Σχόλιο από ΑLEXANDER

Φυσικά κάτι τέτοιο δεν θα δείτε στα τούρκικα σίριαλ της "Ελληνικής" τηλεόρασης!!!

Ο Τούρκος Οσμάν Γ. από την Αττάλεια πούλησε τη 12χρονη κόρη του στον Γιουσούφ Α., έναντι 5.000 τούρκικων λιρών (2.172 ευρώ).
Ο 54χρονος Γιουσούφ, εργοδότης του μεγαλύτερου γιου του Οσμάν, πήρε στην «κατοχή» του τη 18χρονη σήμερα κοπέλα το 2006, υπογράφοντας ένα ιδιωτικό συμφωνητικό με ημερομηνία 12 Φεβρουαρίου 2006, το οποίο διέρρευσε σήμερα σε πολλές τουρκικές εφημερίδες.
«Πούλησα την κόρη μου για 5.000 λίρες. Στις 12 Φεβρουάριου 2006 την παρέδωσα στον Γιουσούφ Α. Μου έδωσε χρήματα σε ρευστό. Η κόρη μου θα είναι υπό τον έλεγχο του Γιουσούφ Α. από την ανωτέρω ημερομηνία.

Δίνω τη συγκατάθεσή μου γι’ αυτό ως πατέρας της. Το συμβόλαιο έχει υπογραφεί. Η κόρη μου έχει δώσει επίσης τη συγκατάθεσή της και υπέγραψε το συμβόλαιο», γράφει το συμφωνητικό.
Ο 54χρονος, που είναι διαζευγμένος και έχει τέσσερα παιδιά, μόλις «απέκτησε» το έφηβο κορίτσι το πήγε σε ένα ξενοδοχείο στην Αττάλεια και το βίασε.
Η υπόθεση έμεινε για έξι χρόνια στο σκοτάδι, μέχρι που μια ημέρα η νεαρή κοπέλα έβαλε ξαφνικά τα κλάματα μέσα στη σχολική αίθουσα και κατόπιν αποχώρησε τρέχοντας, αναγκάζοντας τη δασκάλα της να ασχοληθεί με την περίπτωση της.

ΠΗΓΗ prionokordela