Αντίγραφο του αριστουργήματος του Leonardo Da Vinci, «Mona Lisa», βρέθηκε σε μουσείο στην Ισπανία...
Σε αυτό το πορτρέτο η γυναίκα που απεικονίζεται φαίνεται νεότερη και ίσως πιο… γοητευτική από την «αυθεντική».
Ο πίνακας που βρισκόταν στο μουσείο Prado της Μαδρίτης έχει τρομερές ομοιότητες με τον πίνακα του Da Vinci, ενώ διάφορα σενάρια τον θέλουν να έχει φιλοτεχνηθεί από το βοηθό του Da Vinci, τον Francesco Melzi, την ίδια περίοδο που ο δάσκαλός του ζωγράφιζε τη «Mona Lisa».
Οι ειδικοί επισημαίνουν ότι αυτός ο πίνακας βλέπει από άλλη οπτική το πρόσωπο της πιο διάσημης γυναίκας στην ιστορία της Τέχνης, με περισσότερο χρώμα και ζωντάνια.
Σύμφωνα με τις αρχές, η αξία αυτού του πίνακα ανακαλύφθηκε πρόσφατα, όταν κατά τη διάρκεια συντήρησης των έργων, αφαιρέθηκε το μαύρο φόντο και αποκαλύφθηκε πίσω από τη γυναίκα το τοπίο της Τοσκάνης. Για αρκετά χρόνια οι ειδικοί θεωρούσαν το έργο ως ένα από τα αντίγραφα του πρωτότυπου που σώθηκε.
Ο ειδικός έργων Τέχνης του μουσείου Prado, Ana González Mozo δήλωσε: «Είναι πολύ πιθανό ο βοηθός του Λεονάρντο να γνώρισε τη Μόνα Λίζα και μπορεί να ήταν και παρών όταν εκείνη πόζαρε για τον δάσκαλό του. Μπορεί εκείνη να ήρθε και στο στούντιο όταν έμπαιναν οι τελευταίες πινελιές».
Σε αυτό το πορτρέτο η γυναίκα που απεικονίζεται φαίνεται νεότερη και ίσως πιο… γοητευτική από την «αυθεντική».
Ο πίνακας που βρισκόταν στο μουσείο Prado της Μαδρίτης έχει τρομερές ομοιότητες με τον πίνακα του Da Vinci, ενώ διάφορα σενάρια τον θέλουν να έχει φιλοτεχνηθεί από το βοηθό του Da Vinci, τον Francesco Melzi, την ίδια περίοδο που ο δάσκαλός του ζωγράφιζε τη «Mona Lisa».
Οι ειδικοί επισημαίνουν ότι αυτός ο πίνακας βλέπει από άλλη οπτική το πρόσωπο της πιο διάσημης γυναίκας στην ιστορία της Τέχνης, με περισσότερο χρώμα και ζωντάνια.
Σύμφωνα με τις αρχές, η αξία αυτού του πίνακα ανακαλύφθηκε πρόσφατα, όταν κατά τη διάρκεια συντήρησης των έργων, αφαιρέθηκε το μαύρο φόντο και αποκαλύφθηκε πίσω από τη γυναίκα το τοπίο της Τοσκάνης. Για αρκετά χρόνια οι ειδικοί θεωρούσαν το έργο ως ένα από τα αντίγραφα του πρωτότυπου που σώθηκε.
Ο ειδικός έργων Τέχνης του μουσείου Prado, Ana González Mozo δήλωσε: «Είναι πολύ πιθανό ο βοηθός του Λεονάρντο να γνώρισε τη Μόνα Λίζα και μπορεί να ήταν και παρών όταν εκείνη πόζαρε για τον δάσκαλό του. Μπορεί εκείνη να ήρθε και στο στούντιο όταν έμπαιναν οι τελευταίες πινελιές».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου