Πέμπτη 22 Οκτωβρίου 2015

Αφήνοντας «αιχμές» αποχωρεί από τον ΣΥΡΙΖΑ ο Κορωνάκης

Αποχωρεί με απόφαση του από τον ΣΥΡΙΖΑ, ο πρώην γραμματέας του κόμματος Τάσος Κορωνάκης.Με ανάρτηση του στο προσωπικό του λογαριασμό στο Facebook, ο πρώην γραμματέας του ΣΥΡΙΖΑ ανακοίνωσε το «διαζύγιο» του με το κόμμα αφήνοντας αιχμές πως η απόσταση του από την κυβερνητική σκηνή «συνεχώς μεγαλώνει».
Ωστόσο ο ίδιος ξεκαθαρίζει πως η αποχώρηση του δεν σχετίζεται με την συμμετοχή του σε κάποιο άλλο κόμμα και παραμένει πολιτικά ενεργός στο χώρο της ριζοσπαστικής Αριστεράς, «Είναι γνωστό πως εδώ και καιρό έχω αποστασιοποιηθεί από τον ΣΥΡΙΖΑ»

Ολόκληρη η δήλωση του:
«Είναι γνωστό πως εδώ και καιρό έχω αποστασιοποιηθεί από τον ΣΥΡΙΖΑ. Καθώς οι λόγοι που με οδήγησαν στην παραίτηση μου συνεχίζουν να ισχύουν, και η απόσταση μου από την κυβερνητική πολιτική συνεχώς μεγαλώνει, σήμερα συναντήθηκα με τον νέο γραμματέα της ΚΕ του ΣΥΡΙΖΑ και του δήλωσα την παραίτηση μου από την ΚΕ και την αποχώρηση μου από τον ΣΥΡΙΖΑ.
Φεύγοντας θα ήθελα να ευχαριστήσω όλους και όλες τους συντρόφους και τις συντρόφισσες για όσα ζήσαμε και είμαι σίγουρος πως με πολλούς και πολλές θα ξαναβρεθούμε σε κοινούς αγώνες.
Υ.Γ. Προφανώς η αποχώρηση μου δεν συνδέεται με την συμμετοχή μου σε κάποια άλλη οργάνωση ή κόμμα της αριστεράς, όπως εδώ και καιρό γράφεται, αν και φυσικά θα παραμείνω πολιτικά ενεργός στην ριζοσπαστική αριστερά. Οι απαντήσεις είναι δύσκολες, οι ευθύνες πολλές και ο αναστοχασμός απαραίτητος».

ΠΗΓΗ newsbomb

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου