Από το ιστολόγιο http://www.cosmo.gr/News/Hellas/331442.html
Η διαφήμιση, που δημοσιεύτηκε για πρώτη φορά στην εφημερίδα Die Welt, εμφανίζεται και αφορά μόνο τους Έλληνες ενδιαφερόμενους.
Πιο συγκεκριμένα, η εταιρεία εμφανίζεται μέσα από την “εμπνευσμένη” αυτή διαφήμιση, να υπολογίζει το κόστος ενοικίασης του συγκεκριμένου αυτοκινήτου σε δραχμές για τους Έλληνες και σε ευρώ για τους Γερμανούς.
Εκ μέρους της ελληνικής πρεσβείας στο Βερολίνο, ο σύμβουλος Τύπου, Π. Παντελούρης, απαντώντας στην εταιρεία, δήλωσε ότι “πρόκειται μάλλον για παρανόηση. Προκειμένου να δεχτεί κάποιος στην Ελλάδα την προσφορά της Sixt, θα έπρεπε η χώρα να αλλάξει το νόμισμά της.
Ευτυχώς υπάρχουν αρκετές άλλες εταιρείες, στις οποίες μπορεί κανείς να συνεχίσει να πληρώνει με το νόμισμα της χώρας, δηλαδή το ευρώ. Οι Έλληνες θα τις προτιμήσουν γιατί θα είναι και ευνοϊκότερες οι τιμές τους”.
“Αγαπητοί Έλληνες, δεχόμαστε ξανά δραχμές. Το BMW1 κάμπριο από 26.900 δρχ. την ημέρα”, είναι η λεζάντα, που συνοδεύει τη φωτογραφία του συγκεκριμένου αυτοκινήτου, που διατίθεται προς ενοικίαση από την εταιρεία Sixt. Η διαφήμιση εμφανίζεται στην ιστοσελίδα της και λίγο πολύ υπονοεί - ή θεωρεί δεδομένη - τη χρεοκοπία της Ελλάδας και κατ' επέκταση την επιστροφή της στη δραχμή.
Πιο συγκεκριμένα, η εταιρεία εμφανίζεται μέσα από την “εμπνευσμένη” αυτή διαφήμιση, να υπολογίζει το κόστος ενοικίασης του συγκεκριμένου αυτοκινήτου σε δραχμές για τους Έλληνες και σε ευρώ για τους Γερμανούς.
Εκ μέρους της ελληνικής πρεσβείας στο Βερολίνο, ο σύμβουλος Τύπου, Π. Παντελούρης, απαντώντας στην εταιρεία, δήλωσε ότι “πρόκειται μάλλον για παρανόηση. Προκειμένου να δεχτεί κάποιος στην Ελλάδα την προσφορά της Sixt, θα έπρεπε η χώρα να αλλάξει το νόμισμά της.
Ευτυχώς υπάρχουν αρκετές άλλες εταιρείες, στις οποίες μπορεί κανείς να συνεχίσει να πληρώνει με το νόμισμα της χώρας, δηλαδή το ευρώ. Οι Έλληνες θα τις προτιμήσουν γιατί θα είναι και ευνοϊκότερες οι τιμές τους”.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου