Από το ιστολόγιο http://www.enkripto.com/2011/09/blog-post_15.html
Στην πρώτη επιτυχημένη δοκιμαστική εκτόξευση πυραύλου πλεύσης (cruise) τουρκικής σχεδίασης προχώρησε η γείτονα τον περασμένο μήνα.
Την εξέλιξη του βλήματος ανέλαβε το Ινστιτούτο Έρευνας-Ανάπτυξης Αμυντικών Βιομηχανιών, το γνωστό στους αναγνώστες του Εν Κρυπτώ ‘Tubitak Sage‘. Η επιτυχημένη δοκιμή έλαβε χώρα σε πεδίο βολής της Τουρκικής Αεροπορίας στις 9 Αυγούστου και ως φορέας του Μodular Stand-off Missile (SOM) χρησιμοποιήθηκε ένα αεροσκάφος F-4E 2020. Σύμφωνα με το Ινστιτούτο ο πύραυλος βρήκε τον στόχο του καλύπτοντας μια απόσταση άνω των 100nm, δηλαδή περίπου 185 χιλιόμετρα. Μετά τις τελευταίες δοκιμές με το F-4E 2020 την σκυτάλη θα πάρουν τα F-16 Block 40 της ΤΗΚ έτσι ώστε το SOM να πιστοποιηθεί στους δυο τύπους που απαρτίζουν την ραχοκοκαλιά των τουρκικών αεροπορικών δυνάμεων.
Σύμφωνα παντα με το Tubitak Sage οι δοκιμαστικές αναρτήσεις έχουν ήδη πραγματοποιηθεί με τον κύριο όγκο των δοκιμών να ακολουθεί μέσα στο 2012.
Ειρήσθω εν παρόδω ένα μοντέλο πλήρους κλίμακας του εν λόγω βλήματος επιδεικνύεται αυτή την στιγμή στην διεθνή αμυντική έκθεση Defence & Security Equipment International (DSEi) στο Λονδίνο, η οποία θα διαρκέσει από 13-16 Σεπτεμβρίου.
Το τουρκικό βλήμα πλεύσης έχει ονομαστικό βάρος εκτόξευσης 600 κιλών (1,300lb), με την εκρηκτική κεφαλή να ζυγίζει 230 κιλά. Η καθοδήγηση παρέχεται από σύστημα INS/GPS και σύστημα παρακολούθησης εδαφικού αναγλύφου, με παράλληλη χρήση προγραμματισμένων σημείων ναυτιλίας για την αποφυγή αντιαεροπορικών μέσων.
Την οπτική αναγνώριση του στόχου κατά την τελική φάση της προσβολής εξασφαλίζει ηλεκτρο-οπτικός αισθητήρας IIR στο ρύγχος του βλήματος. Η ανάπτυξη του SOM περιλαμβάνει την δημιουργία τριών διαφορετικών εκδόσεων με διαφορετική πολεμική κεφαλή. Αξίζει να σημειωθεί ότι παράλληλα με το SOM, έχει αναπτυχθεί διανομέας υποπυρομαχικών αντίστοιχος των ελληνικών AFDS με την ονομασία Demet, ο οποίος χρησιμοποιεί το ίδιο σώμα με το νέο βλήμα πλεύσης.
Στην πρώτη επιτυχημένη δοκιμαστική εκτόξευση πυραύλου πλεύσης (cruise) τουρκικής σχεδίασης προχώρησε η γείτονα τον περασμένο μήνα.
Την εξέλιξη του βλήματος ανέλαβε το Ινστιτούτο Έρευνας-Ανάπτυξης Αμυντικών Βιομηχανιών, το γνωστό στους αναγνώστες του Εν Κρυπτώ ‘Tubitak Sage‘. Η επιτυχημένη δοκιμή έλαβε χώρα σε πεδίο βολής της Τουρκικής Αεροπορίας στις 9 Αυγούστου και ως φορέας του Μodular Stand-off Missile (SOM) χρησιμοποιήθηκε ένα αεροσκάφος F-4E 2020. Σύμφωνα με το Ινστιτούτο ο πύραυλος βρήκε τον στόχο του καλύπτοντας μια απόσταση άνω των 100nm, δηλαδή περίπου 185 χιλιόμετρα. Μετά τις τελευταίες δοκιμές με το F-4E 2020 την σκυτάλη θα πάρουν τα F-16 Block 40 της ΤΗΚ έτσι ώστε το SOM να πιστοποιηθεί στους δυο τύπους που απαρτίζουν την ραχοκοκαλιά των τουρκικών αεροπορικών δυνάμεων.
Σύμφωνα παντα με το Tubitak Sage οι δοκιμαστικές αναρτήσεις έχουν ήδη πραγματοποιηθεί με τον κύριο όγκο των δοκιμών να ακολουθεί μέσα στο 2012.
Ειρήσθω εν παρόδω ένα μοντέλο πλήρους κλίμακας του εν λόγω βλήματος επιδεικνύεται αυτή την στιγμή στην διεθνή αμυντική έκθεση Defence & Security Equipment International (DSEi) στο Λονδίνο, η οποία θα διαρκέσει από 13-16 Σεπτεμβρίου.
Το τουρκικό βλήμα πλεύσης έχει ονομαστικό βάρος εκτόξευσης 600 κιλών (1,300lb), με την εκρηκτική κεφαλή να ζυγίζει 230 κιλά. Η καθοδήγηση παρέχεται από σύστημα INS/GPS και σύστημα παρακολούθησης εδαφικού αναγλύφου, με παράλληλη χρήση προγραμματισμένων σημείων ναυτιλίας για την αποφυγή αντιαεροπορικών μέσων.
Την οπτική αναγνώριση του στόχου κατά την τελική φάση της προσβολής εξασφαλίζει ηλεκτρο-οπτικός αισθητήρας IIR στο ρύγχος του βλήματος. Η ανάπτυξη του SOM περιλαμβάνει την δημιουργία τριών διαφορετικών εκδόσεων με διαφορετική πολεμική κεφαλή. Αξίζει να σημειωθεί ότι παράλληλα με το SOM, έχει αναπτυχθεί διανομέας υποπυρομαχικών αντίστοιχος των ελληνικών AFDS με την ονομασία Demet, ο οποίος χρησιμοποιεί το ίδιο σώμα με το νέο βλήμα πλεύσης.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου