Τετάρτη 20 Ιουλίου 2011

Η "πτωχευμένος" ΟΣΕ δίνει σήμερα κρατικά λεφτά με απευθείας ανάθεση σε τυχερούς μεγαλοεργολάβους !!!

Από το ιστολόγιο http://www.greekmoney.gr/index.php/permalink/66727.html

image

του Γιάννη Τσαραγκλή - Η κυβέρνηση φορολογεί τους ανέργους. Μειώνει τη σύνταξη των 500 ευρώ. Κόβει τους μισθούς στους δημοσίους υπαλλήλους.Συσσωρεύει με την πολιτική της λουκέτα και 1 εκ. ανέργους στον ιδιωτικό τομέα. Δεν δίνει πίσω το ΦΠΑ και δεν ξεπληρώνει καμία κρατική υποχρέωση ( περίπου 9 δισ. ευρώ) στις ιδιωτικές εταιρείες που έκαναν δουλειές για το δημόσιο. Παγώνει ( αυτό μας λέει τουλάχιστον) τις δημόσιες επενδύσεις και αφήνει να καταρρέουν εκατοντάδες κλάδοι που ζούσαν από δημόσια έργα και δεν εξοφλεί τίποτα από αυτά που χρωστάει ... αλλά όπως φαίνεται όχι σε όλους!



Όπως αποδεικνύεται από την παρακάτω καταγγελία που αποκαλύπτει σήμερα το GreekMoney.gr και η οποία έγινε αυτές τις μέρες στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή - Στη Γενική Διεύθυνση Εσωτερικής Αγοράς, ενάντια στη θυγατρική του ΟΣΕ την εταιρεία ΕΡΓΑ ΟΣΕ, φαίνεται ότι μερικές μεγάλες κατασκευαστικές εταιρείες δεν εντάσσονται στο γενικότερο κλίμα παγώματος των κρατικών κονδυλίων και παίρνουν μέσα στην κρίση που το ρευστό είναι είδος υπό εξαφάνιση, 44 ζεστά εκ ευρώ από το πρόγραμμα δημοσίων επενδύσεων ... με απευθείας ανάθεση παρακαλώ!!  Μπράβο τους!
Και σένα καημένε άνεργε αναγανακτισμένε  Έλληνα κορόιδο φορολογούμενε πολίτη, επιχειρούν να σε πείσουν ότι είναι δίκαιο αυτή την κρίσιμη στιγμή που περνάει ο τόπος, ότι πρέπει να σου φορολογήσουν το επίδομα ανεργίας και να πουλήσεις το σπίτι, το αυτοκίνητο και το μέλλον των παιδιών σου, για να πληρώσεις έκτακτες άδικες εισφορές για να δίνουν αυτοί τα λεφτά σου, στους “άπορους” βασικούς μετόχους της Coca Cola και άλλων εργολαβικών ομίλων που έχουν κερδίσει από τα έργα της Ολυμπιάδας τους 2004 πάνω από 40 δισ. δραχμές ... αλλά ως φαίνεται δεν χόρτασαν ακόμη!
Η ΕΡΓΑ ΟΣΕ ενώ χρωστάει από δουλειές που ολοκληρώθηκαν σε άλλες κατασκευαστικές εταιρείες εκατομμύρια ευρώ δεν τα δίνει, αλλά ξεθάβει ένα έργο που ξεκίνησε από το 1997 “Σήραγγα Καλλιδρομίου για τη γραμμή Τιθορέα  - Λιανοκλάδι” και ακόμη φτιάχνεται σαν το γεφύρι της Άρτας, με δυσθεώρητο έξτρα κόστος για το Ελληνικό δημόσιο και σήμερα που το Δημόσιο δανείζεται με τρόμο και δυσκολία για να βρει ρευστό, η θυγατρική του πτωχευμένου ΟΣΕ που το περιμένουμε να αποκρατικοποιηθεί ( φούμαρα) δίνει με απευθείας ανάθεση 44 εκ. ευρώ και σώζει τους εργολαβικούς τυχερούς ομίλους, από το μέγιστο πρόβλημα ρευστότητας και αναδουλειάς που έχει πλήξει τον κλάδο.

Διαβάστε απόσπασμα της καταγγελίας που έχει στα χέρια της η Ευρωπαϊκή Επιτροπή κατά της ΕΡΓΑ ΟΣΕ και του Δημοσίου και βγάλτε συμπέρασμα:

Την πρώτη φάση του έργου από το 1996 την είχα αναλάβει η Κοινοπραξία Κ.Ι.ΣΑΡΑΝΤΟΠΟΥΛΟΣ - TODINI COSTRUZONI - ITINERA COSTRUZIONI - ΙΡΙΣ ΑΕ.
Η χρηματοδότηση ήταν 60% από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Ανάπτυξης και 40% από κρατικά εθνικά λεφτά των φορολογουμένων.
Διάφοροι λόγοι, κατέστησαν αδύνατη την ολοκλήρωση του έργου ( που ήταν γεμάτο σπατάλες και προσαυξήσεις), σύμφωνα με την καταγγελία το κράτος πρέπει να πληρώσει ακόμη 239 εκ. ευρώ ή 81,5 δισ. δραχμές, από όσα έχει πληρώσει μέχρι σήμερα. Εάν είναι αλήθεια τότε η κυβέρνηση πρέπει να μας εξηγήσει εάν τα φάγαμε μαζί οι .... μόνοι τους!!!
Συγκεκριμένα η καταγγελία που έχει δεχτεί η ΕΕ για την ΕΡΓΑ ΟΣΕ καταγράφει τα εξής:
Μεσολάβησε η ανάθεση και υπογραφή της σύμβασης με την J&P ΑΒΑΧ ΑΕ, παρά το γεγονός ότι το είχε απαγορεύσει η Ευρωπαϊκή Επιτροπή με επιστολή της προς την τότε διοίκηση της ΕΡΓΑ ΟΣΕ ΑΕ, με αποτέλεσμα αφενός να ακυρωθεί στη συνέχεια η παρανόμως υπογραφείσα σύμβαση και να δημιουργηθούν  βέβαια δυνατότητες διεκδίκησης αποζημιώσεων από την ανάδοχο εταιρεία μιας και η σύμβαση διαλύθηκε με πλήρη υπαιτιότητα της ΕΡΓΑ ΟΣΕ ΑΕ.
Συμπερασματικά η κατασκευή της σήραγγας, ύψους 179 εκατ. xωρίς ΦΠΑ, έχει χρηματοδοτηθεί και εξακολουθεί να χρηματοδοτείται από τρία Κοινοτικά πλαίσια στήριξης ήτοι το Β' Κοινοτικό Πλαίσιο Στήριξης 1993-1999, το Γ' ΚΠΣ 2000-2007 και συνεχίζει να χρηματοδοτείται από το ΕΣΠΑ 2007-2013.
Για την εν λόγω σήραγγα, η τελευταία αρχική σύμβαση (Α.Σ. 535/06), με την κοινοπραξία Άκτωρ - Τέρνα - J&P Άβαξ, προέβλεπε την ολοκλήρωση των εργασιών σε 40 μήνες από την έναρξή τους ήτοι μέχρι 28.3.2010.
Η σύμβαση κατασκευής με την εν λόγω Κοινοπραξία υπεγράφη στις 28.9.2006 με πρόβλεψη για την περαίωση στις αρχές του 2010 ενώ στη συνέχεια δόθηκε παράταση για τις αρχές του 2011.
Σημειώνεται ότι η νέα σύμβαση ονομάστηκε σε «ΥΠΟΛΕΙΠΟΜΕΝΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ ΤΗΣ ΣΗΡΑΓΓΑΣ ΚΑΛΛΙΔΡΟΜΟΥ, ΤΩΝ ΧΩΜΑΤΟΥΡΓΙΚΩΝ ΚΑΙ ΛΟΙΠΩΝ ΕΡΓΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΝΕΑ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΗ ΓΡΑΜΜΗ ΤΙΘΟΡΕΑΣ - ΛΕΙΑΝΟΚΛΔΑΔΙΟΥ, ΤΜΗΜΑ Σ.Σ. ΤΙΘΟΡΕΑΣ (χλμ. 0+000) ΕΩΣ χλμ. 19+000» γι αυτή λοιπόν την εργολαβία που αποτελούσε τις υπολειπόμενες εργασίες  για την ολοκλήρωση της σήραγγας, το Διοικητικό Συμβούλιο της ΕΡΓΑ ΟΣΕ με εισήγηση του Προέδρου και Διευθύνοντος Συμβούλου κ. Ι. Πετρόπουλου που ζήτησε άλλα 44.000.000 ? χωρίς αναθεώρηση (η αναθεώρηση θα υπολογισθεί δε από την 28.9.2006 δηλαδή οι τιμές θα αναπροσαρμοσθούν με συντελεστές αναθεώρησης για πέντε χρόνια, δηλαδή περίπου 20-25% επιπλέον τουλάχιστον, το ποσό αυτό των 44,0 εκ. ? τελικά θα γίνει τουλάχιστον 55.000.000?), πήρε απόφαση με αριθμό 666/08-06-2011 και αποφάσισε να δεχθεί το  αίτημα του Κ. Πετρόπουλου και να χορηγήσει περίπου 55.000.000 από Εθνικούς Πόρους.
Δηλαδή, σε μια τέτοια περίοδο πρωτοφανούς οικονομικής δυσπραγίας της χώρας ο Πρόεδρος και Δ/νων Σύμβουλος της ΕΡΓΑ ΟΣΕ κ. Ι. Πετρόπουλος εισηγήθηκε την επιβάρυνση του Προγράμματος Δημοσίων Επενδύσεων (ΠΔΕ) κατά 55.000.000? για να μπορέσει να ολοκληρώσει ένα έργο που αποτελεί συμπλήρωμα άλλης σύμβασης και που θα έπρεπε να έχει τελειώσει εδώ και οκτώ χρόνια ή έστω με την υπογραφή της εν λόγω σύμβασης του 2006 εδώ και δύο χρόνια. Τα ανωτέρω αναφέρονται δεδομένου ότι η πρόφαση που ο κ. Πετρόπουλος χρησιμοποίησε για να δικαιολογήσει την επιβάρυνση του Έλληνα φορολογούμενου που βογγά κάτω από τα οικονομικά μέτρα που του επιβάλλονται για την σωτηρία της πατρίδας μας, είναι ότι με τον τρόπο αυτό θα αποφευχθούν οι καθυστερήσεις της επαναδημοπράτησης κλπ. Κλπ. Γεγονός που με την μέχρι σήμερα πορεία του έργου μόνο γέλια προκαλεί και αποκρύπτοντας μάλιστα την αλήθεια ότι εάν επαναδημοπρατηθεί το έργο θα χρηματοδοτηθεί στο σύνολό του από το ΕΣΠΑ εις βάρος βέβαια των συμφερόντων της γνωστής παρέας των εργολάβων. Σε άλλες περιπτώσεις βέβαια, ο ίδιος Πρόεδρος εισηγείται μετά μανίας της διάλυση της σύμβασης επικαλούμενος την Εγκύκλιο «Ε Γ Κ Υ Κ Λ Ι Ο Σ 11 Αριθμ. Πρωτ. Δ17α/01/77/ΦΝ 437 /26-4-2010».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου