Από το ιστολόγιο http://www.tanea.gr/latestnews/article/?aid=4649205
Υπό το βάρος αντιδράσεων ότι «εξυμνεί» τις ταραχές που σάρωσαν τη Βρετανία, η εταιρεία Levi's αποσύρει προσωρινά διαφήμιση που παρουσιάζει έναν νεαρό άνδρα να αντιπαρατίθεται στις δυνάμεις καταστολής ενώ ακούγεται η φράση «είσαι υπέροχος». Ο αφηγητής διαβάζει αποσπάσματα από ποίηση του Τσαρλς Μπουκόφσκι και το σποτ τελειώνει με τις λέξεις «Βγες Μπροστά».
Το σποτ διάρκειας 60 δευτερολέπτων -στο πλαίσιο της πρώτης παγκόσμιας διαφημιστικής εκστρατείας της Levi Strauss- αναρτήθηκε το βράδυ της Τρίτης στο Facebook και επρόκειτο να προβληθεί προσεχώς στα τηλεοπτικά δίκτυα και τις κινηματογραφικές αίθουσες της Βρετανίας.
Ωστόσο, οι αντιδράσεις εξαιτίας της χρονικής συγκυρίας οδήγησαν την εταιρεία να ανακοινώσει ότι «για λόγους ευαισθησίας» αποσύρει προσωρινά το σποτ από τη Βρετανία -αν και είναι ακόμη διαθέσιμο στο YouTube, ενώ θα προβληθεί κανονικά στο εξωτερικό- όπως αναφέρει σε δημοσίευμά της η εφημερίδα The Guardian.
«Είμαστε βαθύτατα αποκαρδιωμένοι για τα πρωτοφανή γεγονότα που λαμβάνουν χώρα αυτή τη στιγμή στο Ηνωμένο Βασίλειο και έχουν επηρεάσει τις κοινότητες σε όλη τη χώρα» δήλωσε εκπρόσωπος της Levi's, τονίζοντας πως στόχος του σποτ είναι να καταγράψει την αισιοδοξία των νέων και τη φιλοδοξία για ένα καλύτερο μέλλον, και όχι να ενθαρρύνει ταραχές.
«Αν και η διαφήμιση 'Go Forth' [Βγες Μπροστά] ενσωματώνει την ενέργεια και τα γεγονότα των καιρών μας, και δεν αφορά κανένα συγκεκριμένο κίνημα ή πολιτικό ζήτημα, αντίθετα έχει να κάνει με την αισιοδοξία, τη θετική δράση και ένα πρωτοποριακό πνεύμα, για λόγους ευαισθησίας για όσα συμβαίνουν τώρα στη Βρετανία, αναστείλαμε προσωρινά τα σποτ στο Facebook και τους κινηματογράφους στη χώρα» δήλωσε ο εκπρόσωπος.
Κατά την έναρξη της διαφημιστικής εκστρατείας, η επικεφαλής του τμήματος μάρκετινγκ της Levi's Ρεμπέκα Βαν Ντάικ έχει υπογραμμίσει ότι «τώρα περισσότερο από ποτέ, ο κόσμος χρειάζεται έμπνευση, ο κόσμος χρειάζεται ανθρώπους με πρωτοποριακό πνεύμα που ακόμη πιστεύουν ότι όλα είναι δυνατά».
Η συγκεκριμένη διαφήμιση, επισημαίνει η εταιρεία, αναγνωρίζει τους ανθρώπους σε όλη την υφήλιο που βγαίνουν μπροστά για να αλλάξουν τον κόσμο.
Το σποτ διάρκειας 60 δευτερολέπτων -στο πλαίσιο της πρώτης παγκόσμιας διαφημιστικής εκστρατείας της Levi Strauss- αναρτήθηκε το βράδυ της Τρίτης στο Facebook και επρόκειτο να προβληθεί προσεχώς στα τηλεοπτικά δίκτυα και τις κινηματογραφικές αίθουσες της Βρετανίας.
Ωστόσο, οι αντιδράσεις εξαιτίας της χρονικής συγκυρίας οδήγησαν την εταιρεία να ανακοινώσει ότι «για λόγους ευαισθησίας» αποσύρει προσωρινά το σποτ από τη Βρετανία -αν και είναι ακόμη διαθέσιμο στο YouTube, ενώ θα προβληθεί κανονικά στο εξωτερικό- όπως αναφέρει σε δημοσίευμά της η εφημερίδα The Guardian.
«Είμαστε βαθύτατα αποκαρδιωμένοι για τα πρωτοφανή γεγονότα που λαμβάνουν χώρα αυτή τη στιγμή στο Ηνωμένο Βασίλειο και έχουν επηρεάσει τις κοινότητες σε όλη τη χώρα» δήλωσε εκπρόσωπος της Levi's, τονίζοντας πως στόχος του σποτ είναι να καταγράψει την αισιοδοξία των νέων και τη φιλοδοξία για ένα καλύτερο μέλλον, και όχι να ενθαρρύνει ταραχές.
«Αν και η διαφήμιση 'Go Forth' [Βγες Μπροστά] ενσωματώνει την ενέργεια και τα γεγονότα των καιρών μας, και δεν αφορά κανένα συγκεκριμένο κίνημα ή πολιτικό ζήτημα, αντίθετα έχει να κάνει με την αισιοδοξία, τη θετική δράση και ένα πρωτοποριακό πνεύμα, για λόγους ευαισθησίας για όσα συμβαίνουν τώρα στη Βρετανία, αναστείλαμε προσωρινά τα σποτ στο Facebook και τους κινηματογράφους στη χώρα» δήλωσε ο εκπρόσωπος.
Κατά την έναρξη της διαφημιστικής εκστρατείας, η επικεφαλής του τμήματος μάρκετινγκ της Levi's Ρεμπέκα Βαν Ντάικ έχει υπογραμμίσει ότι «τώρα περισσότερο από ποτέ, ο κόσμος χρειάζεται έμπνευση, ο κόσμος χρειάζεται ανθρώπους με πρωτοποριακό πνεύμα που ακόμη πιστεύουν ότι όλα είναι δυνατά».
Η συγκεκριμένη διαφήμιση, επισημαίνει η εταιρεία, αναγνωρίζει τους ανθρώπους σε όλη την υφήλιο που βγαίνουν μπροστά για να αλλάξουν τον κόσμο.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου