Σχόλιο ιστολογίου μας : Αυτή είναι μια ενδιαφέρουσα είδηση ειδικά για το χάος της Αθήνας.....πως δεν το σκέφτηκαν τα χρυσοπληρωμένα πουλάκια μας ?? Αλλά πρώτα ο πολίτης , το ξεχάσαμε.....πρέπει να τους αναγκάσουμε να πιστεύουν ότι δεν υπάρχει άλλη λύση .......μόνο αυτό που λένε......
Από το ιστολόγιο http://tvxs.gr/
«Έως το 2015, στόχος μας είναι τα μέσα μεταφοράς να διαχειρίζονται το 50% της κίνησης μέσα στον 5ο περιφερειακό δακτύλιο, ποσοστό μεγαλύτερο κατά 10% σε σχέση με το 2010», εξηγεί ο Ουανγκ Γινγκτζιάν, αρμόδιος αξιωματούχος της δημοτικής αρχής.
Τα μέτρα που εξετάζει το Πεκίνο συμπεριλαμβάνουν και κίνητρα για την αγορά υβριδικών ή ηλεκτροκίνητων οχημάτων, όπως η εγκατάσταση νέων σταθμών φόρτισης.
Από τους Ολυμπιακούς Αγώνες του 2008 στην Κίνα έχει τεθεί σε ισχύ μέτρο ρύθμισης της κυκλοφορίας τύπου δακτυλίου, με κριτήρια τον αριθμό των πινακίδων ενώ από τον περασμένο Ιανουάριο έχει εφαρμοστεί πλαφόν στις άδειες κυκλοφορίας που εκδίδονται κάθε μήνα.
«Ούτε οι περιορισμοί ούτε οι φόροι μπορούν να βάλουν τέλος στα μποτιλιαρίσματα, γιατί δεν αντιμετωπίζουν την ουσία του προβλήματος», αναφέρει ο Ζανγκ Τσανγκίνγκ, ειδικός σε θέματα νομοθεσίας οδικής κυκλοφορίας. Σύμφωνα με τον Ζανγκ, η επέκταση των δρόμων και οι επενδύσεις στα μέσα μεταφοράς αποτελούν τη μόνη και βιώσιμη λύση.
Από το ιστολόγιο http://tvxs.gr/
Το Πεκίνο σχεδιάζει να αντιμετωπίσει την κυκλοφορική συμφόρηση με την επιβολή ειδικού φόρου σε οδηγούς ΙΧ που χρησιμοποιούν συγκεκριμένα μέρη του οδικού δικτύου. Ωστόσο παραμένει άγνωστο μέχρι στιγμής αν το εν λόγω μέτρο θα υλοποιηθεί με τη μορφή διοδίων, ειδικής κάρτας ή προστίμου.
«Έως το 2015, στόχος μας είναι τα μέσα μεταφοράς να διαχειρίζονται το 50% της κίνησης μέσα στον 5ο περιφερειακό δακτύλιο, ποσοστό μεγαλύτερο κατά 10% σε σχέση με το 2010», εξηγεί ο Ουανγκ Γινγκτζιάν, αρμόδιος αξιωματούχος της δημοτικής αρχής.
Τα μέτρα που εξετάζει το Πεκίνο συμπεριλαμβάνουν και κίνητρα για την αγορά υβριδικών ή ηλεκτροκίνητων οχημάτων, όπως η εγκατάσταση νέων σταθμών φόρτισης.
Από τους Ολυμπιακούς Αγώνες του 2008 στην Κίνα έχει τεθεί σε ισχύ μέτρο ρύθμισης της κυκλοφορίας τύπου δακτυλίου, με κριτήρια τον αριθμό των πινακίδων ενώ από τον περασμένο Ιανουάριο έχει εφαρμοστεί πλαφόν στις άδειες κυκλοφορίας που εκδίδονται κάθε μήνα.
«Ούτε οι περιορισμοί ούτε οι φόροι μπορούν να βάλουν τέλος στα μποτιλιαρίσματα, γιατί δεν αντιμετωπίζουν την ουσία του προβλήματος», αναφέρει ο Ζανγκ Τσανγκίνγκ, ειδικός σε θέματα νομοθεσίας οδικής κυκλοφορίας. Σύμφωνα με τον Ζανγκ, η επέκταση των δρόμων και οι επενδύσεις στα μέσα μεταφοράς αποτελούν τη μόνη και βιώσιμη λύση.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου