Σάββατο 11 Ιουλίου 2015

Δεν αισθάνομαι Ευρωπαίος γιατί είμαι Ελληνας!


Τι σημαίνει Ευρώπη? Υπάρχουν πολλές εκδοχές απ οτι αντιλαμβάνομαι…
Για άλλους είναι μια Ήπειρος…για κάποιους ένα σύνολο κρατών σε μια συγκεκριμένη γεωγραφική περιοχή…για άλλους είναι προιόν ενός αρχαίου Μύθου …και μάλιστα ελληνικού !Τι ειρωνία αν το σκεφτεί κανείς …
Αυτό που σίγουρα δεν είναι, για εμένα τουλάχιστον, είναι η Πατρίδα μου.
Πατρίδα μου είναι η Ελλάδα…
Εδω γεννήθηκα, εδω μεγάλωσα, εδώ ένιωσα τα πρώτα μου συναισθήματα χαράς και λύπης, ελπίδας και απογοήτευσης, αγάπης αλλά και μίσους.
Εδώ στην Ελλάδα μεγαλώνω τα παιδιά μου.Εδώ στην Ελλάδα θέλω να ταφώ όταν θα έρθει η ώρα μου.
Γιατί προσπαθούν να με πείσουν ότι πρέπει να αισθάνομαι Ευρωπαίος μπορώ να το φανταστώ αλλά το μόνο πράγμα που δεν εκβιαζεται και δεν ξεπουλιέται είναι η συνείδηση ενός ανθρώπου…από αυτήν δεν μπορείς να ξεφύγεις, σε ακολουθεί παντού και σε κρίνει και ασύστολα.
Οι τελευταίες εξελίξεις στην Πατρίδα μου την Ελλάδα δυστυχώς με έκαναν να συνειδητοποιήσω κάτι που είχα «αφήσει» σε κάποια γωνιά του μυαλού μου να σκονίζεται μια και είναι από τα πράγματα που με λυπούν ιδιαίτερα…
Αυτό είναι το γεγονός ότι με το πέρασμα των χρόνων…οι λέξεις μπορεί να παραμένουν ίδιες ….οι έννοιες τους όμως αλλάζουν…
Γι αυτό όταν αναφερόμαστε στην λέξη Δημοκρατία θα πρέπει να σημειώνουμε και για ποία χρονολογική περίοδο μιλάμε καθώς σήμερα έχουμε την τάση να ερμηνεύουμε τις λέξεις με την αρχαία τους έννοια και όχι με την σημερινή τους …
Εξ αυτού καταλήγω στο πολύ προφανές και κοινά αποδεκτό συμπέρασμα οτι η Δημοκράτια με την έννοια που την αντιλαμβάνονταν οι αρχαίοι Έλληνες δεν υπάρχει πλέον σε καμία Ήπειρο και σε κανένα Κράτος .
Αποτιμώντας λοιπόν την κάτασταση της Χώρας και κατ επέκταση της ελληνικής κοινωνίας αρα και της οικογένειας μου έχω να πω ότι…
Κυβερνιέμαι από ξένους..δεν υπάρχει Δημοκρατία…δεν αισθάνομαι Ευρωπαίος
Έχω οικογένεια έχω φίλούς και έχω και κάτι ακόμα…
έχω την Πατρίδα μου την Ελλάδα!Μου είναι αδύνατον να νίωσω Ευρωπαιος γιατί πολύ απλά είμαι Ελληνας!
Ως Ελληνας και ως Έλληνες επιβιώσαμε ως τώρα και θα επιβιώσουμε και στο μέλλον όποια και αν είναι αυτό και αυτό είναι που πρέπει να θυμόμαστε πάντα γιατί λαός χωρίς ταυτότητα είναι πλοίο χωρίς πανιά…

olympia.gr


ΠΗΓΗ eleutheroi-fulakismenoi

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου