Κυριακή 17 Νοεμβρίου 2013

Δεν φοβάμαι τον θάνατο, έλεγε ο Γλαύκος Κληρίδης(Βίντεο)

«Eνδιαφέρομαι περισσότερο για την παραμονή της ψυχής μου παρά για τον φόβο μου για τον θάνατο» δήλωνε ο πρώην πρόεδρος της Κυπριακής Δημοκρατίας.
Ο Πρώην Πρόεδρος της Κυπριακής Δημοκρατίας είχε μιλήσει πολλές φορές για τον θάνατο και τον τρόπο με τον οποίο τον αντιμετωπίζει.

Ο Γλαύκος Κληρίδης δήλωνε ότι δεν φοβάται τον θάνατο, εξηγώντας την άποψή του ως εξής:
«Ξέρω ότι το κορμί θα διαλυθεί, δεν με ενοχλεί. Αλλά είμαι από εκείνους που πιστεύουν, ότι η ψυχή θα παραμείνει και ενδιαφέρομαι περισσότερο για την παραμονή της ψυχής μου παρά για τον φόβο μου για τον θάνατο».

«Πιστεύω στην ύπαρξης της ζωής μετά θάνατον» έλεγε ο Γλαύκος Κληρίδης, υποστηρίζοντας ότι «αν δεν πίστευα, θα φοβόμουν τον θάνατο, το τέλος. Ενώ, υπάρχει μια νέα αρχή ζωής, υπό διαφορετικές συνθήκες».

Δείτε το βίντεο:
ΠΗΓΗ protothema

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου