Η πολιτική χρήση του EuroAsia Interconnector
Του Ν. Λυγερού
Τώρα που το υποθαλάσσιο ηλεκτρικό καλώδιο EuroAsia Interconnector έχει αναδειχθεί από τα κύρια προγράμματα ανάπτυξης της τριμερούς Ελλάδας – Ισραήλ – Κύπρου, αρχίζουμε να βλέπουμε πολιτικούς που να θέλουν να το αξιοποιήσουν για να φανεί ότι κάτι έχουν κάνει. Βέβαια όλοι ξέρουμε ποιοι έχουν κάνει πραγματικά κάτι και ποιοι δεν έχουν κάνει απολύτως τίποτα. Σημασία έχει ότι το πρόγραμμα προχωρά ακάθεκτα κι ότι έχει όλο και περισσότερους οπαδούς.
Διότι ακόμα και αυτοί που δεν το πίστεψαν ή αυτοί που το εμπόδισαν, τώρα αναγνωρίζουν την αξία του, διότι αποκτούν και πολιτικό όφελος να το προωθούν. Και αυτό γίνεται και στο ανώτατο επίπεδο των χωρών που συμμετέχουν. Έτσι βλέπουμε ότι η παραγωγή ενός στρατηγικού έργου δεν έχει ανάγκη από πολιτική στήριξη, διότι αν το έργο είναι όντως της ενέργειας, η στήριξη θα έρθει να το ενισχύσει σε κάθε περίπτωση, επειδή έχει ανάγκη κι αυτή από υλοποιήσεις. Σε πολιτικό επίπεδο δεν έχουν εμφανιστεί ακόμα αυτοί που θα το διεκδικήσουν γιατί δεν συνειδητοποίησαν σε ποια φάση είναι, αλλά με την πάροδο του χρόνου, θα τους δούμε. Ο αγώνας του EuroAsia Interconnector έχει αρχίσει εδώ και χρόνια και θα συνεχιστεί με τον ίδιο τρόπο. Απλώς τώρα θα έχουμε μαζί μας και πολιτικούς που θα μας εξηγούν πόσο ήταν σημαντική η δική τους συμβολή για το έργο. Το πιο σημαντικό όμως είναι ότι προχωρούμε ακάθεκτα, για να βοηθήσουμε σε πρακτικό επίπεδο την υψηλή στρατηγική του Ελληνισμού στην Ανατολική Μεσόγειο.
Η έννοια της γενοκτονίας στην Παιδεία
Του Ν. Λυγερού
Η έννοια της γενοκτονίας στην Παιδεία, δεν έχει ακόμα αναγνωριστεί από την Πολιτεία και δεν κατανοεί τον σπουδαίο ρόλο που παίζει για την ανάπτυξη των μικρών ανθρώπων. Την ώρα που μερικοί προσπαθούν να καταργήσουν ακόμα και το λεξιλόγιο της γενοκτονίας ενώ ανήκει στην Χάρτα των Ηνωμένων Εθνών, άλλες χώρες δίνουν έμφαση στην διδασκαλία της. Στην πραγματικότητα αν καταλάβαιναν όλοι ότι η έννοια της γενοκτονίας είναι το πρώτο δικαίωμα της Ανθρωπότητας κι όχι απλώς ένα στοιχείο από τα ανθρώπινα δικαιώματα, θα συνειδητοποιήσουν πόσο μεγάλη αξία έχει για τους ανθρώπους και μάλιστα σε παγκόσμιο επίπεδο. Διότι μας αφορά όλους όπου και να βρισκόμαστε διότι η Ανθρωπότητα είναι μία και δεν έχουμε άλλη. Είναι λοιπόν απαραίτητο να υπάρχει στη διδασκαλία των γενεών η εκμάθηση αυτής της αξίας που εισήγαγε ο Raphael Lemkin και καθιερώθηκε στα Ηνωμένα Έθνη. Δεν πρόκειται απλώς για ένα μάθημα μεταξύ άλλων. Είναι απαραίτητο για να μπορέσει κάποιος να πει ότι ανήκει συνειδητά στην Ανθρωπότητα δίχως εξαίρεση. Είναι μια Παιδεία που δεν εξαρτάται από τις κοινωνίες, επειδή αφορά άμεσα όλη την Ανθρωπότητα. Δεν είναι λοιπόν μόνο ένα πρόγραμμα της εκπαίδευσης μεταξύ άλλων αλλά μία θεμελιακή αξία της παγκόσμιας Παιδείας. Ο σκοπός δεν είναι να επιβληθεί, αλλά να αναγνωρισθεί ως μέτρο προφύλαξης από τα αυταρχικά καθεστώτα που δεν σέβονται τους ανθρώπους, γιατί δεν φοβούνται την Ανθρωπότητα ως οντότητα του Χρόνου.
Του Ν. Λυγερού
Τώρα που το υποθαλάσσιο ηλεκτρικό καλώδιο EuroAsia Interconnector έχει αναδειχθεί από τα κύρια προγράμματα ανάπτυξης της τριμερούς Ελλάδας – Ισραήλ – Κύπρου, αρχίζουμε να βλέπουμε πολιτικούς που να θέλουν να το αξιοποιήσουν για να φανεί ότι κάτι έχουν κάνει. Βέβαια όλοι ξέρουμε ποιοι έχουν κάνει πραγματικά κάτι και ποιοι δεν έχουν κάνει απολύτως τίποτα. Σημασία έχει ότι το πρόγραμμα προχωρά ακάθεκτα κι ότι έχει όλο και περισσότερους οπαδούς.
Διότι ακόμα και αυτοί που δεν το πίστεψαν ή αυτοί που το εμπόδισαν, τώρα αναγνωρίζουν την αξία του, διότι αποκτούν και πολιτικό όφελος να το προωθούν. Και αυτό γίνεται και στο ανώτατο επίπεδο των χωρών που συμμετέχουν. Έτσι βλέπουμε ότι η παραγωγή ενός στρατηγικού έργου δεν έχει ανάγκη από πολιτική στήριξη, διότι αν το έργο είναι όντως της ενέργειας, η στήριξη θα έρθει να το ενισχύσει σε κάθε περίπτωση, επειδή έχει ανάγκη κι αυτή από υλοποιήσεις. Σε πολιτικό επίπεδο δεν έχουν εμφανιστεί ακόμα αυτοί που θα το διεκδικήσουν γιατί δεν συνειδητοποίησαν σε ποια φάση είναι, αλλά με την πάροδο του χρόνου, θα τους δούμε. Ο αγώνας του EuroAsia Interconnector έχει αρχίσει εδώ και χρόνια και θα συνεχιστεί με τον ίδιο τρόπο. Απλώς τώρα θα έχουμε μαζί μας και πολιτικούς που θα μας εξηγούν πόσο ήταν σημαντική η δική τους συμβολή για το έργο. Το πιο σημαντικό όμως είναι ότι προχωρούμε ακάθεκτα, για να βοηθήσουμε σε πρακτικό επίπεδο την υψηλή στρατηγική του Ελληνισμού στην Ανατολική Μεσόγειο.
Η έννοια της γενοκτονίας στην Παιδεία
Του Ν. Λυγερού
Η έννοια της γενοκτονίας στην Παιδεία, δεν έχει ακόμα αναγνωριστεί από την Πολιτεία και δεν κατανοεί τον σπουδαίο ρόλο που παίζει για την ανάπτυξη των μικρών ανθρώπων. Την ώρα που μερικοί προσπαθούν να καταργήσουν ακόμα και το λεξιλόγιο της γενοκτονίας ενώ ανήκει στην Χάρτα των Ηνωμένων Εθνών, άλλες χώρες δίνουν έμφαση στην διδασκαλία της. Στην πραγματικότητα αν καταλάβαιναν όλοι ότι η έννοια της γενοκτονίας είναι το πρώτο δικαίωμα της Ανθρωπότητας κι όχι απλώς ένα στοιχείο από τα ανθρώπινα δικαιώματα, θα συνειδητοποιήσουν πόσο μεγάλη αξία έχει για τους ανθρώπους και μάλιστα σε παγκόσμιο επίπεδο. Διότι μας αφορά όλους όπου και να βρισκόμαστε διότι η Ανθρωπότητα είναι μία και δεν έχουμε άλλη. Είναι λοιπόν απαραίτητο να υπάρχει στη διδασκαλία των γενεών η εκμάθηση αυτής της αξίας που εισήγαγε ο Raphael Lemkin και καθιερώθηκε στα Ηνωμένα Έθνη. Δεν πρόκειται απλώς για ένα μάθημα μεταξύ άλλων. Είναι απαραίτητο για να μπορέσει κάποιος να πει ότι ανήκει συνειδητά στην Ανθρωπότητα δίχως εξαίρεση. Είναι μια Παιδεία που δεν εξαρτάται από τις κοινωνίες, επειδή αφορά άμεσα όλη την Ανθρωπότητα. Δεν είναι λοιπόν μόνο ένα πρόγραμμα της εκπαίδευσης μεταξύ άλλων αλλά μία θεμελιακή αξία της παγκόσμιας Παιδείας. Ο σκοπός δεν είναι να επιβληθεί, αλλά να αναγνωρισθεί ως μέτρο προφύλαξης από τα αυταρχικά καθεστώτα που δεν σέβονται τους ανθρώπους, γιατί δεν φοβούνται την Ανθρωπότητα ως οντότητα του Χρόνου.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου