Από το ιστολόγιο http://www.onlycy.com/
Η ανεπάρκεια του 33 ετών σεισμογραφικού πλοίου Πιρί Ρείς είναι θέμα συζήτησης στις τουρκικές εφημερίδες με τα κόμματα της αντιπολίτευσης να μέμφονται την κυβέρνηση Ερντογάν ότι ”κοκορεύεται, χωρίς να έχει φροντίσει να έχουμε ένα σοβαρό σεισμογραφικό πλοίο”.
Σύμφωνα με δημοσιεύματα, η Τουρκία διαπραγματευόταν από το 1997 παραγγελία για νέο πλοίο με τη Νορβηγία, που όμως δεν καρποφόρησε και, τώρα, έχει παραγγείλει στην Κίνα το σεισμογραφικό ”Τσακάμπεϊ”, το οποίο είναι διπλάσιο σε μέγεθος από το Πιρί Ρείς (60 μέτρα μήκος και 23 πλάτος), έχει υπερσύγχρονο τεχνολογικό εξοπλισμό, μπορεί να κάνει έρευνες αδιάκοπα επί 300 μέρες και θα στοιχίσει περίπου 10 εκ. ευρώ.
Αναφέρεται επίσης ”η κατασκευή υπερσύγχρονου σεισμογραφικού πλοίου με ελικοδρόμιο στα Τουρκικά Κρατικά Ναυπηγεία που ξεκίνησε το 2010”.
Σύμφωνα με την τουρκική εφημερίδα “Μιλιέτ”, σιωπηρά προωθήθηκε στην Τουρκική Εθνοσυνέλευση προς επικύρωση το ‘Πρωτόκολλο 2005′, που αφορά ”την αντιμετώπιση παράνομων ενεργειών κατά της ασφάλειας σταθερών πλατφορμών εντός υφαλοκρηπίδας”, πράγμα που όπως αναφέρεται ”θα εξασφαλίσει την ασφάλεια των τουρκικών πλατφορμών”.
Στο μεταξύ η ίδια εφημερίδα σε ανταπόκριση από τα κατεχόμενα και με τίτλο «Ο ‘ξεροκέφαλος’ φταίει για τις γεωτρήσεις» υποστηρίζει ότι «ενώ ο Χριστόφιας δεν ήθελε να αρχίσουν οι γεωτρήσεις όσο διαρκούν οι διαπραγματεύσεις για τη λύση του Κυπριακού, οι έρευνες ξεκίνησαν λόγω της επιμονής του γνωστού για την αδιαλλαξία του ‘ξεροκέφαλου’ Σόλωνα Κασίνη, Διευθυντή της Υπηρεσίας Ενέργειας».
Η ανεπάρκεια του 33 ετών σεισμογραφικού πλοίου Πιρί Ρείς είναι θέμα συζήτησης στις τουρκικές εφημερίδες με τα κόμματα της αντιπολίτευσης να μέμφονται την κυβέρνηση Ερντογάν ότι ”κοκορεύεται, χωρίς να έχει φροντίσει να έχουμε ένα σοβαρό σεισμογραφικό πλοίο”.
Σύμφωνα με δημοσιεύματα, η Τουρκία διαπραγματευόταν από το 1997 παραγγελία για νέο πλοίο με τη Νορβηγία, που όμως δεν καρποφόρησε και, τώρα, έχει παραγγείλει στην Κίνα το σεισμογραφικό ”Τσακάμπεϊ”, το οποίο είναι διπλάσιο σε μέγεθος από το Πιρί Ρείς (60 μέτρα μήκος και 23 πλάτος), έχει υπερσύγχρονο τεχνολογικό εξοπλισμό, μπορεί να κάνει έρευνες αδιάκοπα επί 300 μέρες και θα στοιχίσει περίπου 10 εκ. ευρώ.
Αναφέρεται επίσης ”η κατασκευή υπερσύγχρονου σεισμογραφικού πλοίου με ελικοδρόμιο στα Τουρκικά Κρατικά Ναυπηγεία που ξεκίνησε το 2010”.
Σύμφωνα με την τουρκική εφημερίδα “Μιλιέτ”, σιωπηρά προωθήθηκε στην Τουρκική Εθνοσυνέλευση προς επικύρωση το ‘Πρωτόκολλο 2005′, που αφορά ”την αντιμετώπιση παράνομων ενεργειών κατά της ασφάλειας σταθερών πλατφορμών εντός υφαλοκρηπίδας”, πράγμα που όπως αναφέρεται ”θα εξασφαλίσει την ασφάλεια των τουρκικών πλατφορμών”.
Στο μεταξύ η ίδια εφημερίδα σε ανταπόκριση από τα κατεχόμενα και με τίτλο «Ο ‘ξεροκέφαλος’ φταίει για τις γεωτρήσεις» υποστηρίζει ότι «ενώ ο Χριστόφιας δεν ήθελε να αρχίσουν οι γεωτρήσεις όσο διαρκούν οι διαπραγματεύσεις για τη λύση του Κυπριακού, οι έρευνες ξεκίνησαν λόγω της επιμονής του γνωστού για την αδιαλλαξία του ‘ξεροκέφαλου’ Σόλωνα Κασίνη, Διευθυντή της Υπηρεσίας Ενέργειας».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου