Τετάρτη 11 Ιουλίου 2012

Άγριος πολιτικός πόλεμος μετά την καταγγελία Μαρκόπουλου ότι ο νομικός σύμβουλος του πρωθυπουργού είναι και νομικός της Siemens

- O κ. Μαρκόπουλος αποκάλυψε ότι αυτό αναφέρεται στην ιστοσελίδα του κ. Καράκωστα
- Ο κυβερνητικός εκπρόσωπος παραδέχθηκε ότι ήταν αλλά ότι αποχώρησε με την έλευση του Μ. Χριστοφοράκου
- Κατηγόρησε τους Ανεξάρτητους Έλληνες για απίστευτη αθλιότητα και συκοφαντία
- Τη θέση του νομικού συμβούλου του Α. Σαμαρά την ανέλαβε μόλις χτες
-Τι απαντάει σήμερα με επιστολή του ο κ.Καρακώστας. «Τα περί αθλιότητος επιστρέφονται στον κ. Κεδίκογλου» είπε ο κ. Μαρκόπουλος


Άγριος πολιτικός πόλεμος ξέσπασε αυτή τη φορά όχι με πρωταγωνιστή τον ΣΥΡΙΖΑ, αλλά την κυβέρνηση και τους Ανεξάρτητους Έλληνες, κάτι που δείχνει ότι πέρα από τον καύσωνα των ημερών, το πολιτικό θερμόμετρο όλο το καλοκαίρι θα χτυπάει κόκκινο.

Αιτία αυτή τη φορά της σφοδρότατης αντιπαράθεσης είναι το γεγονός πως ο γραμματέας της Κοινοβουλευτικής Ομάδας των Ανεξάρτητων Ελλήνων,  Κώστας Μαρκόπουλος σε δήλωσή του κατήγγειλε ότι ο νομικός σύμβουλος του πρωθυπουργού, Αντώνη Σαμαρά είναι και νομικός σύμβουλος της εταιρείας Siemens, γνωστής από το τεράστιο σκάνδαλο των μιζών.

Σύμφωνα με τον κ. Μαρκόπουλο αναδεικνύεται «μείζον πολιτικό και ηθικό θέμα» και παρέπεμψε στον ιστότοπο του κ.Καρακώστα όπου «φαίνεται ότι είναι και νομικός σύμβουλος της Siemens.

Ο κ.Καρακώστας ήταν νομικός σύμβουλος στη Siemens στις προμήθειες με τις μίζες εναντίον του ελληνικού δημοσίου» είπε ο κ.Μαρκόπουλος.

Οι δηλώσεις αυτές προκάλεσαν τη σφοδρότατη αντίδραση του κυβερνητικού εκπροσώπου, Σίμου Κεδίκογλου, ο οποίος αν και παραδέχθηκε ότι ο κ. Καρακώστας έχει διατελέσει νομικός σύμβουλος της Siemens, έκανε λόγο για απίστευτη αθλιότητα.

Όπως τόνισε ο κ. Κεδίκογλου, "το ήθος και η επιστημονική αξία του ομότιμου Καθηγητή και Προέδρου του τμήματος της Νομικής Σχολής, τέως Αντιπρύτανη και νυν Προέδρου του Νομικού Συμβουλίου της Τράπεζας της Ελλάδος Γιάννη Καράκωστα είναι πέρα από κάθε αμφισβήτηση".

Χαρακτήρισε "συκοφάντες" το κόμμα του Πάνου Καμμένου ενώ τόνισε πως επίτηδες παρέλειψαν να αναφέρουν ότι ο κ. Καρακώστας παραιτήθηκε από τη Siemens Hellas μόλις ανέλαβε ο Μιχάλης Χριστοφοράκος γιατί διαφώνησε μαζί του και κατέληξε λέγοντας: "τώρα πρέπει οι συκοφάντες να εξηγήσουν γιατί προχώρησαν και σε αυτή την αθλιότητα".


Η κόντρα και ο πόλεμος μεταξύ κυβέρνησης και Ανεξάρτητων Ελλήνων για το θέμα του νομικού συμβούλου του Πρωθυπουργού, Ιωάννη Καράκωστα, για τις σχέσεις του με την εταιρεία Siemens συνεχίζεται και σήμερα.

Ο γραμματέας της ΚΟ των ΑΝΕΛ, Κώστας Μαρκόπουλος, απαντώντας στις δηλώσεις του κυβερνητικού εκπροσώπου Σίμου Κεδίκογλου, ρωτάει την κυβέρνηση εάν υπήρχε πληρωμή για τον κ. Καράκωστα από την γερμανική εταιρεία επί Χριστοφοράκου.

Επίσης, ερωτά εάν ο κ. Καράκωστας είχε ποτέ εσωτερικό τριψήφιο τηλέφωνο επί Χριστοφοράκου και εάν υπάρχει εγγραφή στο όνομά του στη λίστα ενεργών προμηθευτών της Siemens την ίδια περίοδο.

«Είναι αυτονόητο, σε κάθε περίπτωση, ότι ο νομικός σύμβουλος του Πρωθυπουργού δεν επιτρέπεται να έχει οποιαδήποτε σχέση με εταιρείες που έβλαψαν αποδεδειγμένα το ελληνικό Δημόσιο και ήταν οι πρωταγωνιστές της διαφθοράς στην Ελλάδα» αναφέρει ο κ. Μαρκόπουλος.

Επίσης, ο κ. Μαρκόπουλος επιτίθεται κατά του κ. Κεδίκογλου λέγοντας ότι «παρασύρθηκε και χρησιμοποίησε απαράδεκτους και ανοίκειους χαρακτηρισμούς για τους Ανεξάρτητους Έλληνες. Τα περί αθλιότητος και συκοφαντίας του τα επιστρέφουμε» είπε.

Σήμερα όμως είχαμε και την απάντηση του νομικού συμβούλου του πρωθυπουργού Ιωάννη Καρακώστα.

“Όπως είναι γνωστό ασκώ δικηγορία από το έτος 1968 ανελλιπώς.

Στο πλαίσιο της άσκησης του δικηγορικού επαγγέλματος και πάντα σύμφωνα με τους κανόνες δεοντολογίας που το διέπουν, υπήρξα νομικός σύμβουλος πολλών προσώπων, μεταξύ άλλων και της εταιρείας Siemens στην Ελλάδα. Το γεγονός αυτό, όχι μόνο δεν το έχω αποκρύψει, αλλά το έχω ο ίδιος δημοσιοποιήσει, καθώς περιλαμβάνεται στο βιογραφικό μου, το οποίο έχω αναρτήσει στην ιστοσελίδα του δικηγορικού μου γραφείου. Όπως είναι ευνόητο, για τις νομικές μου υπηρεσίες ελάμβανα τη συμφωνηθείσα αμοιβή. Με δεδομένο ότι είχα επιλέξει να παρέχω τις υπηρεσίες μου ως νομικός σύμβουλος, όχι από γραφείο εγκατεστημένο εντός της εταιρείας, αλλά από το προσωπικό δικηγορικό μου γραφείο, είχα απευθείας σύνδεση με το τηλεφωνικό κέντρο της εταιρείας, προκειμένου να είμαι σε θέση να παράσχω ευχερώς και αμέσως τις νομικές υπηρεσίες μου.

Η συνεργασία μου με την Siemens έληξε μετά την ανάληψη της διεύθυνσής της στην Ελλάδα από τον κ. Χριστοφοράκο. Ο κ. Χριστοφοράκος ουδέποτε με δέχθηκε στο γραφείο του, παρά το γεγονός ότι ήμουν νομικός σύμβουλος της εταιρείας και μου κατέστησε με τη συμπεριφορά του σαφές ότι επιθυμεί την απομάκρυνσή μου. Επειδή υπό τις παραπάνω συνθήκες η συνεργασία με την εταιρεία είχε καταστεί πλέον αδύνατη, σύντομα μετά την ανάληψη της διεύθυνσης της εταιρείας από τον κ. Χριστοφοράκο παραιτήθηκα από τη θέση του νομικού συμβούλου.

Πλην των ανωτέρω ουδεμία άλλη σχέση έχω με την εταιρεία SIEMENS.

Η επίθεση που δέχομαι τις τελευταίες ημέρες αναμφίβολα με λυπεί βαθύτατα. Ως νομικός, όμως, έχω απόλυτη εμπιστοσύνη στην ελληνική Δικαιοσύνη, στην οποία επιφυλάσσομαι να προσφύγω για την αποκατάσταση της τρωθείσας τιμής και υπόληψής μου”.

ΠΗΓΗ newsit.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου