Τετάρτη 10 Σεπτεμβρίου 2014

“Έχουν ήδη σκοτώσει το σώμα μου. Τώρα σκοτώνουν την ψυχή μου", δηλώνει η 17χρονη σκλάβα του σεξ των τζιχαντιστών

Η 17χρονη αποκαλύπτει τη φρικτή ζωή των αιχμάλωτων γυναικών και παιδιών στο Ισλαμικό Κράτος.
Η Mayat είναι μόλις 17 ετών. Η απαγωγή της από το Ισλαμικό Κράτος έλαβε χώρα στις 3 Αυγούστου, κατά τη διάρκεια μιας επίθεσης στην πόλη Sinjar και από τότε κρατείται αιχμάλωτη. Είναι μία από τις 40 περίπου κοπέλες που κρατούνται από τους εξτρεμιστές σε μία άγνωστης τοποθεσίας πόλη. Η ίδια εκτιμά ότι οι ηλικίες τους κυμαίνονται από 12 έως 30 χρονών.

Η Mayat – αυτό δεν είναι το πραγματικό της όνομα – που κατάγεται από τη φυλή των Yazidi αποκάλυψε την ακραία κακοποίηση που υπομένει καθημερινά στα χέρια των εξτρεμιστών του Ισλαμικού Κράτους, ως σκλάβα του σεξ. Οι απαγωγείς της, της επέτρεψαν να μιλήσει – η Mayat μιλάει αγγλικά, αφού ήθελε να σπουδάσει στην Ευρώπη – επειδή θέλουν να τη βασανίσουν ακόμα πιο πολύ. “Για να μας πληγώσουν ακόμα περισσότερο, μας είπαν να περιγράψουμε λεπτομερώς στους γονείς μας τι [μας] κάνουν”.
Τότε οι γονείς της, πρόσφυγες στο Κουρδιστάν, έδωσαν το τηλέφωνο της κόρης τους σε ένα δημοσιογράφο της ιταλικής εφημερίδας La Repubblica. Στη συνέντευξη της, περιγράφει ότι κορίτσια και γυναίκες κρατούνται σε ένα σπίτι με ένοπλους φρουρούς. Υπάρχουν, όπως λέει, τρία “δωμάτια τρόμου”, όπου οι γυναίκες βιάζονται κατά τη διάρκεια της μέρας, συχνά από διαφορετικούς άντρες.
“Μας μεταχειρίζονται σαν σκλάβες. Κάθε φορά “δινόμαστε” σε διαφορετικούς άντρες. Κάποιοι έρχονται κατευθείαν από τη Συρία. Μας απειλούν και μας χτυπούν αν προσπαθήσουμε να αντισταθούμε. Μερικές φορές εύχομαι να με χτυπήσουν τόσο δυνατά ώστε να πεθάνω. Αλλά είναι δειλοί ακόμα και σε αυτό. Κανένας τους δεν έχει το θάρρος να σταματήσει το μαρτύριο μας”, δηλώνει το 17χρονο κορίτσι.
Η Mayat αναφέρει ακόμα ότι μερικά από τα μικρότερα κορίτσια έχουν σταματήσει να μιλούν, εξαιτίας της κακοποίησής τους και ότι οι απαγωγείς τους τις έχουν πάρει μακριά, ενώ πολλές γυναίκες έχουν αποπειραθεί να βάλουν τέλος στη ζωή τους. Η ίδια δηλώνει ότι ντρέπεται για όσα τις έχουν κάνει και ικετεύει το δημοσιογράφο να μην αποκαλύψει το πραγματικό της όνομα.
“Ένα μέρος του εαυτού μου θα ήθελε να πεθάνει αμέσως, να βυθιστεί κάτω από το χώμα και να μείνει εκεί. Αλλά ένα άλλο κομμάτι μου ακόμα ελπίζει ότι θα σωθεί και ότι θα μπορέσω να αγκαλιάσω τους γονείς μου για μια ακόμη φορά. Μερικές φορές νιώθω ότι δεν θα τελειώσει ποτέ. Και αν τελείωνε, η ζωή μου θα παρέμενε για πάντα σημαδεμένη από τα βασανιστήρια που έχω περάσει τις προηγούμενες εβδομάδες. Ακόμα και αν επιβιώσω, δεν νομίζω ότι θα καταφέρω να βγάλω αυτή τη φρίκη από το μυαλό μου”, δηλώνει στη συνέντευξή της η Mayat.
Η ιστορία της Mayat διαψεύδει παλαιότερους ισχυρισμούς των τζιχαντιστών, που είχαν σκοπό να αναδείξουν τη ζωή υπό το Ισλαμικό Κράτος, υπογραμμίζοντας το ενδιαφέρον και τη φροντίδα τους για τις χήρες και τα παιδιά. Σύμφωνα με μία έκθεση της Διεθνούς Αμνηστίας τον προηγούμενο μήνα, το Ισλαμικό Κράτος έχει αποκομίσει τεράστια εδαφικά οφέλη κατά μήκος του βόρειου Ιράκ και τμήματα της Συρίας, αιχμαλωτίζοντας χιλιάδες γυναίκες και παιδιά.
Η Mayat τελείωσε τη συνέντευξή της λέγοντας: “Έχουν ήδη σκοτώσει το σώμα μου. Τώρα σκοτώνουν την ψυχή μου.”
Πηγή: The Independent

ΠΗΓΗ news247.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου