Τετάρτη 31 Ιουλίου 2024

Εκλογές στη Χειμάρρα: Γιατί κατεβαίνω για δήμαρχος, λέει ο διάδοχος του Μπελέρη


Ιούλιος 31, 2024. Ελλάδα.

Φωτό-κείμενο: «Η Χειμάρρα σε κατάρρευση»/ Γκικουρίας: Έχω μπροστά μου όλο το κράτος στις 4 Αυγούστου»

Ο υποψήφιος της αντιπολίτευσης για τη δημαρχία της Χειμάρρας, Πέτρος Γκικουρίας, ο οποίος ζούσε στις Ηνωμένες Πολιτείες πάνω από τριάντα χρόνια, δηλώνει ότι δεν τον απαισιοδοξούν τα προβλήματα της γενέτειράς του.

 Σε συνέντευξή του στο A2 CNN λέει ότι η Χιμάρα είναι ένα τουριστικό στολίδι σε κατάρρευση, ενώ αποκαλύπτει το πρόγραμμα και τα σχέδιά του για αυτόν τον δήμο.

«Είμαι συνδεδεμένος με το Δερμί και έρχομαι κάθε χρόνο, δεν με χωρίζουν τα προβλήματα του Δερμιού. Η Χειμάρρα είναι ένα τουριστικό στολίδι που τώρα καταρρέει. Υποδομές, λύματα ρέουν στη θάλασσα. Υπάρχει ένα βουνό από προβλήματα με καταχρήσεις γης και προβλήματα που προκαλεί η τοπική αυτοδιοίκηση. Ξέρω όλα τα προβλήματα που έχει η Χειμάρρα».

Ερωτηθείς για την υποψηφιότητά του, δήλωσε ότι δεν είπε όχι στην πρόταση του Κόμματος Ένωση Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων- PBDNJ, καθώς τονίζει ότι ήρθε η ώρα να τελειώσει η μάχη του Μπελέρη και να κερδίσουμε τις εκλογές της 4ης Αυγούστου στη Χειμάρρα. Σύμφωνα με τον ίδιο, ο δήμος αυτός είναι υπό κατάληψη εδώ και 15 μήνες.

«Δεν χρειάστηκε να σκεφτώ πολύ για να συνεισφέρω στην πόλη μου όπου γεννήθηκα και να έχω τις αναμνήσεις μου. Ήταν πρόταση του ΚΕΑΔ/ PBDNJ και η απάντησή μου ήταν ναι και συνεργάζομαι με την ενωμένη αντιπολίτευση και τώρα βρισκόμαστε σε μια μάχη που έχει ξεκινήσει εδώ και ενάμιση χρόνο για τη Χειμάρρα και την άδικη σύλληψη που έγινε στον Φρέντη Μπελέρη. Ήρθε η ώρα να τα πάμε όλα σωστά και να κερδίσουμε. Όλα με συνδέουν με τον τόπο που γεννήθηκα, και σήμερα συνδέω όλους τους πολίτες που χρειάζονται τη συμβολή μου για να αλλάξουν τα πάντα στη Χειμάρρα, ήρθε η ώρα της αλλαγής στη Χειμάρρα».

Όπως δήλωσε στις εκλογές αυτές για το δήμο της Χειμάρρας, στις 4 Αυγούστου, δεν έχει μπροστά του για να πολεμήσει μόνο  τον υποψήφιο της κυβέρνησης, Βαγγέλη Τάβο, αλλά όλο το αλβανικό κράτος.

ΒΑΛΚΑΝΙΚΟ ΠΕΡΙΣΚΟΠΙΟ

ΠΗΓΗ https://echedoros.blog

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου