Η άμμος στην κλεψύδρα λιγοστεύει επικίνδυνα και μαζί το νήμα της
ζωής των 284 αγνοουμένων από το ναυάγιο του κρουαζιερόπλοιου Sewol, στη
νότια ακτή της Νοτίου Κορέας, σιγά σιγά κόβεται.
Τα σωστικά συνεργεία δίνουν μάχη με το χρόνο, ωστόσο οι ελπίδες να
εντοπιστεί ζωντανός κάποιος από τους αγνοούμενους κονιορτοποιούνται. Από
τους 450 επιβάτες, οι 324 ήταν μαθητές…
Μέχρι στιγμής, πάντως, σύμφωνα με τα Μέσα της χώρας, γίνεται λόγος για τέσσερις νεκρούς. Την 22χρονη εργαζόμενη της ακτοπλοϊκής εταιρίας, Παρκ Ζι - Γιουνγκ, η οποία εντοπίστηκε από τους διασώστες νεκρή, τον 16 ετών μαθητή, Γιουνγκ Τσα - Γουνγκ, ο οποίος εξέπνευσε λίγη ώρα από τον εντοπισμό του, αλλά και δύο ακόμα άτομα, η ταυτότητα των οποίων δεν έχει γίνει γνωστή.
«Λαμβάνοντας υπόψη τη θερμοκρασία του νερού, το βάθος και το χρονικό διάστημα που παρήλθε, είναι απίθανο να έχει επιζήσει κάποιος παγιδευμένος», τόνισε ένας εργαζόμενος της ομάδας διάσωσης.
«Τα κύματα έσκαγαν πάνω στο πλοίο και ξαφνικά έγειρε. Στριμωχτήκαμε και δεν μπορούσαμε να βγούμε από τις καμπίνες», δήλωσε με τη σειρά του ένας από τους τραυματίες διασωθέντες, στην κάμερα τοπικού τηλεοπτικού σταθμού, συμπληρώνοντας: «Φώναζα περίπου 30 - 40 λεπτά, αντικείμενα έπεφταν και ο κόσμος γλιστρούσε προς τα κάτω».
Στις έρευνες στις οποίες βοηθάει και το αμερικανικό ναυτικό, συμμετέχουν 72 πλοία και 18 αεροσκάφη σε ακτίνα 5 χιλιομέτρων, ενώ οι έμπειροι δύτες του στρατού, που κατάφεραν να μπουν στο βυθισμένο πλοίο, δεν εντόπισαν σορούς.
«Θα πρέπει να καταβληθούν προσπάθειες ώστε να σωθεί ακόμα και ένας επιβάτης, όπως και ενδελεχής έρευνα (του πλοίου) ώστε να διασφαλιστεί ότι δεν έχει μείνει πίσω κανείς», τόνισε αξιωματούχος της κυβέρνησης, ο οποίος επισκέφθηκε τη βάση των ερευνών ζητώντας να επιταχυνθούν οι ρυθμοί διάσωσης.
Τα αίτια του ναυαγίου δεν έχουν γίνει γνωστά, ωστόσο αυτόπτες μάρτυρες υποστηρίζουν ότι το πλοίο προσέκρουσε σε ύφαλο, ενώ ακούστηκε και ένας δυνατός θόρυβος. Η Μετεωρολογική υπηρεσία πάντως τόνισε ότι και η πυκνή ομίχλη συνέβαλλε στο δυστύχημα, την ίδια ώρα που οι ερευνητές πιθανολογούν ότι το πλοίο άλλαξε δρομολόγιο, προκειμένου να κερδίσει το χαμένο χρόνο της αργοπορημένης αναχώρησης λόγω άσχημων καιρικών συνθηκών. Κάτι που αρνήθηκαν οι αξιωματούχοι της ακτοπλοϊκής εταιρίας.
Και μπορεί ο καπετάνιος του πλοίου να θεωρείται από τους καλύτερους στο χώρο, ωστόσο εκείνη την ώρα στο πηδάλιο φέρεται να βρισκόταν ο άπειρος αντικαταστάτης του.
Την ίδια ώρα, 250 γονείς των μαθητών που επέβαιναν στο πλοίο μαζεύτηκαν σε γυμνάσιο της περιοχής, ζητώντας λεπτομέρειες για την ασφάλεια των παιδιών τους, όπως και λίστα με τα ονόματα των διασωθέντων.
Μέχρι στιγμής, πάντως, σύμφωνα με τα Μέσα της χώρας, γίνεται λόγος για τέσσερις νεκρούς. Την 22χρονη εργαζόμενη της ακτοπλοϊκής εταιρίας, Παρκ Ζι - Γιουνγκ, η οποία εντοπίστηκε από τους διασώστες νεκρή, τον 16 ετών μαθητή, Γιουνγκ Τσα - Γουνγκ, ο οποίος εξέπνευσε λίγη ώρα από τον εντοπισμό του, αλλά και δύο ακόμα άτομα, η ταυτότητα των οποίων δεν έχει γίνει γνωστή.
«Λαμβάνοντας υπόψη τη θερμοκρασία του νερού, το βάθος και το χρονικό διάστημα που παρήλθε, είναι απίθανο να έχει επιζήσει κάποιος παγιδευμένος», τόνισε ένας εργαζόμενος της ομάδας διάσωσης.
«Τα κύματα έσκαγαν πάνω στο πλοίο και ξαφνικά έγειρε. Στριμωχτήκαμε και δεν μπορούσαμε να βγούμε από τις καμπίνες», δήλωσε με τη σειρά του ένας από τους τραυματίες διασωθέντες, στην κάμερα τοπικού τηλεοπτικού σταθμού, συμπληρώνοντας: «Φώναζα περίπου 30 - 40 λεπτά, αντικείμενα έπεφταν και ο κόσμος γλιστρούσε προς τα κάτω».
Στις έρευνες στις οποίες βοηθάει και το αμερικανικό ναυτικό, συμμετέχουν 72 πλοία και 18 αεροσκάφη σε ακτίνα 5 χιλιομέτρων, ενώ οι έμπειροι δύτες του στρατού, που κατάφεραν να μπουν στο βυθισμένο πλοίο, δεν εντόπισαν σορούς.
«Θα πρέπει να καταβληθούν προσπάθειες ώστε να σωθεί ακόμα και ένας επιβάτης, όπως και ενδελεχής έρευνα (του πλοίου) ώστε να διασφαλιστεί ότι δεν έχει μείνει πίσω κανείς», τόνισε αξιωματούχος της κυβέρνησης, ο οποίος επισκέφθηκε τη βάση των ερευνών ζητώντας να επιταχυνθούν οι ρυθμοί διάσωσης.
Τα αίτια του ναυαγίου δεν έχουν γίνει γνωστά, ωστόσο αυτόπτες μάρτυρες υποστηρίζουν ότι το πλοίο προσέκρουσε σε ύφαλο, ενώ ακούστηκε και ένας δυνατός θόρυβος. Η Μετεωρολογική υπηρεσία πάντως τόνισε ότι και η πυκνή ομίχλη συνέβαλλε στο δυστύχημα, την ίδια ώρα που οι ερευνητές πιθανολογούν ότι το πλοίο άλλαξε δρομολόγιο, προκειμένου να κερδίσει το χαμένο χρόνο της αργοπορημένης αναχώρησης λόγω άσχημων καιρικών συνθηκών. Κάτι που αρνήθηκαν οι αξιωματούχοι της ακτοπλοϊκής εταιρίας.
Και μπορεί ο καπετάνιος του πλοίου να θεωρείται από τους καλύτερους στο χώρο, ωστόσο εκείνη την ώρα στο πηδάλιο φέρεται να βρισκόταν ο άπειρος αντικαταστάτης του.
Την ίδια ώρα, 250 γονείς των μαθητών που επέβαιναν στο πλοίο μαζεύτηκαν σε γυμνάσιο της περιοχής, ζητώντας λεπτομέρειες για την ασφάλεια των παιδιών τους, όπως και λίστα με τα ονόματα των διασωθέντων.
ΠΗΓΗ newsbomb
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου