓΕΙΕΣ ΣΑΣ!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου