Το αποκάλυψε ο πρόεδρος της εταιρείας Βλαντίμιρ Γιακούνιν - Θα καταθέσει πρόταση έως τις 28 Απριλίου.
Όπως έγινε γνωστό πριν από λίγο, οι Ρωσικοί Σιδηρόδρομοι θα
εκδηλώσουν ενδιαφέρον και για την ιδιωτικοποίηση του λιμανιού του
Πειραιά. Αυτό δήλωσε σε δημοσιογράφους ο πρόεδρός τους Βλαντίμιρ
Γιακούνιν.
«Έχει ενδιαφέρον στην περίπτωση, που διαπιστώνουμε ότι υπάρχει προοπτική ανάπτυξης των σιδηροδρομικών μεταφορών», είπε ο Γιακούνιν στο ρωσικό πρακτορείο Prime, ανακοινώνοντας ότι θα καταθέσει την αρχική του πρόταση εντός του προβλεπόμενου χρόνου, δηλαδή έως τις 28 Απριλίου.
Ο Β. Γιακούνιν πρόσθεσε ότι οι Ρωσικοί Σιδηρόδρομοι διατηρούν το ενδιαφέρον τους να αποκτήσουν την αντίστοιχη ελληνική ΤΡΑΙΝΟΣΕ, το λιμάνι της Θεσσαλονίκης και την επισκευαστική εταιρεία ROSCO και αναμένουν τις αποφάσεις της ελληνικής πλευράς.
Όπως είπε ειδικότερα η ρωσική εταιρεία δεν έχει ακόμη λάβει «από τους Έλληνες την τελική απόφασή τους πώς θα προχωρήσουν την ιδιωτικοποίηση, γιατί συνεργάζονται με την ΕΕ και η ΕΕ τώρα λέει: Ας μην διαγράψουμε τα χρέη της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, ας την ιδιωτικοποιήσετε πρώτα. Όμως έτσι δεν μπορεί να γίνει. Θα δούμε τί θα κάνουμε».
Το πρακτορείο υπενθυμίζει ότι ο Β. Γιακούνιν έχει ζητήσει από τον Β. Πούτιν την άδεια να συμμετάσχει στην ιδιωτικοποίηση των ελληνικών αυτών εταιρειών και σχετική χρηματοδότηση της συμφωνίας από το καλοκαίρι ακόμη του 2013.
Οι Ρωσικοί Σιδηρόδρομοι ενδιαφέρονται για τους σιδηροδρόμους Βουλγαρίας και Ελλάδας «στο πλαίσιο της ανάπτυξης του νέου διευρασιατικού διαδρόμου», που σχεδιάζει ο πρόεδρός τους, εξηγώντας ότι λόγος γίνεται για δίκτυο διαπλατυμένης σιδηροτροχιάς, που θα συνδέει το ρωσικό δίκτυο με το ευρωπαϊκό και θα επιτρέπει χωρίς αλλαγές σασί να φθάνουν έως και τη Βιέννη.
«Έχει ενδιαφέρον στην περίπτωση, που διαπιστώνουμε ότι υπάρχει προοπτική ανάπτυξης των σιδηροδρομικών μεταφορών», είπε ο Γιακούνιν στο ρωσικό πρακτορείο Prime, ανακοινώνοντας ότι θα καταθέσει την αρχική του πρόταση εντός του προβλεπόμενου χρόνου, δηλαδή έως τις 28 Απριλίου.
Ο Β. Γιακούνιν πρόσθεσε ότι οι Ρωσικοί Σιδηρόδρομοι διατηρούν το ενδιαφέρον τους να αποκτήσουν την αντίστοιχη ελληνική ΤΡΑΙΝΟΣΕ, το λιμάνι της Θεσσαλονίκης και την επισκευαστική εταιρεία ROSCO και αναμένουν τις αποφάσεις της ελληνικής πλευράς.
Όπως είπε ειδικότερα η ρωσική εταιρεία δεν έχει ακόμη λάβει «από τους Έλληνες την τελική απόφασή τους πώς θα προχωρήσουν την ιδιωτικοποίηση, γιατί συνεργάζονται με την ΕΕ και η ΕΕ τώρα λέει: Ας μην διαγράψουμε τα χρέη της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, ας την ιδιωτικοποιήσετε πρώτα. Όμως έτσι δεν μπορεί να γίνει. Θα δούμε τί θα κάνουμε».
Το πρακτορείο υπενθυμίζει ότι ο Β. Γιακούνιν έχει ζητήσει από τον Β. Πούτιν την άδεια να συμμετάσχει στην ιδιωτικοποίηση των ελληνικών αυτών εταιρειών και σχετική χρηματοδότηση της συμφωνίας από το καλοκαίρι ακόμη του 2013.
Οι Ρωσικοί Σιδηρόδρομοι ενδιαφέρονται για τους σιδηροδρόμους Βουλγαρίας και Ελλάδας «στο πλαίσιο της ανάπτυξης του νέου διευρασιατικού διαδρόμου», που σχεδιάζει ο πρόεδρός τους, εξηγώντας ότι λόγος γίνεται για δίκτυο διαπλατυμένης σιδηροτροχιάς, που θα συνδέει το ρωσικό δίκτυο με το ευρωπαϊκό και θα επιτρέπει χωρίς αλλαγές σασί να φθάνουν έως και τη Βιέννη.
ΠΗΓΗ newsbomb
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου