Οι υποψίες στρέφονται στους κυβερνήτες και σε δύο επιβάτεςΓια
αεροπειρατεία τύπου 11ης Σεπτεμβρίου κάνει λόγο μέλος της Αλ Κάιντα
βρετανικής καταγωγής αναφερόμενο στην μυστηριώδη εξαφάνιση του Boeing
της Μαλαισίας. Την ίδια ώρα, οι αρχές επικεντρώνουν τις έρευνές τους όχι
μόνο στον πιλότο και τον συγκυβερνήτη αλλά και σε δύο επιβάτες. «Ποιος
είχε την τεχνογνωσία, εκτός από τον πιλότο και τον συγκυβερνήτη του
μοιραίου Boeing, για να εξαφανίσει από τα ραντάρ ένα μεγάλο αεροσκάφος»;
διερωτώνται οι αρχές στρέφοντας τις έρευνές τους σε δύο επιβάτες: Σ΄
έναν 29χρονο Μαλαισιανό μηχανικό πτήσεων κι έναν 35χρονο Ουιγούρο, ο
οποίος είχε λάβει εκπαίδευση προσομοίωσης πτήσης αεροσκάφους.
Ο μουσουλμάνος Σααντίντ Μοχάμεντ Μπαντάτ, μέλος της Αλ Κάιντα, ο οποίος είχε πρωταγωνιστικό ρόλο στις τρομοκρατικές επιθέσεις στους Δίδυμους Πύργους, κατά την εκδίκαση της υπόθεσής του, δήλωσε την προηγούμενη εβδομάδα ότι, τέσσερις με πέντε Μαλαισιανοί σχεδίαζαν μία αεροπειρατεία που παραπέμπει στις τρομοκρατικές επιθέσεις στους Δίδυμους Πύργους. Ο ίδιος υποστήριξε ότι οι Μαλαισιανοί σχεδίαζαν να αναλάβουν τον έλεγχο ενός αεροσκάφους χρησιμοποιώντας μία βόμβα κρυμμένη σε παπούτσια προκειμένου να ανατινάξουν την πόρτα στο πιλοτήριο. Ο ίδιος είχε υποστηρίξει ότι είχε συναντήσει τους Μαλαισιανούς τζιχαντιστές - ένας εκ των οποίων ήταν πιλότος- στο Αφγανιστάν και ότι ο ίδιος τους έδωσε μία βόμβα για να χρησιμοποιήσουν για αεροπειρατεία.
Την ίδια ώρα, οι αρχές επικεντρώνουν τις έρευνές τους κυρίως σε δύο μέλη του πληρώματος του Beoing. Ο ένας είναι ο 29χρονος Μοχρονο Μοχντ Καρίλ Αμρί Σελαμάτ, ο οποίος, όπως σημειώνει ο ίδιος στα social media, εργάζεται σε μία ιδιωτική εταιρεία ιδιωτικών αεροσκαφών και συγκεκριμένα, στην εταιρεία "Execujet Aviation Group", με έδρα την Ελβετία. Aπό την πλευρά της, η εταιρεία, βέβαια, αρνήθηκε να επιβεβαιώσει αν ο 29χρονος δουλεύει ακόμη σε αυτήν. Σύμφωνα με τον πατέρα του, Ομάρ Σελαμάτ, ο 29χρονος είχε δεκαετή εμπειρία ως μηχανικός πτήσεων, ενώ πρόσφατα είχε γίνει πατέρας και είχε αγοράσει ένα σπίτι στα προάστια της Κουάλα Λουμπούρ. «Ο Καρίλ ήταν ένας καλός επαγγελματίας και ένας καλός γιος. Θα ερχόταν να μας επισκεφθεί τουλάχιστον μια φορά το μήνα. Μάλιστα, είχαμε επικοινωνήσει για να πάω εγώ στο καινούριο του σπίτι αλλά μου είπε ότι θα πήγαινε για μια δουλειά στο Πεκίνο. Αυτή ήταν και η τελευταία φορά που μιλήσαμε» πρόσθεσε ο πατέρας του 29χρονου, Ομάρ, στο Reuters, αρνούμενος, όμως να απαντήσει σε ερώτηση για το αν πιστεύει ότι ο γιος του θα μπορούσε να εμπλακεί σε οποιαδήποτε «βρωμοδουλειά».Την πληροφορία ότι οι έρευνες στρέφονται πλέον και στο πρόσωπο του 29χρονου μηχανικού πτήσεων επιβεβαίωσε και αξιωματούχος της Μαλαισιανής αστυνομίας, ο ο οποίος έχει γνώση των ερευνών. «Ναι, ερευνούμε την περίπτωση του Μοχντ Καρίλ, καθώς και όλους τους άλλους επιβάτες και τα μέλη του πληρώματος. Επικεντρωνόμαστε σε όποιον άλλον θα μπορούσε να έχει δεξιότητες στην πτήση αεροσκαφών σε υψηλό επίπεδο» είπε χαρακτηρστικά στο Reuters.Οι Μαλαισιανοί ερευνητές ερευνούν το παρελθόν του πιλότου, του πληρώματος και του προσωπικού εδάφους που δούλευε στο μοιραίο Βoeing, προσπαθώντας να αλιεύσουν κάποια ένδειξη που θα τους οδηγήσει στο πρόσωπο που κάθισε στο πηδάλιο του μοιραίου αεροσκάφους και το έβγαλε εκτός πορείας και το οδήγησε εκατοντάδες μίλια μακριά. Σημειώνεται ότι ένας μηχανικός πτήσεων, όπως ο 29χρονος, είναι υπεύθυνος για όλα τα ηλεκτρονικά του συστήματα κατά τη διάρκεια της πτήσης και είναι ο άνθρωπος που επιβεβαιώνει ότι λειτουργούν σωστά και αν χρειαστεί κάνει τις απαραίτητες επισκευές. Πάντως, ο Καρίλ, ως μηχανικός πτήσεων εξειδικευμένος σε μικρά αεροσκάφη δεν είναι σίγουρο ότι έχει τις γνώσεις να εκτρέψει της πορείας του και να πιλοτάρει ένα τόσο μεγάλο αεροσκάφος, σαν το συγκεκριμένο Βoeing 777.
Από την πλευρά της, η Ιντερπόλ έχει βάλει στο... μάτι έναν 35χρονο Ουιγούρο επιβάτη. Υπενθυμίζεται ότι οι Ουιγούροι, μουσουλμάνοι της Κίνας , ευθύνονται για δεκάδες τρομοκρατικές ενέργειες. Ο 35χρονος μάλιστα, Ουιγούρος είχε λάβει το 2006 εκπαίδευση σε προσομοιωτή πτήσης, έχει πτυχίο πανεπιστημίου της Βρετανίας και είναι βοηθός καθηγητή στο τμήμα ηλεκτρολόγων και ηλεκτρονικών μηχανικών τουρκικού πανεπιστημίου.
ΠΗΓΗ protothema
Ο μουσουλμάνος Σααντίντ Μοχάμεντ Μπαντάτ, μέλος της Αλ Κάιντα, ο οποίος είχε πρωταγωνιστικό ρόλο στις τρομοκρατικές επιθέσεις στους Δίδυμους Πύργους, κατά την εκδίκαση της υπόθεσής του, δήλωσε την προηγούμενη εβδομάδα ότι, τέσσερις με πέντε Μαλαισιανοί σχεδίαζαν μία αεροπειρατεία που παραπέμπει στις τρομοκρατικές επιθέσεις στους Δίδυμους Πύργους. Ο ίδιος υποστήριξε ότι οι Μαλαισιανοί σχεδίαζαν να αναλάβουν τον έλεγχο ενός αεροσκάφους χρησιμοποιώντας μία βόμβα κρυμμένη σε παπούτσια προκειμένου να ανατινάξουν την πόρτα στο πιλοτήριο. Ο ίδιος είχε υποστηρίξει ότι είχε συναντήσει τους Μαλαισιανούς τζιχαντιστές - ένας εκ των οποίων ήταν πιλότος- στο Αφγανιστάν και ότι ο ίδιος τους έδωσε μία βόμβα για να χρησιμοποιήσουν για αεροπειρατεία.
Την ίδια ώρα, οι αρχές επικεντρώνουν τις έρευνές τους κυρίως σε δύο μέλη του πληρώματος του Beoing. Ο ένας είναι ο 29χρονος Μοχρονο Μοχντ Καρίλ Αμρί Σελαμάτ, ο οποίος, όπως σημειώνει ο ίδιος στα social media, εργάζεται σε μία ιδιωτική εταιρεία ιδιωτικών αεροσκαφών και συγκεκριμένα, στην εταιρεία "Execujet Aviation Group", με έδρα την Ελβετία. Aπό την πλευρά της, η εταιρεία, βέβαια, αρνήθηκε να επιβεβαιώσει αν ο 29χρονος δουλεύει ακόμη σε αυτήν. Σύμφωνα με τον πατέρα του, Ομάρ Σελαμάτ, ο 29χρονος είχε δεκαετή εμπειρία ως μηχανικός πτήσεων, ενώ πρόσφατα είχε γίνει πατέρας και είχε αγοράσει ένα σπίτι στα προάστια της Κουάλα Λουμπούρ. «Ο Καρίλ ήταν ένας καλός επαγγελματίας και ένας καλός γιος. Θα ερχόταν να μας επισκεφθεί τουλάχιστον μια φορά το μήνα. Μάλιστα, είχαμε επικοινωνήσει για να πάω εγώ στο καινούριο του σπίτι αλλά μου είπε ότι θα πήγαινε για μια δουλειά στο Πεκίνο. Αυτή ήταν και η τελευταία φορά που μιλήσαμε» πρόσθεσε ο πατέρας του 29χρονου, Ομάρ, στο Reuters, αρνούμενος, όμως να απαντήσει σε ερώτηση για το αν πιστεύει ότι ο γιος του θα μπορούσε να εμπλακεί σε οποιαδήποτε «βρωμοδουλειά».Την πληροφορία ότι οι έρευνες στρέφονται πλέον και στο πρόσωπο του 29χρονου μηχανικού πτήσεων επιβεβαίωσε και αξιωματούχος της Μαλαισιανής αστυνομίας, ο ο οποίος έχει γνώση των ερευνών. «Ναι, ερευνούμε την περίπτωση του Μοχντ Καρίλ, καθώς και όλους τους άλλους επιβάτες και τα μέλη του πληρώματος. Επικεντρωνόμαστε σε όποιον άλλον θα μπορούσε να έχει δεξιότητες στην πτήση αεροσκαφών σε υψηλό επίπεδο» είπε χαρακτηρστικά στο Reuters.Οι Μαλαισιανοί ερευνητές ερευνούν το παρελθόν του πιλότου, του πληρώματος και του προσωπικού εδάφους που δούλευε στο μοιραίο Βoeing, προσπαθώντας να αλιεύσουν κάποια ένδειξη που θα τους οδηγήσει στο πρόσωπο που κάθισε στο πηδάλιο του μοιραίου αεροσκάφους και το έβγαλε εκτός πορείας και το οδήγησε εκατοντάδες μίλια μακριά. Σημειώνεται ότι ένας μηχανικός πτήσεων, όπως ο 29χρονος, είναι υπεύθυνος για όλα τα ηλεκτρονικά του συστήματα κατά τη διάρκεια της πτήσης και είναι ο άνθρωπος που επιβεβαιώνει ότι λειτουργούν σωστά και αν χρειαστεί κάνει τις απαραίτητες επισκευές. Πάντως, ο Καρίλ, ως μηχανικός πτήσεων εξειδικευμένος σε μικρά αεροσκάφη δεν είναι σίγουρο ότι έχει τις γνώσεις να εκτρέψει της πορείας του και να πιλοτάρει ένα τόσο μεγάλο αεροσκάφος, σαν το συγκεκριμένο Βoeing 777.
Από την πλευρά της, η Ιντερπόλ έχει βάλει στο... μάτι έναν 35χρονο Ουιγούρο επιβάτη. Υπενθυμίζεται ότι οι Ουιγούροι, μουσουλμάνοι της Κίνας , ευθύνονται για δεκάδες τρομοκρατικές ενέργειες. Ο 35χρονος μάλιστα, Ουιγούρος είχε λάβει το 2006 εκπαίδευση σε προσομοιωτή πτήσης, έχει πτυχίο πανεπιστημίου της Βρετανίας και είναι βοηθός καθηγητή στο τμήμα ηλεκτρολόγων και ηλεκτρονικών μηχανικών τουρκικού πανεπιστημίου.
ΠΗΓΗ protothema
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου