Κυριακή 18 Μαρτίου 2012

"Θα μπορούσα να είμαι ακαδημαϊκός" εκμυστηρεύεται ο τέως πρωθυπουργός "Εκπαιδευτής" νέων πολιτικών θέλει να γίνει ο Παπανδρέου!

Οι απόψεις του Γιώργου Παπανδρέου συνεχίζουν να προκαλούν αίσθηση και να γίνονται θέμα συζήτησης. "Δεν ήθελα να γίνω πολιτικός", λέει ο τέως -πλέον - πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ σε τηλεοπτική του συνέντευξη στο BBC. 

"Είμαι από δημοκρατική χώρα και τόσο ο πατέρας μου όσο και ο παππούς μου ήταν αγωνιστές», τόνισε ο κ. Παπανδρέου και επισήμανε ότι σε μικρή ηλικία δεν ήθελε να ασχοληθεί με τον πολιτική, όμως τα βιώματά του τον οδήγησαν. «Θα μπορούσα να ήμουν ακαδημαϊκός. Όλοι θέλουμε να ακολουθήσουμε το δρόμο μας, όμως είχα πολιτικές επιρροές κι έτσι αναμείχθηκα με την πολιτική», είπε και υπογράμμισε πόσο συνέβαλε στην επιλογή του αυτή η σύλληψη και φυλάκιση του πατέρα του από την απριλιανή χούντα.

Αυτό που προκαλεί αίσθηση όμως είναι η εξομολόγηση του τέως πρωθυπουργού της Ελλάδας ότι σκέπτεται να δημιουργήσει "ακαδημία δημοκρατίας" στην Ελλάδα για να εκπαιδεύονται οι νέοι πολιτικοί στις δημοκρατικές αρχές και αξίες στη χώρα που γεννήθηκε η Δημοκρατία.
 
ΠΗΓΗ protothema

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου