«Νὰ μὴν πληρώνονται. Νὰ ἐργάζονται δωρεάν, παρέχοντας τὶς ὑπηρεσίες τους στήν Πατρίδα γιὰ τὴν Πατρίδα, δίχως ἀμοιβή καὶ κορδελίτσες.» Τἂδε ἔφη Πάγκαλος ἐμμέσως…. (Πλὴν σαφῶς!)
Ἀπὸ newsbomb τὸ παρακάτω, γιὰ νὰ τρίβουμε τὰ ματάκια μας καὶ νὰ αὐξάνουμε σὲ ἀριθμὸ τὶς μοῦτζες…. Κι ὅ,τι ἄλλο προκύψῃ…
Πρωταθλητές οι πιλότοι μας πετούν με σαράβαλα αεροπλάνα
του Κώστα Χαρδαβέλλα
Την ώρα που οι Έλληνες πιλότοι της Πολεμικής Αεροπορίας, υποσμηναγός Χαράλαμπος Νίκουκαι σμηναγός Λουκάς Θεοχαρόπουλος πήραν αντίστοιχα, το Α’ και Β’ Βραβείο τουκαλύτερου «πολεμιστή» του ΝΑΤΟ, έπειτα από σκληρά γυμνάσια διάρκειας ενός μηνός στην Ισπανία, μεταξύ των αεροπορικών δυνάμεων της Ελλάδα, της Τουρκίας, της Γαλλίας, της Πολωνίας, της Γερμανίας, της Ισπανίας και της Ιταλίας, στα γραφεία του υπουργείου ’Αμυνας και του Αρχηγείου Αεροπορίας φθάνουν δραματικές αναφορές διοικητών από διάφορες Πτέρυγες Μάχης σε όλη την Ελλάδα όπου αναφέρονται τα εξής:
Υπάρχει μεγάλο πρόβλημα ανταλλακτικών σε όλους τους τύπους πολεμικών αεροπλάνων, η συντήρησή τους είναι ελλιπέστατη, προκαλώντας κινδύνους για τους πιλότους, καθώς είναι υποχρεωμένοι να πετούν «σαράβαλα» αεροπλάνα.
Τα καύσιμα που τους δίνονται με το σταγονόμετρο δεν επαρκούν για τον έλεγχο του Αιγαίου. Δεν είναι καθόλου τυχαία τα περιστατικά του τελευταίου διμήνου, της πτώση Μιράζ 2000 και F16-50BLOG, λόγω τεχνικών προβλημάτων .
Οι δύο Σταυραετοί της Πολεμικής Αεροπορίας που πήραν τα διπλώματα του Α’ και του Β’ «πολεμιστή» στο ΝΑΤΟ, ο Νίκου και ο Θεοχαρόπουλος, ανήκουν στην 343 Μοίρα της Σούδας, από κει που ξεκίνησε και ο ήρωας σμηναγός Ηλιάκης στις 23/5/2006 για να καταρριφθεί λίγα λεπτά αργότερα ανοιχτά της Καρπάθου από τουρκικό μαχητικό.
Μισθοί των δύο πρώτων πιλότων του ΝΑΤΟ:
Υποσμηναγός Χαράλαμπος Νίκου €980 καθαρά
Σμηναγός Λουκάς Θεοχαρόπουλος €1300 καθαρά
Και οι δύο πληρώνονται λιγότερα από όλους τους συναδέλφους τους στην Ε.Ε.
Και οι δύο βάζουν σε κίνδυνο καθημερινά τη ζωή τους περισσότερο από κάθε άλλον συνάδελφό τους στην ΕΕ
Μισθός οδηγού πολιτικού της Βουλής: €1520 καθαρά
Εδώ δεν υπάρχουν σχόλια…
Ἔχω ἕνα θέμα στὸ νὰ ἀντιληφθῶ τὰ ποσά… (Σιγὰ τὰ ποσὰ θὰ μοῦ πεῖτε…) Ὁ πιλότος μὲ μεγίστη ἀμοιβή 1300 εὐρόπουλα κι ὁ ὁδηγὸς μὲ 1520! Ἐὰν λογικὸς ἄνθρωπος τὰ βάλλει κάτω, θὰ γελᾶ ἔως δακρύων! Ἐκτὸς ἐὰν συμπεριλαμβάνονται στὶς ἀμοιβὲς καὶ οἱ διάφοροι βαθμοὶ κινδύνου ποὺ ἀναλαμβάνουν οἱ διάφοροι ὑπάλληλοι. Τί βαθμοὺς κινδύνου ἀναλαμβάνει ἕνας πιλότος, καὶ μάλλιστα δίχως καύσιμα, συντήρησι, ἀνταλλακτικά τοῦ ὀχήματος ποὺ καβαλάει; Τίποτα… Ἐν ᾦ ὁ ὀδηγὸς τοῦ βουλευτοῦ (καὶ ἰδίως ἐὰν αὐτὸς εἶναι ὁ Πάγκαλος ἢ ὁ ΓΑΠ ἢ ὁ Παπακωνσταντίνου) ἀναλαμβάνουν ὑψηλότατον βαθμὸ ῥίσκου!!! Διότι:
1ον. Κινδυνεύουν νὰ γίνουν ἠλίθιοι μὲ ὅσα ἀκοῦν καθημερινῶς!
2ον. Κινδυνεύουν νὰ γίνουν τὰ παιδιὰ γιὰ τὰ ψώνια τῆς κυρίας πολιτευτοῦ. Ἐκεῖ νὰ δεῖτε κίνδυνος!!! Νὰ πηγαίνῃ μὲ τὶς σακοῦλες ἀνὰ χείρας ὁ ὁδηγὸς καὶ νὰ τὸν φωτογραφίζουν οἱ ἀδιάκριτοι!
3ον. (Καὶ σημαντικότερον.) Κινδυνεύουν νὰ φᾶνε κάποιο αὐγό, κάποιαν τομάτα, κάποιο σάπιο ἀντίδι, κάτι τέλος πάντων ἀπὸ λᾶθος σημάδι. Μὰ τὸ σημαντικότερον ὅλων, κινδυνεύουν νὰ φᾶνε καμμία ξανάστροφη… Ποῦ τὸ βάζεις αὐτό; Ὁ μέγιστος κίνδυνος ποὺ δικαιολογεῖ καὶ τὴν ἀμοιβή.
Φιλονόη.
Ἐνδιαφέρουσες λεπτομέρειες σχετικῶς μὲ τὸν ῥόλο τῶν ὁδηγῶν στὸ
Ἡ φύλαξις πάει ἀναλόγως τοῦ «ὄγκου» ἢ ἀναλόγως τῆς ἀλητείας;
Υπάρχει μεγάλο πρόβλημα ανταλλακτικών σε όλους τους τύπους πολεμικών αεροπλάνων, η συντήρησή τους είναι ελλιπέστατη, προκαλώντας κινδύνους για τους πιλότους, καθώς είναι υποχρεωμένοι να πετούν «σαράβαλα» αεροπλάνα.
Τα καύσιμα που τους δίνονται με το σταγονόμετρο δεν επαρκούν για τον έλεγχο του Αιγαίου. Δεν είναι καθόλου τυχαία τα περιστατικά του τελευταίου διμήνου, της πτώση Μιράζ 2000 και F16-50BLOG, λόγω τεχνικών προβλημάτων .
Οι δύο Σταυραετοί της Πολεμικής Αεροπορίας που πήραν τα διπλώματα του Α’ και του Β’ «πολεμιστή» στο ΝΑΤΟ, ο Νίκου και ο Θεοχαρόπουλος, ανήκουν στην 343 Μοίρα της Σούδας, από κει που ξεκίνησε και ο ήρωας σμηναγός Ηλιάκης στις 23/5/2006 για να καταρριφθεί λίγα λεπτά αργότερα ανοιχτά της Καρπάθου από τουρκικό μαχητικό.
Μισθοί των δύο πρώτων πιλότων του ΝΑΤΟ:
Υποσμηναγός Χαράλαμπος Νίκου €980 καθαρά
Σμηναγός Λουκάς Θεοχαρόπουλος €1300 καθαρά
Και οι δύο πληρώνονται λιγότερα από όλους τους συναδέλφους τους στην Ε.Ε.
Και οι δύο βάζουν σε κίνδυνο καθημερινά τη ζωή τους περισσότερο από κάθε άλλον συνάδελφό τους στην ΕΕ
Μισθός οδηγού πολιτικού της Βουλής: €1520 καθαρά
Εδώ δεν υπάρχουν σχόλια…
Ἔχω ἕνα θέμα στὸ νὰ ἀντιληφθῶ τὰ ποσά… (Σιγὰ τὰ ποσὰ θὰ μοῦ πεῖτε…) Ὁ πιλότος μὲ μεγίστη ἀμοιβή 1300 εὐρόπουλα κι ὁ ὁδηγὸς μὲ 1520! Ἐὰν λογικὸς ἄνθρωπος τὰ βάλλει κάτω, θὰ γελᾶ ἔως δακρύων! Ἐκτὸς ἐὰν συμπεριλαμβάνονται στὶς ἀμοιβὲς καὶ οἱ διάφοροι βαθμοὶ κινδύνου ποὺ ἀναλαμβάνουν οἱ διάφοροι ὑπάλληλοι. Τί βαθμοὺς κινδύνου ἀναλαμβάνει ἕνας πιλότος, καὶ μάλλιστα δίχως καύσιμα, συντήρησι, ἀνταλλακτικά τοῦ ὀχήματος ποὺ καβαλάει; Τίποτα… Ἐν ᾦ ὁ ὀδηγὸς τοῦ βουλευτοῦ (καὶ ἰδίως ἐὰν αὐτὸς εἶναι ὁ Πάγκαλος ἢ ὁ ΓΑΠ ἢ ὁ Παπακωνσταντίνου) ἀναλαμβάνουν ὑψηλότατον βαθμὸ ῥίσκου!!! Διότι:
1ον. Κινδυνεύουν νὰ γίνουν ἠλίθιοι μὲ ὅσα ἀκοῦν καθημερινῶς!
2ον. Κινδυνεύουν νὰ γίνουν τὰ παιδιὰ γιὰ τὰ ψώνια τῆς κυρίας πολιτευτοῦ. Ἐκεῖ νὰ δεῖτε κίνδυνος!!! Νὰ πηγαίνῃ μὲ τὶς σακοῦλες ἀνὰ χείρας ὁ ὁδηγὸς καὶ νὰ τὸν φωτογραφίζουν οἱ ἀδιάκριτοι!
3ον. (Καὶ σημαντικότερον.) Κινδυνεύουν νὰ φᾶνε κάποιο αὐγό, κάποιαν τομάτα, κάποιο σάπιο ἀντίδι, κάτι τέλος πάντων ἀπὸ λᾶθος σημάδι. Μὰ τὸ σημαντικότερον ὅλων, κινδυνεύουν νὰ φᾶνε καμμία ξανάστροφη… Ποῦ τὸ βάζεις αὐτό; Ὁ μέγιστος κίνδυνος ποὺ δικαιολογεῖ καὶ τὴν ἀμοιβή.
Φιλονόη.
Ἐνδιαφέρουσες λεπτομέρειες σχετικῶς μὲ τὸν ῥόλο τῶν ὁδηγῶν στὸ
Ἡ φύλαξις πάει ἀναλόγως τοῦ «ὄγκου» ἢ ἀναλόγως τῆς ἀλητείας;
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου