Δευτέρα 25 Απριλίου 2022

Εκλογές στη Γαλλία: Ενωτικός στο πρώτο του μήνυμα προς τον γαλλικό λαό ο Μακρόν – Είμαι πρόεδρος όλων

 

Πηγή Φωτογραφίας: Twitter Μακρόν

ΣΟΦΙΑ ΧΥΤΟΥ

 ΕΚΛΟΓΕΣ ΣΤΗ ΓΑΛΛΙΑ: ΕΝΩΤΙΚΟΣ ΣΤΟ ΠΡΩΤΟ ΤΟΥ ΜΗΝΥΜΑ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΓΑΛΛΙΚΟ ΛΑΟ Ο ΜΑΚΡΟΝ – ΕΙΜΑΙ ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΟΛΩΝ
Εκλογές στη Γαλλία: Σύμφωνα με αναθεωρημένη πρόβλεψη της εταιρείας δημοσκοπήσεων Ipsos ο Μακρόν κερδίζει τις εκλογές με 58,8% έναντι 41,2% της Λεπέν.
Ενωτικός εμφανίστηκε ο Γάλλος πρόεδρος Εμανουέλ Μακρόν ο οποίος επανεξελέγη ως πρόεδρος της Γαλλίας. Σύμφωνα με αναθεωρημένη πρόβλεψη της εταιρείας δημοσκοπήσεων Ipsos ο Μακρόν κερδίζει τις εκλογές με 58,8% έναντι 41,2% της Λεπέν.

«Ευχαριστώ» ήταν η πρώτη του λέξη. «Ευχαριστώ φίλοι μου, συμπατριώτες μου εδώ στο Παρίσι αλλά και παντού, σε όλη τη γαλλική επικράτεια», πρόσθεσε. «Μετά από πέντε χρόνια μετασχηματισμού, μία πλειοψηφία μου έκανε την τιμή να μου δώσει την προεδρία της Γαλλίας για τα επόμενα πέντε χρόνια. Θέλω να ευχαριστήσω όλους τους εθελοντές, τους παράγοντες, τους ανθρώπους που με συνόδευσαν στην πορεία μου, όλους εκείνους που είναι μαζί μου από την αρχή κι έκαναν την επανεκλογή μου υπαρκτή. Ξέρω ότι δώσατε μεγάλη ενέργεια, κάνατε μεγάλη προσπάθεια. Ευχαριστώ και θα κάνω αυτό που πρέπει, αυτό που σας πρέπει. Ευχαριστώ».

Για τον πόλεμο στην Ουκρανία και τη Γαλλία

«Ο πόλεμος για την Ουκρανία είναι εκεί για να μας υπενθυμίζει ότι η Γαλλία πρέπει να υψώσει τη φωνή της και να οικοδομήσει την ισχύ της προς όλες τις κατευθύνσεις. Θα το κάνουμε», ανέφερε. «Πρέπει να δείξουμε ότι είμαστε ισχυροί και δεν θα αφήσουμε κανέναν στο πέρασμά μας. Όλοι μαζί θα πρέπει να ενωθούμε. Μόνον έτσι θα μπορέσουμε να ζήσουμε απαντώντας στις προκλήσεις. Τα επόμενα χρόνια δεν θα είναι ήσυχα χρόνια, αλλά ιστορικά χρόνια κι όλοι μαζί θα αλλάξουμε την ιστορία για τις επόμενες γενιές μας».

Υποσχέθηκε επίσης πως η νέα πενταετία του στην προεδρία δεν θα είναι απλά η συνέχεια της προηγούμενης.  «Θέλω να ευχαριστήσω όλους τους Γάλλους άντρες και γυναίκες που στον πρώτο και τον δεύτερο γύρο με εμπιστεύτηκαν για να φέρουμε μια πιο ανεξάρτητη Γαλλία, μια ισχυρότερη Ευρώπη, μέσα από επενδύσεις και βαθιές αλλαγές». «Ζήτω η Δημοκρατία, ζήτω η Γαλλία»  κατέληξε ο Εμανουέλ Μακρόν. Έγινε ο πρώτος πρόεδρος μετά , 20 χρόνια και τον Ζακ Σιράκ το 2002, ο οποίος ανανεώνει τη θητεία του.




ΠΗΓΗ  https://www.pagenews.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου