Κυριακή 10 Ιουλίου 2011

Νέο επεισόδιο με τον Πάγκαλο

Από το ιστολόγιο http://www.real.gr/DefaultArthro.aspx?page=arthro&id=79504&catID=3


Σαββατόβραδο στην Τζια. Ο αντιπρόεδρος της κυβέρνησης και η παρέα του απολαμβάνουν το δείπνο τους σε ταβέρνα του νησιού. Στο διπλανό τραπέζι κάθεται ένα νεαρό ζευγάρι. Η παρουσία του Θόδωρου Πάγκαλου δεν περνάει απαρατήρητη και η κοπέλα απευθυνόμενη στον αντιπρόεδρο, λέει: «Εγώ έχω διορισθεί με το ΑΣΕΠ. Δεν τα φάγαμε μαζί. Γιατί μου κόβεται τα λεφτά μου;» για να συμπληρώσει ο συνοδός της: «Ξεπουλάτε την πατρίδα».

Όπως είπε αυτόπτης μάρτυρας, στον Realfm 97.8 και την εκπομπή του Άκη Παυλόπουλου και του Μάνου Νιφλή, ο Θόδωρος Πάγκαλος απάντησε στην κοπέλα λέγοντας: «Εγώ τα κάνω μόνος;».

Τότε τον λόγο πήρε και πάλι ο συνοδός της κοπέλας: «Είσαι μέρος του συστήματος».

Στο έντονο φραστικό επεισόδιο ενεπλάκη μία άλλη παρέα για κατευνάσει τα πνεύματα. Απευθυνόμενοι στην κοπέλα, είπαν: «Δεν είναι σωστό αυτό που κάνεις. Έχουν δικαίωμα να φάνε. Άφησέ τους να φάνε μια μπουκιά και μη τους ψηφίζεις»

Ακούστε τι είπε στον Realfm 97.8, αυτόπτης μάρτυρας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου