Παρασκευή 3 Ιουνίου 2011

ΑΦΙΕΡΩΜΑ: Psywar η Ψυχολογικός Πόλεμος 3ο Μέρος (ANTI Psywar...!!)

Μετά από ώριμη σκέψη , θεώρησα σωστό να επανέλθω στο αφιέρωμά μας....
Θα μου πείτε , γιατί ρε καλλιτέχνη , τόσα και τόσα συμβαίνουν στην χώρα μας τώρα (το τώρα είναι σήμερα , είναι τώρα ετούτη την στιγμή , είναι τώρα κοντά μετά από μια ώρα η πριν μια ώρα!!!) και επειδή και έχω κάποιες δυσκολίες (μου τις προκαλούν άλλοι , ο νοών νοεί τω.... ) είπα να κάνουμε και ένα μικρό διάλειμμα , σαν διαφημίσεις ένα πράμα .....

Λοιπόν , σήμερα θα κάνουμε ένα πείραμα , δεν μιλήσουμε για Psywar αλλά για Anti Psywar, δηλαδή τώρα ο τρελαμένος τι μας λέει.....!!!

Υπάρχει ένας όρος , το Reverse Enginereeng , εαν το κάνουμε Mind Reverse Enginereeng , τι βγάζουμε??
Έσπασα το κεφάλι μου και έστυψα το υποτιθέμενο μυαλό μου πως θα μπορούσα να κάνω ένα Mind Reverse Enginereeng, πάρα πολύ δύσκολο πράγμα , αλλά όμως κάπου κάπως βρήκα μια λύση .....

Από κατεστημένο ......ακριβώς .... χολιγουντιανό με όλη την σάλτσα και γεύση......
Έψαξα και ξαναέψαξα ......έσβησα , απέρριψα , όχι δεν κάνει , πολύ μελιστάλαχτο ....όπα μεγάλε ..την βρήκαμε ....SOLARIS !!!!!

Δείτε το SOLARIS , τυχαίο δεν είναι καθόλου , επάνω του έπεσα και τσάκισα τα μούτρα μου .....ένα πολύ καλό  κακό συναπάντημα....

Καλή διασκέδαση!!!  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου