-Ρεπούση (ΔΗΜΑΡ): Μιλιταριστικός ο συμβολισμός της στρατιωτικής παρέλασης
-Δήμου (Ποτάμι): Οι Έλληνες έκαναν θηριωδίες το ’21 - Η επανάσταση του ‘21 απέτυχε ολοκληρωτικά
Την ώρα που ο Ελληνισμός και η Ορθοδοξία γιορτάζουν την εθνική παλιγγενεσία και τον Ευαγγελισμό της Θεοτόκου, Έλληνες πολιτικοί επιμένουν να προκαλούν με τις δηλώσεις τους.
Ανήμερα της 25ης Μαρτίου, η «συνήθης ύποπτη» κ. Μαρία Ρεπούση της ΔΗΜΑΡ και ο κ. Νίκος Δήμου από το «Ποτάμι» δυναμιτίζουν το κλίμα και με εμπρηστικές δηλώσεις προκαλούν το κοινό αίσθημα.
Λίγες ημέρες μετά την τοποθέτησή της στο Twitter, όπου έγραψε: «Μηχανοκίνητα άρματα και μαχητικά αεροπλάνα επιστρέφουν μετά από 4 χρόνια στις εθνικές παρελάσεις. Δεξιά και πάσης Ελλάδος, υπεράνω κόστους», η κυρία Ρεπούση μίλησε στο Βήμα FM και εξέφρασε την αντίθεσή της στο υψηλό κόστος των παρελάσεων.
«Μου κάνει ιδιαίτερη εντύπωση ότι, σε συνθήκες λιτότητας, η κυβέρνηση αποφασίζει να επαναφέρει τα μηχανοκίνητα άρματα και τα μαχητικά αεροπλάνα στις παρελάσεις», είπε η κ. Ρεπούση.
«Ένας λαός οφείλει να θυμάται το παρελθόν του, αλλά ο τρόπος που το θυμάται, το διδάσκει και το δοξάζει, έχει να κάνει με το ποιο είναι αυτό το κράτος, τη φυσιογνωμία του και τις πολιτικές του. Δεν είναι ουδέτερα αυτά τα πράγματα και σ' αυτές τις συνθήκες που περνά η χώρα, πιστεύω ότι υπάρχει ένας πολύ ισχυρός συμβολισμός, ο οποίος είναι μιλιταριστικός» υπογράμμισε η βουλευτής της ΔΗΜΑΡ.
Αντίθετη εμφανίστηκε και ως προς τις μαθητικές παρελάσεις, υποστηρίζοντας: «Γνωρίζετε ότι είναι ένας θεσμός που προέρχεται από τον Ιωάννη Μεταξά και δεν υπάρχει σε άλλες χώρες -τουλάχιστον στις άλλες χώρες της ΕΕ- και πρέπει να τα σκεφθούμε όλα μαζί. Τον τρόπο που δοξάζουμε και θυμόμαστε το παρελθόν μας».
Αλήθεια, την κ. Ρεπούση την πήρε ο πόνος για το κόστος των στρατιωτικών παρελάσεων ή μήπως υπάρχει κάτι άλλο από πίσω; Αφού ενδιαφέρεται τόσο πολύ για τα οικονομικά της χώρας γιατί δεν ξεκαθαρίζει την υπόθεση με την «ύποπτη» ΜΚΟ στην οποία φέρεται να εμπλέκεται;
Ο Δήμου αμφισβητεί το ’21 και μιλά για θηριωδία των Ελλήνων
Τη δική του «αλήθεια» για την Επανάσταση του '21 δίνει το μέλος του «Ποταμιού» Νίκος Δήμου με άρθρο του στο protagon.gr.
Σύμφωνα με τον κ. Δήμου αν σήμερα έβγαινε «ένα βιβλίο που θα έγραφε τα αληθινά συμβάντα του 21 θα καιγότανε στην πυρά και ένας καθηγητής που θα το δίδασκε, θα έχανε τη δουλειά του».
Ο ίδιος παραθέτει «μερικές ιστορικά εξακριβωμένες αλήθειες», όπως τις χαρακτηρίζει.
Αναλυτικά το άρθρο του κ. Δήμου:
«Η επανάσταση ξεκίνησε όχι από τους ηρωικούς αρματολούς και κλέφτες (αντίθετα αυτοί και μέσα στον Αγώνα πολεμούσαν σαν μισθοφόροι για αμοιβή και λάφυρα) αλλά από φιλήσυχους αστούς εμπόρους που ζούσαν έξω από την Ελλάδα. Το κίνημα άρχισε από αστούς αλλά το αγκάλιασε ο λαός. Όμως, όπως γράφει ο Σκαρίμπας: «Το Πατριαρχείο το αφόρισε. Οι Πρόκριτοι και οι Ιεράρχες το χλεύασαν. Ο Καποδίστριας του γύρισε τις πλάτες. Ο Κοραής μας το μυκτήρισε». Η αρχή ήταν πολύ δύσκολη και το τέλος ολέθριο.
Η Εκκλησία όχι μόνο δεν πρωτοστάτησε στον Αγώνα αλλά τον πολέμησε με κάθε τρόπο. Αφόρισε τον Ρήγα Φεραίο, εναντιώθηκε στις «σατανικές» απόψεις για ελευθερία, ισότητα και δημοκρατία που έρχονταν από την Δύση και τελικά αφόρισε και την ίδια την επανάσταση. Φυσικά κανείς δεν ήταν στην Αγία Λαύρα στις 25 Μαρτίου και ο Παλαιών Πατρών Γερμανός όχι μόνο δεν σήκωσε το λάβαρο (που φτιάχτηκε μετά από 50 χρόνια) αλλά έβριζε τον επαναστάτη Παπαφλέσσα ως «εξωλέστατον».
Η επανάσταση του ‘21 απέτυχε ολοκληρωτικά. Μετά την εισβολή του Ιμπραήμ δεν είχε μείνει ούτε μία επαναστατική εστία. Ελευθερωθήκαμε μόνο χάρη στην απόφαση των Μεγάλων Δυνάμεων – και την δράση τους στην ναυμαχία του Ναβαρίνου. (Ήταν η πρώτη – και η καλύτερη –«ανθρωπιστική επέμβαση» της ιστορίας).
Η επανάσταση απέτυχε επειδή οι Έλληνες πολεμούσαν περισσότερο μεταξύ τους, παρά με τους Τούρκους. Ο – ήδη τόσο απών – Κωστής Παπαγιώργης, την είχε χαρακτηρίσει:«πανεθνικό εμφύλιο, ο οποίος κατ’ ευφημισμόν βαπτίσθηκε επανάσταση από τους ιδεολόγους ιστορικούς».
Στην Επανάσταση έγιναν πράξεις θηριωδίας εκ μέρους των Ελλήνων. Στην κατάληψη της Τριπολιτσάς σφάχτηκαν πάνω από 30.000 άμαχοι – ανάμεσά τους πολλοί Εβραίοι που ήταν αμέτοχοι στον αγώνα. Λόγος: το πλιάτσικο. Λέει ο Κολοκοτρώνης στα Απομνημονεύματα: «το ασκέρι όπου ήταν μέσα, το ελληνικό, έκοβε κι σκότωνε από Παρασκευή ως Κυριακή, γυναίκες παιδιά και άντρες, 32000, μία ώρα ολόγυρα της Τριπολιτσάς». (Αντίθετα οι Τουρκαλβανοί υπερασπιστές της πόλης έφυγαν αλώβητοι μετά από συμφωνία. Που σημαίνει ότι ο Κολοκοτρώνης είχε τον έλεγχο του στρατού του και άρα επέτρεψε τη εθνοκάθαρση).
Και όσοι δεν συμπαθούν τους Αλβανούς θα έπρεπε να ξέρουν πως μερικοί από τους πιο γενναίους οπλαρχηγούς και καπεταναίους μας ήταν Αρβανίτες που δεν μιλούσαν καν τα ελληνικά. Κι όταν ο Μαυροκορδάτος έβγαλε λόγο στα πληρώματα του Ελληνικού στόλου χρειάστηκε μεταφραστή γιατί δεν κατάλαβαν λέξη (το γράφει ο Παπαρρηγόπουλος).
Θα έχουμε ωριμάσει ως έθνος, όταν τα σχολικά μας βιβλία συμπεριλάβουν αυτές (και άλλες) δύσκολες αλήθειες. Όταν θα πάψουν να αποσιωπούν ή να μυθολογούν. Έτσι θα πραγματώσουμε το Σολωμικό ρήμα, που ταυτίζει το αληθές με το εθνικό».
Ανήμερα της 25ης Μαρτίου, η «συνήθης ύποπτη» κ. Μαρία Ρεπούση της ΔΗΜΑΡ και ο κ. Νίκος Δήμου από το «Ποτάμι» δυναμιτίζουν το κλίμα και με εμπρηστικές δηλώσεις προκαλούν το κοινό αίσθημα.
Λίγες ημέρες μετά την τοποθέτησή της στο Twitter, όπου έγραψε: «Μηχανοκίνητα άρματα και μαχητικά αεροπλάνα επιστρέφουν μετά από 4 χρόνια στις εθνικές παρελάσεις. Δεξιά και πάσης Ελλάδος, υπεράνω κόστους», η κυρία Ρεπούση μίλησε στο Βήμα FM και εξέφρασε την αντίθεσή της στο υψηλό κόστος των παρελάσεων.
«Μου κάνει ιδιαίτερη εντύπωση ότι, σε συνθήκες λιτότητας, η κυβέρνηση αποφασίζει να επαναφέρει τα μηχανοκίνητα άρματα και τα μαχητικά αεροπλάνα στις παρελάσεις», είπε η κ. Ρεπούση.
«Ένας λαός οφείλει να θυμάται το παρελθόν του, αλλά ο τρόπος που το θυμάται, το διδάσκει και το δοξάζει, έχει να κάνει με το ποιο είναι αυτό το κράτος, τη φυσιογνωμία του και τις πολιτικές του. Δεν είναι ουδέτερα αυτά τα πράγματα και σ' αυτές τις συνθήκες που περνά η χώρα, πιστεύω ότι υπάρχει ένας πολύ ισχυρός συμβολισμός, ο οποίος είναι μιλιταριστικός» υπογράμμισε η βουλευτής της ΔΗΜΑΡ.
Αντίθετη εμφανίστηκε και ως προς τις μαθητικές παρελάσεις, υποστηρίζοντας: «Γνωρίζετε ότι είναι ένας θεσμός που προέρχεται από τον Ιωάννη Μεταξά και δεν υπάρχει σε άλλες χώρες -τουλάχιστον στις άλλες χώρες της ΕΕ- και πρέπει να τα σκεφθούμε όλα μαζί. Τον τρόπο που δοξάζουμε και θυμόμαστε το παρελθόν μας».
Αλήθεια, την κ. Ρεπούση την πήρε ο πόνος για το κόστος των στρατιωτικών παρελάσεων ή μήπως υπάρχει κάτι άλλο από πίσω; Αφού ενδιαφέρεται τόσο πολύ για τα οικονομικά της χώρας γιατί δεν ξεκαθαρίζει την υπόθεση με την «ύποπτη» ΜΚΟ στην οποία φέρεται να εμπλέκεται;
Ο Δήμου αμφισβητεί το ’21 και μιλά για θηριωδία των Ελλήνων
Τη δική του «αλήθεια» για την Επανάσταση του '21 δίνει το μέλος του «Ποταμιού» Νίκος Δήμου με άρθρο του στο protagon.gr.
Σύμφωνα με τον κ. Δήμου αν σήμερα έβγαινε «ένα βιβλίο που θα έγραφε τα αληθινά συμβάντα του 21 θα καιγότανε στην πυρά και ένας καθηγητής που θα το δίδασκε, θα έχανε τη δουλειά του».
Ο ίδιος παραθέτει «μερικές ιστορικά εξακριβωμένες αλήθειες», όπως τις χαρακτηρίζει.
Αναλυτικά το άρθρο του κ. Δήμου:
«Η επανάσταση ξεκίνησε όχι από τους ηρωικούς αρματολούς και κλέφτες (αντίθετα αυτοί και μέσα στον Αγώνα πολεμούσαν σαν μισθοφόροι για αμοιβή και λάφυρα) αλλά από φιλήσυχους αστούς εμπόρους που ζούσαν έξω από την Ελλάδα. Το κίνημα άρχισε από αστούς αλλά το αγκάλιασε ο λαός. Όμως, όπως γράφει ο Σκαρίμπας: «Το Πατριαρχείο το αφόρισε. Οι Πρόκριτοι και οι Ιεράρχες το χλεύασαν. Ο Καποδίστριας του γύρισε τις πλάτες. Ο Κοραής μας το μυκτήρισε». Η αρχή ήταν πολύ δύσκολη και το τέλος ολέθριο.
Η Εκκλησία όχι μόνο δεν πρωτοστάτησε στον Αγώνα αλλά τον πολέμησε με κάθε τρόπο. Αφόρισε τον Ρήγα Φεραίο, εναντιώθηκε στις «σατανικές» απόψεις για ελευθερία, ισότητα και δημοκρατία που έρχονταν από την Δύση και τελικά αφόρισε και την ίδια την επανάσταση. Φυσικά κανείς δεν ήταν στην Αγία Λαύρα στις 25 Μαρτίου και ο Παλαιών Πατρών Γερμανός όχι μόνο δεν σήκωσε το λάβαρο (που φτιάχτηκε μετά από 50 χρόνια) αλλά έβριζε τον επαναστάτη Παπαφλέσσα ως «εξωλέστατον».
Η επανάσταση του ‘21 απέτυχε ολοκληρωτικά. Μετά την εισβολή του Ιμπραήμ δεν είχε μείνει ούτε μία επαναστατική εστία. Ελευθερωθήκαμε μόνο χάρη στην απόφαση των Μεγάλων Δυνάμεων – και την δράση τους στην ναυμαχία του Ναβαρίνου. (Ήταν η πρώτη – και η καλύτερη –«ανθρωπιστική επέμβαση» της ιστορίας).
Η επανάσταση απέτυχε επειδή οι Έλληνες πολεμούσαν περισσότερο μεταξύ τους, παρά με τους Τούρκους. Ο – ήδη τόσο απών – Κωστής Παπαγιώργης, την είχε χαρακτηρίσει:«πανεθνικό εμφύλιο, ο οποίος κατ’ ευφημισμόν βαπτίσθηκε επανάσταση από τους ιδεολόγους ιστορικούς».
Στην Επανάσταση έγιναν πράξεις θηριωδίας εκ μέρους των Ελλήνων. Στην κατάληψη της Τριπολιτσάς σφάχτηκαν πάνω από 30.000 άμαχοι – ανάμεσά τους πολλοί Εβραίοι που ήταν αμέτοχοι στον αγώνα. Λόγος: το πλιάτσικο. Λέει ο Κολοκοτρώνης στα Απομνημονεύματα: «το ασκέρι όπου ήταν μέσα, το ελληνικό, έκοβε κι σκότωνε από Παρασκευή ως Κυριακή, γυναίκες παιδιά και άντρες, 32000, μία ώρα ολόγυρα της Τριπολιτσάς». (Αντίθετα οι Τουρκαλβανοί υπερασπιστές της πόλης έφυγαν αλώβητοι μετά από συμφωνία. Που σημαίνει ότι ο Κολοκοτρώνης είχε τον έλεγχο του στρατού του και άρα επέτρεψε τη εθνοκάθαρση).
Και όσοι δεν συμπαθούν τους Αλβανούς θα έπρεπε να ξέρουν πως μερικοί από τους πιο γενναίους οπλαρχηγούς και καπεταναίους μας ήταν Αρβανίτες που δεν μιλούσαν καν τα ελληνικά. Κι όταν ο Μαυροκορδάτος έβγαλε λόγο στα πληρώματα του Ελληνικού στόλου χρειάστηκε μεταφραστή γιατί δεν κατάλαβαν λέξη (το γράφει ο Παπαρρηγόπουλος).
Θα έχουμε ωριμάσει ως έθνος, όταν τα σχολικά μας βιβλία συμπεριλάβουν αυτές (και άλλες) δύσκολες αλήθειες. Όταν θα πάψουν να αποσιωπούν ή να μυθολογούν. Έτσι θα πραγματώσουμε το Σολωμικό ρήμα, που ταυτίζει το αληθές με το εθνικό».
ΠΗΓΗ newsbomb
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου