Δευτέρα 11 Ιουλίου 2011

Εκρήξεις πριν την κύρια έκρηξη - Νεκρός ο διοικητής (ανανέωση)

Από το ιστολόγιο http://www.defencenet.gr/

Kαταγγελίες σοκ από το γιο του νεκρού – και επίσημα – διοικητή της Ναυτικής Διοίκησης Κύπρου Νικόλας Ιωαννίδης ο οποίος μιλώντας στο ΡΙΚ αποκάλυψε ότι οι πάντες στην κυβέρνηση Χριστόφια γνώριζαν ότι τα κοντέϊνερ ήταν παρατημένα στη τύχη τους χωρίς φύλαξη αλλά αδιαφορούσαν:
 
''Αυτό που συνέβη σήμερα στο Μαρί ήταν μια έκρηξη στα θεμέλια του κράτους μας. Ο πατέρας μου έκανε επανειλημμένες εκκλήσεις για το συγκεκριμένο θέμα. Χθες είχαν πληροφορίες ότι είχαν φουσκώσει τα κιβώτια, τα οποία για 1,5 χρόνο βρίσκονταν κάτω από τον ήλιο.
Ο πατέρας μου κλήθηκε να πάει όταν ξεκίνησαν οι μικρο-εκρήξεις και πήγε πρώτος εκεί. Είναι μεγάλη ντροπή για αυτό το κράτος που ακόμα δεν έχουν παραιτηθεί όλοι τους. Τις ίδιες καταγγελίες με έγγραφα φαίνεται να έκανε και ο διοικητής του στρατοπέδου ο οποίος και αυτός δεν είναι πλέον στη ζωή. Κανείς όμως δεν τους άκουσε.
Αρχειοθέτησαν μάλλον για τα καλά τις καταγγελίες τους στα συρτάρια τους και τώρα κρύβονται για να μην αναλάβουν τις ευθύνες τους. Παρά μόνο παραιτούνται και νομίζουν πως την έχουν γλιτώσει. Ή απλά πάνε στον τόπο της τραγωδίας και δηλώνουν συγκλονισμένοι και πως το κράτος θα σταθεί δίπλα τους. Γιατί όμως το κράτος δεν στάθηκε δίπλα στους ανθρώπους που με τις καταγγελίες τους προειδοποιούσαν για τα χειρότερα;»




Τι σημαίνουν όλα αυτά; Ότι παρά τις διαβεβαιώσεις του κυβερνητικού εκπροσώπου ότι «Κατ’αρχήν δεν υπάρχουν ενδείξεις δολιοφθοράς μέσα στη νύχτα άρχισαν σχεδόν ταυτόχρονα με την φωτιά εκρήξεις στα κοντέϊνερ. Από τι; Υψηλή θερμοκρασία δεν είχε αναπτυχθεί εκείνη την ώρα στα κοντέϊνερ. Πάντως έτσι εξηγείται και ο θάνατος του διοικητή της βάσης. Κλήθηκε εσπευσμένα μετά τις πρώτες εκρήξεις. 
Πληροφορίες του defencenet.gr από απόλυτα έγκυρες πηγές αναφέρουν ότι κάθε βράδυ καταβρέχονταν τα κοντέϊνερ, έτσι ώστε να μην αναπτύσσονται υψηλές θερμοκρασίες στο εσωτερικό τους κατά την διάρκεια της ημέρα. Γελοίο, άλλά είναι γεγονός.

Μέχρι στιγμής οι αρχές κάνουν λόγο για 12 νεκρούς και 62 τραυματίες. Όμως πληροφορίες πληροφορίες από το νοσοκομείο αναφέρουν πως ο αριθμός των νεκρών θα φτάσει θα φτάσει τουλάχιστον τους 17, αφού πέντε από τους τραυματίες είναι κλινικά νεκροί.

Τα κοντέϊνερ έφτασαν στη βάση την Δευτέρα, 19 Ιανουαρίου 2009. Πλήρωμα του αμερικανικού ναυτικού λαμβάνει άδεια από τον καπετάνιο Σμιρνόφ να επιβιβαστεί στο «Μόντσιεγκορσκ» για μία επιθεώρηση, στο πλαίσιο των αποφάσεων του Συμβουλίου Ασφαλείας. Το ρωσικών συμφερόντων πλοίο με την κυπριακή σημαία είχε ναυλωθεί από την IRISL, τις κρατικές ναυτιλιακές γραμμές του Ιράν, για τη μεταφορά φορτίου από το ιρανικό λιμάνι του Μπαντάρ Αμπάς στην Ταρτούς της Συρίας. Άμεσα οι επιθεωρητές ενημερώνουν την Ουάσιγκτον για τα ευρήματα των ελέγχων σε μερικά από τα 98 κοντέινερ που μετέφερε το πλοίο.

«Πυρομαχικά των 120, 122, 125 και 160 χιλιοστών που έχουν προορισμό τη Συρία. Η επιθεώρηση αποκάλυψε επίσης σφαίρες ΑΚ-47 των 7,62 χιλιοστών, πεπιεσμένη πυρίτιδα,  γομώσεις απλές και γομώσεις μαγνησίου», ανέφερε το απόρρητο τηλεγράφημα 09State5968 που στάλθηκε από το Στέιτ Ντιπάρτμεντ στην αμερικανική πρεσβεία στη Λευκωσία και είχε υπογραφή Κλίντον.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ισχυρές ενδείξεις δολιοφθοράς έχει η σημερινή τραγωδία στη Ναυτική Βάση "Ευάγγελος Φλωράκης" της Κύπρου και για το λόγο αυτό η Κύπρος ζήτησε από την μητέρα πατρίδα να συνδράμει με ειδικό προσωπικό και μέσα στην έρευνα για τα αίτια της έκρηξης. Όπως αναφέρουν ασφαλείς πηγές στο defencenet.gr περί τις 04.00 τα ξημερώματα και ενώ είχε ξεσπάσει η φωτιά στον σταθμό ηλεκτροπαραγωγής, μία φωτιστική φωτοβολίδα εμφανίστηκε επάνω από την βάση, ένδειξη ότι είχε εντοπιστεί ύποπτη κίνηση. Αυτή την στιγμή γίνεται έρευνα για να διαπιστωθεί αν κάποιος από τους ζώντες φρουρούς την εκτόξευσε.
Πάντως υπάρχει και ένα θαύμα στην όλη υπόθεση: Η μονάδα ειδικών δυνάμεων του Ναυτικού, ως έργο Θεού, απουσίαζε από την βάση γιατί βρισκόταν σε άσκηση στην Αγία Νάπα! Αν δεν είχε άσκηση θα είχε εξοντωθεί ολόκληρη, γιατί τα καταλύματά της βρίσκονται σε απόσταση αναπνοής από τα κοντέϊνερ! Μήπως ήταν και η ΜΥΚ στόχος; Πάντως τα βλήματα ΜΜ-40 Exocet ακόμα αγνοείται αν έχουν καταστραφεί ή αν υφίστανται.
Ο πυρκαγιά που εξερράγη στο διπλανό εργοστάσιο της ΑΗΚ δεν μπορεί να θεωρηθεί ως άμεσα γενεσιουργός αιτία, αφού η απόσταση ήταν μεγάλη.
Πριν λίγο ανακοινώθηκε ότι, κατόπιν αιτήματος του υπουργείου Άμυνας της Κυπριακής Δημοκρατίας, η Ελλάδα αποστέλλει με αεροσκάφος C-27 εξειδικευμένο  προσωπικό των Ενόπλων Δυνάμεων και των Σωμάτων Ασφαλείας, προκειμένου να συνδράμει στις έρευνες των Κυπριακών Αρχών. Το αεροσκάφος θα αναχωρήσει από το αεροδρόμιο της Ελευσίνας στις 15:00.
Το ερώτημα είναι ποιοι και γιατί θα μπορούσαν να τινάξουν στον αέρα ολόκληρη την υποδομή του κυπριακού Ναυτικού. Ας μην βιαστούμε να δώσουμε απαντήσεις. Το βέβαιο είναι ότι θα είναι πολύ δύσκολο να βρεθούν απαντήσεις. Όπως έγινε και στην μεγάλη έκρηξη της αποθήκης πυρομαχικών στην Μαλακάσα τα Χριστούγεννα του 1987, ποτέ δεν βρέθηκε κάποιο στοιχείο. Απλά ότι πιστοποιούσε ότι είχαν αφαιρεθεί τεράστιες ποσότητες πυρομαχικών από τις αποθήκες της Μαλακάσας και είχε κατευθυνθεί στο Ιράκ για τις ανάγκες του περσοϊρακινού πολέμου, καλύφθηκε πολύ έξυπνα.
Στην σημερινή έκρηξη το επιχειρησιακό ερώτημα είναι τι έχει μείνει ανέπαφο από τη κυπριακή ναυτική υποδομή. Ελάχιστα πράγματα. Ας δούμε τι υλικό είχε πριν την έκρηξη το κυπριακό Ναυτικό:
ΠΕΡΙΠΟΛΙΚΑ ΣΚΑΦΗ
Shaldag  1 Κατασκευής Israel Shipyards. Με σταθεροποιούμενο πυροβόλο των 30 χλστ., και θερμική κάμερα της Rafael.
Esterel 32L   1 «Σαλαμίς». Με στοιχείο ESM για τη σκόπευση των Exocet MM-39.
Rodman 55  2
Vittoria  2 Των ιταλικών ναυπηγείων Cantiere Navale Vittoria. Σύμβαση 17 εκατ. λιρών (2003). 13 Σεπτεμβρίου 2004 στη Ναυτική Βάση «Ευάγγελος Φλωράκης», επίσημη ένταξη σε υπηρεσία.
«ΠΠ Πλωτάρχης Ελευθέριος Τσομάκης ΠΝ» (Ρ03) και «ΠΠ Πλωτάρχης Νικόλας Γεωργίου ΠΝ» (Ρ04).
«Κερύνεια» P-02 1 Πρώην «A268 Κνωσός».

ΕΠΑΚΤΙΑ ΑΜΥΝΑ
ΜΜ-40 Exocet
Block II 3  Τρεις τετραπλοί εκτοξευτές και 24 βλήματα ΜΜ40 Exocet Block II επί ισάριθμων οχημάτων. Σταδιακά, τα βλήματα υπόκεινται σε πρόγραμμα εργοστασιακής συντήρησης-αναβάθμισης που θα επεκτείνει τη διάρκεια ζωής των βλημάτων κατά 10 έως 12 έτη. Είναι άγωνστο αν επιβίωσαν από την έκρηξη,
Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου