Σάββατο 27 Αυγούστου 2011

¨ ΤΙ ΝΑ ΤΗΝ ΚΑΝΩ ΕΓΩ ΤΕΤΟΙΑ ΠΑΤΡΙΔΑ ; ¨

Σχόλιο ιστολογίου μας : Τελικά Στρατηγέ μου .........ένα τεράστιο μπουρδέλο είσαστε .....και έχουμε τους δικούς μας και σας κάνουν τεμενάδες.......
Από το ιστολόγιο http://tourkikanea.gr/

Εφ. Ταράφ 27-8-2011

Τι να την κάνω τέτοια πατρίδα ;
 Η Ραζιγιέ Ντεμιρτζί που έχασε τον γιο της από νάρκη στην Τσουκούρτζα, μετά την ομολογία του Ισίκ Κοσανέρ πως ¨Τοποθετήσαμε ανεξέλεγκτα νάρκες¨ εξεγείρεται λέγοντας : ¨Τι να την κάνω τέτοια πατρίδα ;¨
 Τα ηχητικά που διέρρευσαν και λέγεται ότι ανήκουν στον πρώην αρχηγό του Γενικού Επιτελείου Ισίκ Κοσανέρ, προκάλεσαν ταραχή στις οικογένειες των νεκρών στρατιωτών. 



Η Ραζιγιέ Ντεμιρτζί που έχασε τον γιο της από νάρκη στην Τσουκούρτζα δηλώνει πως ¨Αν είχα τα σημερινά μυαλά δεν θα έστελνα τον γιο μου στον στρατό. Τι να την κάνω εγώ τέτοια πατρίδα ;¨.

Η Ραζιγιέ Ντεμιρτζί μητέρα του Ντενίζ Ντεμιρτζί –ενός από τους επτά στρατιώτες που έχασαν τη ζωή τους από έκρηξη νάρκης στην Τσουκούρτζα στις 27-5-2009, μίλησε στην εφημερίδα Ταράφ. Η Ντεμιρτζί υπενθυμίζει πως αποκαλύφθηκε επίσης ηχητικό του τότε Διοικητή της ταξιαρχίας Χακκάρι Ζεκί Ες που έλεγε ότι οι ίδιοι είχαν τοποθετήσει τις νάρκες και θυμίζει επίσης πως η σχετική δίκη συνεχίζεται. Λέει πως μετά και τα ηχητικά που λέγεται πως ανήκουν στον Ισίκ Κοσανέρ ο πόνος της αυξήθηκε ακόμη περισσότερο.
Η Ντεμιρτζί που ζει στην Άγκυρα ανέφερε τα εξής : Ακούγοντας-διαβάζοντας τις δηλώσεις του Κοσανέρ ο κόσμος μου κατέρρευσε για μια ακόμη φορά. Άλλωστε εμείς πεθαίνουμε κάθε μέρα, ζούμε τον ίδιο πόνο. Τι είχε πει το Γενικό Επιτελείο, για σωλήνα νερού δεν είχε πει ; Υγρή υπογραφή, στεγνή υπογραφή τι άλλη βρωμιά πια θα βγει ; Φαίνεται ότι αυτά τα έβγαζαν από το κεφάλι τους. Δεν υπήρχε κανένας να προστατέψει την Τουρκία. Αν είχα τα σημερινά μυαλά δεν θα έστελνα τον γιο μου στον στρατό. Οι χαροκαμένοι πατεράδες και μητέρες δεν ξέρουν τι να πούνε έναντι του πόνου και συνέχει λένε ¨η πατρίδα να είναι καλά¨. Τι να την κάνω εγώ τέτοια πατρίδα ; Πήρε τον γιο μου που δεν είχα χορτάσει να τον βλέπω.Αυτή η πατρίδα και την Άγκυρα να μου έδινε τώρα, σε τι θα ωφελούσε ;
Η Ντεμιρτζί λέει πως το κράτος σχετικά με τον θάνατο του γιου της, της έδωσε 52 χιλιάδες ευρώ. Αναφέρει : ¨Ο υπουργός Βετζντί Γκιονούλ είχε δηλώσει πως ¨Της έδωσα αυτό που δικαιούνταν¨. Τι μου έδωσε που δικαιούμουν ; 52 χιλιάδες λίρες έδωσε. Πάρε τα για σένα, αν μπορείς να μου δώσεις πίσω το παιδί μου στα δίνω πίσω. Αφού δεν μπορούσατε να τα προστατέψετε, τότε γιατί τα στέλνατε ;¨.
Στις 27 Μαίου 2009 επτά στρατιώτες έχασαν τη ζωή τους από έκρηξη νάρκης. Το Γενικό Επιτελείο μετά το γεγονός δήλωσε πως επρόκειτο για νάρκη του ΠΚΚ, αλλά αργότερα αποκαλύφθηκε ότι ήταν νάρκη που ανήκε στις Τ.Ε.Δ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου