Του Ν. Λυγερού
Με την πορεία του σκάφους Odin Finder βλέπουμε επί του πρακτέου την υλοποίηση μιας από τις επιπτώσεις της στρατηγικής αξίας της τριμερούς Ελλάδας-Κύπρου- Ισραήλ. Για τη μελέτη την βυθομετρική του EuroAsia Interconnector, εξέτασε ειδικά την περιοχή της Κορακιάς, όπως προβλέπει το PCI που αποδέχτηκε η Ευρωπαϊκή Επιτροπή. Και στη συνέχεια ακολούθησε μια πορεία παράλληλα με τον γενικό άξονα της Κρήτης, από το πάνω μέρος προς Σητεία, για να εντοπίσει τον διάδρομο εφικτότητας που θα οδηγήσει στην Κύπρο. Το Odin Finder θα βρεθεί σε λίγο στην περιοχή μεταξύ της Κρήτης και της Κύπρου, που εξερεύνησε για πρώτη φορά στο ταξίδι του Λεμεσός- Πειραιάς, για να κλείσει αυτός ο πρώτος κύκλος της αποστολής του, έτσι ώστε να συνεχίσει προς το Ισραήλ. Σε αυτό το πλαίσιο το πέρασμα από την Κρήτη στην Κύπρο είναι βέβαια τεράστιας σημασίας, γιατί πρόκειται για το μεγαλύτερο μήκος από τα τρία μέρη που αποτελούν το συνολικό υποθαλάσσιο καλώδιο. Διότι πολλοί μιλούν για την διασύνδεση της Κρήτης, θεωρώντας ότι το πιο σημαντικό μέρος είναι η Κρήτη με την Αττική, ενώ αυτό πρόκειται μόνο για τοπικό έργο με την έννοια του εθνικού. Αν το EuroAsia Interconnector είναι PCI για την Ευρωπαϊκή Επιτροπή, είναι διότι είναι διασυνοριακό και μόνο, και αυτό βέβαια αφορά την Κρήτη και την Κύπρο. Αυτό είναι η ουσία του θέματος κι αυτό αναδεικνύει την Κρήτη σε διεθνές επίπεδο.
Με την πορεία του σκάφους Odin Finder βλέπουμε επί του πρακτέου την υλοποίηση μιας από τις επιπτώσεις της στρατηγικής αξίας της τριμερούς Ελλάδας-Κύπρου- Ισραήλ. Για τη μελέτη την βυθομετρική του EuroAsia Interconnector, εξέτασε ειδικά την περιοχή της Κορακιάς, όπως προβλέπει το PCI που αποδέχτηκε η Ευρωπαϊκή Επιτροπή. Και στη συνέχεια ακολούθησε μια πορεία παράλληλα με τον γενικό άξονα της Κρήτης, από το πάνω μέρος προς Σητεία, για να εντοπίσει τον διάδρομο εφικτότητας που θα οδηγήσει στην Κύπρο. Το Odin Finder θα βρεθεί σε λίγο στην περιοχή μεταξύ της Κρήτης και της Κύπρου, που εξερεύνησε για πρώτη φορά στο ταξίδι του Λεμεσός- Πειραιάς, για να κλείσει αυτός ο πρώτος κύκλος της αποστολής του, έτσι ώστε να συνεχίσει προς το Ισραήλ. Σε αυτό το πλαίσιο το πέρασμα από την Κρήτη στην Κύπρο είναι βέβαια τεράστιας σημασίας, γιατί πρόκειται για το μεγαλύτερο μήκος από τα τρία μέρη που αποτελούν το συνολικό υποθαλάσσιο καλώδιο. Διότι πολλοί μιλούν για την διασύνδεση της Κρήτης, θεωρώντας ότι το πιο σημαντικό μέρος είναι η Κρήτη με την Αττική, ενώ αυτό πρόκειται μόνο για τοπικό έργο με την έννοια του εθνικού. Αν το EuroAsia Interconnector είναι PCI για την Ευρωπαϊκή Επιτροπή, είναι διότι είναι διασυνοριακό και μόνο, και αυτό βέβαια αφορά την Κρήτη και την Κύπρο. Αυτό είναι η ουσία του θέματος κι αυτό αναδεικνύει την Κρήτη σε διεθνές επίπεδο.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου