Τρίτη 9 Οκτωβρίου 2012

Μήνυση Νικολόπουλου σε Κεδίκογλου

Μηνυτήρια αναφορά σε βάρος του Σίμου Κεδίκογλου κατέθεσε χθες ο Νίκος Νικολόπουλος.
Ο βουλευτής Αχαΐας κατηγορεί τον κυβερνητικό εκπρόσωπο για συκοφαντική δυσφήμηση με αφορμή δηλώσεις του κ. Κεδίκογλου σε εκπομπή του Mega στην οποία ο εκπρόσωπος της ΝΔ είχε υποστηρίξει πως ... «πέραν της ιατρικής εξηγήσεως δεν μπορώ να δώσω άλλη για τη συμπεριφορά Νικολόπουλου».
Ο βουλευτής υποστηρίζει πως έχει θιγεί από την συγκεκριμένη συκοφαντική δήλωση και ότι ο κ. Κεδίκογλου είχε προφανή στόχο να αποδομήσει με συκοφαντίες την προσωπικότητα του αχαιού πολιτικού.

Διαβάστε ένα απόσπασμα από τη μήνυση:
«(…) ο εγκαλούμενος, Βουλευτής της Νέας Δημοκρατίας και Κοινοβουλευτικός Εκπρόσωπος αυτής, καλεσμένος την 13η Ιουλίου του έτους 2012 στην καθημερινή πρωινή εκπομπή «Κοινωνία Ώρα Mega», των δημοσιογράφων κ. Καμπουράκη και κ. Οικονομέα, η οποία προβάλλεται από τον Πανελλαδικής εμβέλειας τηλεοπτικό σταθμό Mega Chanel, δήλωσε τα ακόλουθα αναφερόμενος στο πρόσωπό μου και στην παραίτησή μου : «Είναι πρωτοφανές να σε παίρνει τηλέφωνο και να σου λέει σε παρακαλώ, μην γίνουν επιθέσεις στην ιδιωτική μου ζωή και να του απαντάς ότι για εμάς είναι τελειωμένη υπόθεση αν δεν δώσεις συνέχεια δεν θα δώσουμε δεν έχουμε κανένα σκοπό να ασχοληθούμε εμείς μαζί σου και την επόμενη ημέρα να ξανακάνει την επίθεση που έκανε, μπορείτε εσείς να το εξηγήσετε αυτό, δηλαδή πέραν της ιατρικής εξηγήσεως δεν μπορώ να φανταστώ τι άλλη εξήγηση υπάρχει»
Σε ερώτηση του δημοσιογράφου αν με λέει τρελό, δεν το αρνήθηκε και απάντησε :
«Δεν ξέρω σας είπα έχετε μία ανακολουθία σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα σε δύο διαφορετικές περιπτώσεις».(…).
 (…) Η ανωτέρω δήλωση είναι συκοφαντική, το γεγονός δε αυτό ήταν σε γνώση του εγκαλούμενου, ο οποίος πάραυτα έκανε την συγκεκριμένη δήλωση με αποτέλεσμα εκτός του άνω μέσου (Τηλεοπτικού Σταθμού), αυτή να αναμεταδοθεί από δεκάδες άλλους τηλεοπτικούς και ραδιοφωνικούς σταθμούς, όπως επίσης και από εκατοντάδες site και Blog στο διαδίκτυο. Τους ανωτέρω ψευδείς και συκοφαντικούς ισχυρισμούς διέδωσε σε βάρος μου ο εγκαλούμενος γνωρίζοντας ότι αυτά που ισχυρίζεται είναι ψευδέστατα, πάραυτα προχώρησε στην άνω δήλωση με μοναδικό σκοπό και στόχο, να υποβαθμίσει τον λόγο της παραίτησής μου από την θέση του υφυπουργού, αποδίδοντάς αυτόν, στην κατά αυτόν προβληματική από άποψη ψυχολογικής και συναισθηματικής σταθερότητας προσωπικότητά μου και φυσικά όχι στους αληθινούς λόγους της παραιτήσεώς μου, έχοντας προφανώς ως σκοπό και στόχο την αποδόμηση της προσωπικότητάς μου με συκοφαντίες».

ΠΗΓΗ enikos.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου