Σάββατο 14 Σεπτεμβρίου 2024

Πιανίστρια που μαχαίρωσε το «όργανο» του συντρόφου της και του έριξε χλωρίνη στο πρόσωπο – «Αρνήθηκε να κάνουμε σεξ» – ΦΩΤΟ


Σε 7 χρόνια φυλάκισης καταδικάστηκε μια 38χρονη πιανίστρια στο Σάσσεξ στη Βρετανία, επειδή μαχαίρωσε τον σύντροφό της πολύ κοντά στο μόριό του και στη συνέχεια τον περιέλουσε με χλωρίνη. Η πρωτοφανής ιστορία εκτυλίχθηκε τον Απρίλιο του 2023, στο σπίτι της καταδικασθείσης.

Όπως ανέφερε στη διάρκεια της δίκης της η πιανίστρια, προχώρησε στην πράξη αυτή διότι ο… σύντροφός της αρνήθηκε να κάνει σεξ μαζί της. Όλα συνέβησαν έπειτα από αρχική ερωτική συνεύρεση των δύο, η οποία όμως δεν είχε happy ending για την γυναίκα, που δεν κατάφερε – σύμφωνα με τα λεγόμενά της – να ολοκληρώσει σε αντίθεση με τον σύντροφό της.

Στη συνέχεια εκείνος την ενημέρωσε ότι έπρεπε να φύγει από το σπίτι για να κάνει ορισμένες εξωτερικές δουλειές, αρνούμενος την προτροπή της να προσπαθήσουν να συνευρεθούν ξανά.

Όταν το θύμα επέστρεψε έπειτα από ώρες, αρνήθηκε για ακόμα μια φορά την πρόσκληση της πιανίστριας σε ερωτική συνεύρεση με την δικαιολογία ότι ήταν κουρασμένος. Τότε, όπως ομολόγησε η δράστις πήρε ένα μαχαίρι από την κουζίνα και με αυτό τραυμάτισε τον άνδρα στην βουβωνική περιοχή. Στη συνέχεια τον περιέλουσε με χλωρίνη, με το θύμα να αναζητά βοήθεια.

Μάλιστα, η πιανίστρια δήλωσε για το περιστατικό ενώπιον του δικαστηρίου ότι… πήγαινε για το μόριο του άνδρα, θέλοντας να τον τραυματίσει σοβαρά με κίνητρο της την εκδίκηση για την συνεχόμενη άρνησή του στο ερωτικό της κάλεσμα.

Δείτε φωτογραφίες της πιανίστριας

ΠΙΑΝΙΣΤΡΙΑ

«Νόμιζα ότι τα είχα κάνει επάνω μου…»

Μάλιστα, το θύμα περιέγραψε το πώς κατάφερε να πάει στα επείγοντα περιστατικά του κοντινότερου νοσοκομείου, αναφερόμενος στο περιστατικό: «Αρχικά ένιωσα ένα περίεργο υγρό να τρέχει στο πρόσωπο μου… Στα μάτια, τα μάγουλα και το στόμα μου. Σηκώθηκα όρθιος και ένιωσα κάτι υγρό και ανάμεσα στα πόδια μου. Αρχικά νόμιζα ότι τα είχα κάνει επάνω μου από τον φόβο μου, όμως διαπίστωσα ότι αυτό που έτρεχε ανάμεσα στα πόδια μου ήταν αίμα, προερχόμενο από τη βουβωνική μου χώρα», δήλωσε αρχικά και πρόσθεσε: «Βγήκα στον δρόμο και κατάφερα να πάρω ένα ταξί που με πήγε στα επείγοντα περιστατικά του νοσοκομείου της περιοχής».

Σημειώνεται ότι, σύμφωνα με μαρτυρίες, το ζευγάρι είχε πολλά σκαμπανεβάσματα στη σχέση του με τους χωρισμούς και τις επανασυνδέσεις να είναι μέρος της καθημερινότητάς τους. Παράλληλα, οι ειδικοί που εξέτασαν την 38χρονη κατέληξαν στο συμπέρασμα ότι πάσχει από διαταραχή προσωπικότητας με τάση προς τη σχιζοφρένεια.

ΠΗΓΗ https://www.enikos.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου