Παρασκευή 7 Οκτωβρίου 2011

ΤΙ ΖΗΤΟΥΝ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ, ΔΙΕΡΩΤΑΤΑΙ Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ «Φτάνει πια. Έχω μπουχτίσει!»

Από το ιστολόγιο http://www.politis-news.com/

«Εχω μπουχτίσει από τις επιθέσεις των κομμάτων», δήλωσε το απόγευμα ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας Δημήτρης Χριστόφιας, προσθέτοντας πως ο καθένας πρέπει να αρθεί στο ύψος των περιστάσεων. ''Εγώ ασκώ τα καθήκοντα που απορρέουν από το σύνταγμα της Κυπριακής Δημοκρατίας και από την εντολή που μου έδωσε ο λαός και δεν έχει κανένας δικαίωμα να αμφισβητεί αυτή την εντολή πριν από τη λήξη της θητείας του οποιουδήποτε Προέδρου'', τόνισε ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας, απαντώντας σε ερωτήσεις των δημοσιογράφων μετά την επιστροφή του στο Προεδρικό Μέγαρο από τη συνάντηση που είχε σήμερα με τον Τ/κ ηγέτη Ντερβίς Ερογλου, στο πλαίσιο των απευθείας συνομιλιών για το Κυπριακό.

Περί αναβολής της τριμερούς


Σε παρατήρηση πως ο κ. Ερογλου είχε προαναγγείλει ένα πάρε-δώσε και πως μετά το ΔΗΚΟ και η ΕΔΕΚ ζήτησε σήμερα όπως ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας ζητήσει αναβολή της συνάντησης της Νέας Υόρκης μεταξύ του ιδίου, του ΓΓ του ΟΗΕ και του κ. Ερογλου, ο Πρόεδρος Χριστόφιας απάντησε: ''Τα κόμματα αφού ζητούν την παραίτησή μου. Από εκεί και πέρα, τί άλλα ζητούν... και αναβολή και διάφορα. Κανένα πάρε - δώσε δεν έγινε εν πάση περιπτώσει. Οταν κάνεις συνομιλίες, δεν σημαίνει πάω και διατυπώνω τις θέσεις, μου διατυπώνει και ο άλλος τις δικές του της θέσεις και σηκωστήκαμε και φύγαμε, παρόλο που περίπου ως τώρα, αυτό γίνεται''.

''Δεν θα σχολιάσω τα κόμματα. Φτάνει πια. Εγώ έχω μπουχτίσει από τις επιθέσεις των κομμάτων. Ο καθένας ας αρθεί στο ύψος των περιστάσεων. Θα μου πουν εσύ γιατί δεν αίρεσαι στο ύψος των περιστάσεων; Εγώ ασκώ τα καθήκοντα που απορρέουν από το σύνταγμα της Κυπριακής Δημοκρατίας και από την εντολή που μου έδωσε ο λαός και δεν έχει κανένας δικαίωμα να αμφισβητεί αυτή την εντολή πριν από τη λήξη της θητείας του οποιουδήποτε Προέδρου'', υπέδειξε ο Πρόεδρος Χριστόφιας.



Πηγή: ΚΥΠΕ/ΑΠΕ

07/10/2011 - 18:36

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου