Από το ιστολόγιο http://www.newsbeast.gr/
Εκδικάζεται την 21η Οκτωβρίου η έφεση που κατέθεσε η ΕΝΑΕ κατά προστίμου της Κομισιόν
Η πρώτη ναυτική δύναμη του κόσμου, η Ελλάδα, δεν έχει
πια ναυπηγοεπισκευαστική βιομηχανία. Και τα δύο μεγάλα ναυπηγεία της
χώρας, ο Σκαραμαγκάς και η Ελευσίνα βρίσκονται στην κόψη του ξυραφιού,
εξαιτίας των αγκυλώσεων του δημοσίου, των μη πληρωμών από το Πολεμικό
Ναυτικό και ενίοτε των προβληματικών σχέσεων των βασικών μετόχων.
Ιδιαίτερα στην περίπτωση του Σκαραμαγκά, όπου το σύμπλεγμα ελληνικό δημόσιο και σύμβαση παραχώρησης, πρώην μέτοχοι, η Κομισιόν, η Abu Dabi Mar και ο Λιβανέζος Ισκαντάρ Σαφά, ο νέος ιδιοκτήτης της ΕΝΑΕ, δημιουργεί ένα εκρηκτικό μείγμα.
Όπως αναφέρει η εφημερίδα «Κεφάλαιο», η 21η Οκτωβρίου είναι καθοριστική ημερομηνία για το μέλλον των Ελληνικών Ναυπηγείων Σκαραμαγκά, αφού εκδικάζεται η έφεση που κατέθεσε προ τριετίας η ΕΝΑΕ κατά του προστίμου που της επέβαλε το 1996 η Ευρωπαϊκή Επιτροπή, ύψους 256 εκατ. ευρώ, για παράνομες εγγυήσεις και επιδοτήσεις από την ελληνική κυβέρνηση.
Ιδιαίτερα στην περίπτωση του Σκαραμαγκά, όπου το σύμπλεγμα ελληνικό δημόσιο και σύμβαση παραχώρησης, πρώην μέτοχοι, η Κομισιόν, η Abu Dabi Mar και ο Λιβανέζος Ισκαντάρ Σαφά, ο νέος ιδιοκτήτης της ΕΝΑΕ, δημιουργεί ένα εκρηκτικό μείγμα.
Όπως αναφέρει η εφημερίδα «Κεφάλαιο», η 21η Οκτωβρίου είναι καθοριστική ημερομηνία για το μέλλον των Ελληνικών Ναυπηγείων Σκαραμαγκά, αφού εκδικάζεται η έφεση που κατέθεσε προ τριετίας η ΕΝΑΕ κατά του προστίμου που της επέβαλε το 1996 η Ευρωπαϊκή Επιτροπή, ύψους 256 εκατ. ευρώ, για παράνομες εγγυήσεις και επιδοτήσεις από την ελληνική κυβέρνηση.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου