Παρασκευή 28 Νοεμβρίου 2014

Κύπρος:ΠτΔ: Θα παραιτηθώ εάν υπήρξε παρέμβαση για την Ryanair - Τι απαντά στα δημοσιεύματα του «Φ» και τις επικρίσεις των κομμάτων


Λευκωσία: Τον Γενικό Εισαγγελέα της Δημοκρατίας, τον Γενικό Ελεγκτή της Δημοκρατίας και τον πρόεδρο της Επιτροπής Θεσμών της Βουλής καλεί ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας, Νίκος Αναστασιάδης, να προχωρήσουν αμέσως σε διερεύνηση των ισχυρισμών που προβάλλονται είτε για άμεση είτε για έμμεση εμπλοκή ή διαπλοκή του ιδίου στο θέμα που προέκειψε με την αεροπορική εταιρεία Ryanair, δηλώνοντας ξεκάθαρα ότι «πως εάν από τις έρευνες διαπιστωθεί καθοιονδήποτε τρόπο η οποιαδήποτε παρέμβαση είτε εμού του ιδίου είτε και του πρώην δικηγορικού μου γραφείου στις αποφάσεις που έχουν ληφθεί θα υποβάλω αμέσως την παραίτηση μου από το προεδρικό αξίωμα».

Σε γραπτή του δήλωση, ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας, απαντά στα δημοσιεύματα του «Φ» και τις επικρίσεις των κομμάτων, «περί τάχα διαπλοκής του άλλοτε δικηγορικού μου γραφείου σχετικά με το ενδιαφέρον που επέδειξε η Ryanair για εξαγορά των Κυπριακών Αερογραμμών».

Ωστόσο, όπως αποκάλυψε σήμερα ο «Φ», παρά το γεγονός ότι η νομική εκπροσώπηση της Ryanair διακόπηκε με πρωτοβουλία του δικηγορικού γραφείου «Νίκος Χρ. Αναστασιάδης & Συνεταίροι» στις 30 Σεπτεμβρίου, οι διαβουλεύσεις μεταξύ KPMG – Ομάδας Διαπραγμάτευσης και Διυπουργικής Επιτροπής για τις Κυπριακές Αερογραμμές έλαβαν χώρα από τις 17 Σεπτεμβρίου μέχρι τις 6 Οκτωβρίου και στις 6 Οκτωβρίου εγκρίθηκε και επίσημα η Έκθεση για το τελικό «short list» με το οποίο απορρίφθηκαν όλοι οι άλλοι πλην των Ryanair και Aegean. Δηλαδή, το γραφείο «Νίκος Χρ. Αναστασιάδης & Συνεταίροι», δεν εκπροσωπούσε την Ryanair, μόνο τις έξι τελευταίες μέρες της διαδικασίας επί της ουσίας της.

Η γραπτή δήλωση του Προέδρου αναφέρει τα εξής:

«Σε σχέση με σημερινά δημοσιεύματα και με επικρίσεις πολιτικών κομμάτων περί τάχα διαπλοκής του άλλοτε δικηγορικού μου γραφείου σχετικά με το ενδιαφέρον που επέδειξε η Ryanair για εξαγορά των Κυπριακών Αερογραμμών, επιθυμώ να δηλώσω τα ακόλουθα:

1. Δεν μέμφομαι ούτε και εν πολλοίς θεωρώ άδικη την κριτική που μου ασκείται με βάση τα γεγονότα όπως παρουσιάζονται.

2. Κατά την αποχώρηση μου από το δικηγορικό γραφείο και την ανάληψη της Προεδρίας της Δημοκρατίας ρητή ήταν η συμφωνία με τους πρώην συνέταιρους μου ότι το δικηγορικό γραφείο με την επωνυμία "Νίκος Χρ. Αναστασιάδης και συνεταίροι" δεν θα αποδεχθεί εκπροσώπηση οποιουδήποτε του οποίου τα εκπροσωπούμενα συμφέροντα εξαρτώνται από αποφάσεις της κυβέρνησης.

3. Ύστερα από πληροφορίες ότι το δικηγορικό γραφείο "Νίκος Χρ. Αναστασιάδης και συνεταίροι" φερόταν να εκπροσωπεί τη Ryanair κατά την εκδήλωση ενδιαφέροντος για την αγορά των Κυπριακών Αερογραμμών επικοινώνησα με τους πρώην συνέταιρους μου και διαπίστωσα την πρόθεση τους να αναλάβουν την εκπροσώπηση της εν λόγω εταιρείας. Η αντίδραση μου υπήρξε αυστηρά έντονη για τήρηση των συμφωνηθέντων με τελικό αποτέλεσμα των τερματισμό της όποιας σχέσης του δικηγορικού γραφείου με την εν λόγω εταιρεία.

4. Επειδή αφήνεται να εννοηθεί είτε άμεση είτε έμμεση εμπλοκή ή διαπλοκή μου εκ του γεγονότος ότι ο τερματισμός εκπροσώπησης της Ryanair έλαβε χώρα μετά την προεπιλογή των εταιρειών που πληρούσαν τα κριτήρια, καλώ δημοσίως τον Γενικό Εισαγγελέα της Δημοκρατίας, τον Γενικό Ελεγκτή της Δημοκρατίας και τον πρόεδρο της Επιτροπής Θεσμών της Βουλής να προχωρήσουν αμέσως σε διερεύνηση των ισχυρισμών που προβάλλονται και με την παρούσα θέλω απερίφραστα να δηλώσω πως εάν από τις έρευνες διαπιστωθεί καθοιονδήποτε τρόπο η οποιαδήποτε παρέμβαση είτε εμού του ιδίου είτε και του πρώην δικηγορικού μου γραφείου στις αποφάσεις που έχουν ληφθεί θα υποβάλω αμέσως την παραίτηση μου από το προεδρικό αξίωμα», καταλήγει η δήλωση του Προέδρου της Δημοκρατίας.

ΠΗΓΗ  philenews

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου