Τρίτη 25 Φεβρουαρίου 2014

Παπακώστα: Να συγκληθεί η Ολομέλεια για τον σεξισμό στην Βουλή!

Να συγκληθεί η Επιτροπή Ισότητας με θέμα τις σεξιστικές συμπεριφορές εντός της Βουλής προτείνει η Πρόεδρος της Κατερίνα Παπακώστα, στον απόηχο του επεισοδίου Κωνσταντοπούλου - Νεράτζη. Φωτιές άναψε η αναφορά Νεράτζη προς τη βουλευτίνα του ΣΥΡΙΖΑ πως... «δυσκολεύεται να ολοκληρώσει», αναφορά που η κ. Κωνσταντοπούλου έκρινε πως ήταν σεξιστικού περιεχομένου και δεν αφορούσε στην υπέρβαση του χρόνου ομιλίας της, στη συζήτηση στην αρμόδια Επιτροπή, νομοσχεδίου του υπουργείου Δημόσιας Τάξης.


«Ο σεξισμός αφορά όλους. Αν η γυναίκα απευθυνθεί σε άντρα συνάδελφό της αφορά τον ίδιο... Το αγαθό που υπερασπισζόμαστε ειναι η μη προσβολή» δήλωσε η Πρόεδρος της Επιτροπής Ισότητας της Βουλής, Κατερίνα Παπακώστα, και πρότεινε πριν η Βουλή ψηφίσει τον νέο κανονισμό κοινοβουλευτικής συμπεριφοράς. Να συγκληθεί η Ολομέλεια και να υπάρξει μία ειδική συνεδρίαση για το θέμα των σεξιστικών συμπεριφορών... «Εμένα έχουν τεθεί στη γνωση μου πολλά περιστατικά και έχω γνώση και συγκεκριμένων περιστατικών..» δήλωσε η κ. Παπακώστα.

«’Εχουμε το φαινόμενο να προεδρεύουν στη Βουλή κατά 90% άνδρες και έχουν μια κυρίαρχη θέση» τόνισε από την πλευρά της η βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ, με φόντο και το νέο επισόδιο της συντρόφου της Ζωής Κωνσταντοπούλου με τον Πρόεδρο της Επιτροπής Θεσμών και Διαφάνειας Τάσο Νεράτζη.
«Είναι ένα φαινόμενο της κοινωνίας που πρέπει να βρούμε τρόπο να το περιορίσουμε στη Βουλή. Να περιφρουρήσουμε το κύρος του Κοινοβουλίου και την αξιοπρέπεια» σημείωσε και η βουλευτής της ΔΗΜ.ΑΡ. Μαρία Ρεπούση.

Θέση στο θέμα πήρε και ένας άντρας βουλευτής, ο ανεξάρτητος Πέτρος Τατσόπουλος... «Εκείνο για το οποίο με ζώνουν τα φίδια είναι εκφράσεις που έχοχυν ακουστεί όπως «ανάπηροι πολιτικοί»… Εγώ είχα πει ότι αυτιστική πολιτική είχαμε να δούμε από την εποχή του Τσαουσέσκου και μου «την πέσανε τα άτομα» με ειδικές ανάγκες. Όταν εγώ λεω αυτιστική πολιτική το τελευταίο που έχω στο μυαλό μου είναι τα αυτιστικά άτομα» είπε ο κ. Τατσόπουλος βάζοντας μια άλλη διάσταση στη συζήτηση που ξεκίνησε στην Επιτροπή Ισότητας.

«Μη φτάσουμε στο άλλο άκρο..., να έχουμε φιλολογους να μας επαναφερουν στην τάξη» πρόσθεσε με νόημα.

ΠΗΓΗ newsit.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου