Τρίτη 10 Ιανουαρίου 2012

Ο μειονοτικός Τσετίν Μάντατζη «καρφώνει» τα κόμματα!

Με… έμφραγμα θα κινδυνεύσουν οι βουλευτές των δυο μεγάλων – πάλαι ποτέ… – κομμάτων, του ΠΑΣΟΚ και της Νέας Δημοκρατίας από όσα ανέφερε ο βουλευτής του πρώτου, Τσετίν Μάντατζη, σε συνέντευξη Τύπου – προβοκάτσια που διοργάνωσε σε ξενοδοχείο της Ξάνθης, τη Δευτέρα, 2 Ιανουαρίου…
Και λέμε «προβοκάτσια», διότι εάν κανείς αναζητήσει τα κίνητρα πίσω από όσα ελέχθησαν, είναι το να προκληθεί αντίδραση και να καταβαραθρωθούν τα δυο βασικά κόμματα, με την προσδοκία να επικρατήσουν συνθήκες πολιτικού χάους, τις οποίες η Άγκυρα έχει αποδείξει πόσο καλά ξέρει να εκμεταλλεύεται. Για τον λόγο αυτό, αν και όσα αναφέρει ο Μάταντζη δεν μας εκπλήσσουν καθόλου, συνιστούμε ανεπιφύλακτα… συγκράτηση των παρορμήσεων και πολύ ψύχραιμη σκέψη αναφορικά με το τι μας ξημερώνει στη Θράκη…


Χονδρικά, ο Μάταντζη επί της ουσίας «κάρφωσε» τους ηγέτες των ελληνικών κομμάτων, με το συμπέρασμα να είναι ότι ενώ δημόσια προβαίνουν σε βαρύγδουπες «εθνικές» δηλώσεις, στο παρασκήνιο αποδεικνύουν ότι το μόνο που τους ενδιαφέρει είναι πως θα εξασφαλίσουν – ενίοτε έχει και τον χαρακτήρα της «εξαγοράς» – τις ψήφους της μειονότητας…
Σε απόσπασμα της ομιλίας του κ. Μάντατζη ανέφερε:
Όσον αφορά στη δεύτερη ερώτηση, όταν ήμουν υποψήφιος το 2007 με κάλεσαν από το κόμμα και μου είπαν: «Θέλεις να είσαι υποψήφιος». Τους είπα ότι όντως θέλω να είμαι υποψήφιος. Με ρώτησαν λοιπόν σε ποια εκλογική βάση στηρίζομαι για την εκλογή μου. Εγώ λοιπόν τους απάντησα το εξής: Κοιτάξτε, εγώ είμαι γιατρός, για το λόγο αυτό έχω πολλούς γνωστούς. Δεύτερον, είμαι δημοτικός σύμβουλος. Συνεπώς, έχω και τον κύκλο μου αλλά και εμπειρία. Τρίτον, όπως γνωρίζετε πολύ καλά, υπάρχει ένας σύλλογός μας που λέγεται «Τουρκική Ένωση Ξάνθης». Εγώ υπήρξα πρόεδρος του συλλόγου αυτού για τρία χρόνια. Συνεπώς όποιος δηλώνει Τούρκος θα ψηφίσει εμένα.

Έτσι ξεκίνησε η ιστορία μου με το κόμμα. Δεν θα μπω σε λεπτομέρειες. Οριστικοποιήθηκε λοιπόν η υποψηφιότητα μου στις εκλογές του 2007. Αν θυμάστε τότε ίσχυε το στους 3 δύο ψήφοι. Τότε γενικός γραμματέας του κόμματος ήταν ο Αθανασάκης. Αρχικά υπήρχε μια διαμάχη για το ποιο όνομα θα δημοσιευθεί, το κόμμα μου έκανε εκεί μια «στραβή», τα πράγματα δεν έγιναν όπως τα συμφωνήσαμε και τρεις μέρες πριν οριστικοποιηθούν οι υποψηφιότητες για τις εκλογές, τους είπα ότι αποσύρω την υποψηφιότητά μου. Αυτό το γνωρίζουν πολύ άνθρωποι. Και την τελευταία στιγμή ήμουν και πάλι υποψήφιος.
Τώρα όποτε πηγαίνω, ό,τι λέω παντού τα λέω πολύ άνετα και μπροστά στους υπουργούς. Κάποιες φορές μάλιστα, είχα να αντιμετωπίσω την αντίδρασή τους. Είμαι στέλεχος του κόμματος εδώ και περίπου 20 χρόνια. Το θέμα είναι όμως ότι πρέπει να είμαι και βουλευτής του κόμματος, αλλά και βουλευτής της μειονότητας. Κάποιες φορές είναι πολύ δύσκολο να κρατήσεις μια ισορροπία. Και την τελευταία στιγμή, θα πρέπει να επιλέξεις.
Δυστυχώς επειδή στη χώρα μας τα πολιτικά κόμματα δεν είναι ειλικρινή, επειδή στη χώρα μας δεν υπάρχει σωστός πολιτικός, αν υπήρχε βέβαια σωστός πολιτικός δεν θα ξέπεφτε η Ελλάδα σήμερα σε αυτή την κατάσταση, δεν θα βίωνε αυτήν την οικονομική και πολιτική κρίση. Συνεπώς δεν μπορείς να τους έχεις και πολύ εμπιστοσύνη. Τι θα πρέπει να κάνω τότε; Είμαι υποχρεωμένος να επιλέξω τη μειονότητα. Εφόσον είμαι μέλος της μειονότητας, εφόσον είμαι Τούρκος έχω την υποχρέωση να το κάνω αυτό…

ΠΗΓΗ defence-point

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου