Δευτέρα 14 Ιανουαρίου 2013

«Αδιανόητο να μου καταλογίζονται ευθύνες που ανήκουν σε άλλους...»

«Αδιανόητο να μου καταλογίζονται ευθύνες που ανήκουν σε άλλους...»
Επίθεση στον πρώην υπουργό Οικονομικών Γιώργο Παπακωνσταντίνου για τον τρόπο που χειρίστηκε την περιβόητη «λίστα Λαγκάρντ» εξαπολύει εμμέσως πλην σαφώς ο πρώην επικεφαλής του ΣΔΟΕ Γιάννης Καπελέρης.
Στο υπόμνημα παροχής συμπληρωματικών εξηγήσεων που κατέθεσε σήμερα -δια της συνηγόρου του- στους οικονομικούς εισαγγελείς Γρηγόρη Πεπόνη Και Σπύρο Μουζακίτη ο κ. Καπελέρης ξεκαθαρίζει ότι ουδέποτε του παραδόθηκε ολόκληρη η λίστα των μεγαλοκαταθετών, ουδέποτε έλαβε εντολή για πλήρη έλεγχο, ενώ χαρακτηρίζει «αδιανόητο» να του καταλογίζονται ευθύνες που ανήκουν σε άλλους. Συνεπώς «ευθύνες "εξ αντανακλάσεως" δεν υπάρχουν ούτε αναγνωρίζονται από το νόμο», τονίζει ο κ. Καπέλέρης.

Σύμφωνα με τους ισχυρισμούς του πρώην επικεφαλής του ΣΔΟΕ όπως αυτοί αποτυπώνονται στο υπόμνημά του:
* «Δεν είχα ποτέ στα χέρια μου τη λίστα και οποιοδήποτε αδίκημα σχετίζεται με το υλικό αυτό δεν μπορεί εκ των πραγμάτων να με αφορά».
* «Το έγγραφο που μου δόθηκε ήταν μια εκτυπωμένη σελίδα υπολογιστή. Δεν μπορούσε να πρωτοκολληθεί ή να αποτελέσει βάση ενδελεχούς ελέγχου και το επέστρεψα στον αποστολέα δηλαδή στον τότε υπουργό».
* «Ουδέποτε μου δόθηκε εντολή για πλήρη έλεγχο ο οποίος δεν μπορούσε να γίνει χωρίς τα πλήρη στοιχεία της λίστας. Εάν μου εδίδετω θα ζητούσα να διαβιβαστεί εγγράφως μαζί με το σχετικό υλικό».
* «Πάντα από τις θέσεις που κατείχα ενεργούσα στο πλαίσιο των καθηκόντων μου και θεωρώ αδιανόητο να μου καταλογίζονται ευθύνες που ανήκουν σε άλλους...».

ΠΗΓΗ newsbomb

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου