Παρασκευή 17 Ιανουαρίου 2014

Καραμολέγκος: Με έσωσε η πίστη μου(Βίντεο)

«Όταν ήμουν κλεισμένος στο πορτ μπαγκάζ το μόνο που σκεφτόμουν ήταν πώς θα επιβιώσω», είπε μπροστά στις τηλεοπτικές κάμερες για την απαγωγή του, ο επιχειρηματίας Μανώλης Καραμολέγκος. «Με έσωσε η πίστη μου. Ήταν θέμα να βρεις την ψυχική ηρεμία να επιβιώσεις. Εάν δεν έχεις πίστη, δεν μπορείς να το πετύχεις», είπε και πρόσθεσε: «Η δύναμη ψυχής, αυτό με βοήθησε πολύ».

Όπως τόνισε ο κ. Καραμολέγκος μετά την περιπέτεια που έζησε στα χέρια των απαγωγέων, «θα αναθεωρήσω πολλά πράγματα προς το καλό. Θα προσέξω λίγο περισσότερο και τους δικούς μου και τον εαυτό μου».


Ερωτηθείς για το τι είπε όταν ξαναέσμιξε με την οικογένειά του, ο αρτοβιομήχανος απάντησε: «Δεν ήταν λόγια, ήταν κλάματα», ενώ δήλωσε περήφανος για τον γιο του, ο οποίος κινητοποιήθηκε το βράδυ της απαγωγής για την αναζήτησή του.



Ο αρτοβιομήχανος ευχαρίστησε, επίσης, και τους δημοσιογράφους οι οποίοι χειρίστηκαν το όλο θέμα με λεπτότητα και παρακάλεσε να συνεχίσουν έτσι. Ο κ. Καραμολέγκος πρόσθεσε ότι αυτή τη στιγμή οι έρευνες συνεχίζονται και για τον λόγο αυτό δεν θέλησε να αποκαλύψει περαιτέρω λεπτομέρειες. Επανέλαβε ότι οι απαγωγείς δεν είχαν καμία σχέση με την εταιρεία, δεν είχαν εργαστεί ποτέ στις επιχειρήσεις του και δεν τους γνώριζε.

ΠΗΓΗ real.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου