Τρίτη 4 Οκτωβρίου 2011

Μάχη μέχρι τέλους από τον Καντάφι περιμένει πρώην Λίβυος πρωθυπουργός

Από το ιστολόγιο http://www.kathimerini.com.cy/
Ο πρώην πρωθυπουργός του Καντάφι εκτιμά ότι o έκπτωτος ηγέτης είναι στη Λιβύη, θα πολεμήσει ως το τέλος. 
 ΠΗΓΗ: ΑΠΕ - ΜΠΕ
Ο πρώην πρωθυπουργός του Μουάμαρ Καντάφι δήλωσε σήμερα ότι πιστεύει πως ο έκπτωτος ηγέτης είναι ακόμη στη Λιβύη και θα συνεχίσει να πολεμά τους νέους ηγέτες της χώρας μέχρι το τέλος.
«Νομίζω ότι ο Καντάφι. . . δεν έχει εγκαταλείψει τη χώρα. Πιστεύω ακράδαντα, με βάση όσα γνωρίζω γι' αυτόν, ότι μάχεται με τα όπλα του και μαζί με τους άνδρες του», δήλωσε ο αλ Μπαγντάντι Άλι αλ Μαχμούντι, ο οποίος βρίσκεται στη φυλακή στη γειτονική Τυνησία, σύμφωνα με όσα είπε στο ειδησεογραφικό πρακτορείο Ρόιτερς ο δικηγόρος του.
«Δεν θα εγκαταλείψει και δεν θα καταθέσει τα όπλα του μέχρι το τέλος», τόνισε.
Ο πρώην πρωθυπουργός βρίσκεται σε φυλακή περίπου 30 χλμ. έξω από την πρωτεύουσα της Τυνησίας, ενώ οι αρχές εξετάζουν ένα αίτημα από το Εθνικό Μεταβατικό Συμβούλιο της Λιβύης για την έκδοσή του.



«Είμαι έτοιμος να συνεργαστώ με το μεταβατικό συμβούλιο, αλλά υπό την προϋπόθεση ότι θα αποσύρουν όλα τα αιτήματα για την έκδοσή μου και τις αρνητικές εκστρατείες εναντίον μου», είπε. «Ελπίζω να είμαι ένα μέρος της λύσης στη Λιβύη και όχι μέρος του προβλήματος», δήλωσε.
«Σας λέω ένα πράγμα: Ήμουν μισητός στο περιβάλλον του Καντάφι» συνέχισε.
«Είμαι πεπεισμένος ότι δεν έκανα τίποτε κακό για τους Λίβυους. Ο ρόλος μου ήταν να εξασφαλίσω τον εφοδιασμό τροφίμων για τον Λιβυκό λαό, ιδιαίτερα κατά τη διάρκεια της κρίσης. Οι Γάλλοι γνωρίζουν πολύ καλά ότι αυτός ήταν ο ρόλος που έπαιξα. . . Δεν είχα κανένα στρατιωτικό ρόλο», πρόσθεσε.
Είπε ότι εγκατέλειψε τη Λιβύη αφότου ο πρόεδρος του NTC Μουστάφα Άμπντελ Τζαλίλ του τηλεφώνησε και του ζήτησε να κρατήσει χαμηλό προφίλ μέχρι να σταθεροποιηθεί η κατάσταση στη χώρα.
Απηύθυνε επίσης έκκληση προς τις τυνησιακές αρχές για να τον αφήσουν ελεύθερο. «Είναι κρίμα που η κυβέρνηση της Τυνησίας μου έχει συμπεριφερθεί με τέτοιον τρόπο. Είμαι φίλος της Τυνησίας. Ήμουν εγώ που άνοιγα τα σύνορα, μετά από κάθε απόφαση του Καντάφι που απαιτούσε να κλείσουν», τόνισε.
www.kathimerini.com.cy

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου