Παράλληλος χρόνος
Ν. Λυγερός
- Δάσκαλε, δεν είπατε για τον παράλληλο χρόνο.
- Πρέπει πρώτα να κατανοήσεις τον αρνητικό, για να επινοήσεις τον παράλληλο.
- Τον αρνητικό;
- Ο αρνητικός χρόνος λειτουργεί όταν ο Δάσκαλος σου ζητά να κάνεις κάτι που ήδη έχεις κάνει.
- Και γιατί σου το ζητάει τότε;
- Διότι είναι απαραίτητο.
- Άρα πρέπει να το επιβεβαιώσει.
- Αυτό είναι το πρέπον.
- Ως εδώ, το κατέχω.
- Πρέπει να δεις και τις επιπτώσεις τώρα.
- Ναι, πείτε μου. Δεν είναι καλό για τον μαθητή;
- Και βέβαια είναι, αφού έδωσε χρόνο στο Δάσκαλο.
- Και ο ίδιος κέρδισε χρόνο.
- Ή μάλλον λειτούργησε παράλληλα.
- Με την έννοια ότι βοήθησε τη βοήθεια.
- Ναι, είναι η έμμεση κίνηση.
- Αφού δεν έχει τη δυνατότητα να κάνει την άμεση.
- Η επίπτωση όμως, αν τους κοιτάξουμε ως ζευγάρι, σε γνωστικό επίπεδο, είναι ότι λειτούργησαν παράλληλα.
- Δηλαδή μαζί, πράττουν στον παράλληλο χρόνο.
- Η πράξη στον παράλληλο χρόνο δημιουργεί αρνητική εντροπία.
- Μα νόμιζα πως ήταν αδύνατον.
- Στη θερμοδυναμική.
- Και στην πραγματικότητα;
- Η νοόσφαιρα είναι πιο ισχυρή από την πραγματικότητα.
- Μα γιατί;
- Διότι δημιουργεί την επόμενη!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου