Παρασκευή 17 Ιουνίου 2011

ΕΠΕΙΓΟΝ , Non-Lethal Weapons ΘΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΘΟΥΝ ΣΥΝΤΟΜΑ!!!! ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ

Κάποια ημέρα τέλος Μαΐου , μου ήρθε ένα e-mail από Ευρώπη μεριά , Έλληνας φίλος καλός , είχαμε χαθεί για κάμποσο καιρό , αφού μου είπε πως είναι και τα σχετικά στο mail είχε και ένα link με υποσημείωση <δες το και λάβετε τα μέτρα σας > , το ψιλοείδα να πω την αλήθεια αλλά το μυαλό ήταν αλλού , στα δικά μας και σε άλλα που είχα δώσει προτεραιότητα εκείνο το διάστημα....του έστειλα απάντηση κάποιες ημέρες μετά......

Πριν από λίγο που σηκώθηκα είπα να δω εάν ήρθε τίποτα πριν αρχίσω να διαβάζω πρωινά νέα και εάν αξίζει κάτι να το αναρτήσω.......πάτησα η κόλλησε το δάκτυλο , το ποντίκι ...τι να πω δεν ξέρω , βρέθηκε εμπρός μου πάλι το e-mail του φίλου μου ........καλά του απάντησα , δεν την είδα???

Όταν κάτι τέτοιο μου τυχαίνει δίνω την πρέπουσα σημασία ....δεν μπορεί κάτι σημαίνει , κατιτίς συμβαίνει!!!!
Και έψαξα να βρω την απάντηση μέσα στον συρφετό....

Έχουμε και λέμε , πρώτα το link : http://www.non-lethal-weapons.com/sy06index.html
Η απάντηση του φίλου μου ήταν ακριβώς αυτή "εισασταν και εσείς εκεί" , τι λέει αυτός ρεεεε!!!

Λοιπόν , έχουμε και λέμε , στις 16 -18 Μαΐου 2011 , έγινε το 6ο Πανευρωπαϊκό Συμπόσιο......   6th European Symposium on Non-Lethal Weapons στο Stadthalle Ettlingen, Ettlingen, Germany !!!

Επισήμως στο European Working Group on Non-Lethal Weapons (EWG-NLW) η Ελλάδα δεν συμμετέχει  , όμως το "εισασταν και εσείς εκεί" , μου βάζει πάρα πολλά ερωτήματα!!!!


Δείτε εδώ: http://www.non-lethal-weapons.com/leaflet110228.pdf 
http://www.non-lethal-weapons.com/sy06programme.pdf

Το μυαλό μου πήρε ανάποδες , καλά τι γίνεται εδώ?
Ξαναθυμήθηκα τα συμβάντα της Τετάρτης ........και αρχίζω και βλέπω εφιάλτες!!!


Δεν ξέρω τι άλλο να πω .......μάλλον ετοιμαζόμαστε για τρελό πάρτυ ......με non-lethal-weapons!!!!
Υποσημείωση: Δεν ξέρω ποια θα χρησιμοποιηθούν και εάν απαγορεύονται στην Ελλάδα η ποιος θα τα χρησιμοποιήσει, ελπίζω να το μάθουμε σύντομα (ελπίζω πως όχι στην πραγματικότητα!!)!!!!
Συνδέστε επίσης :  http://alexander-hellas.blogspot.com/2011/06/blog-post_2798.html
Έρρωσθε

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου