Παρασκευή 7 Οκτωβρίου 2011

ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΣΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΕΛΛΗΝΑ ΚΑΘΗΓΗΤΗ

Σχόλιο ιστολογίου μας : Για του λόγου το αληθές http://alexander-hellas.blogspot.com/2011/10/blog-post_7630.html ....εκτός και εάν "παρερμηνεύτηκαν" τα λεγόμενά του , η όποια ίδια καραμέλα των δοσίλογων .......και όμως υπάρχουν και Έλληνες που έχουν τουρκικό αίμα και που δεν είναι νεοθωμανοί......είναι εκ πεποιθήσεως ΤΟΥΡΚΟΙ!!!!
"Ο καθηγητής Δημήτρης Κιτισίκης έδωσε στα τουρκικά το τελευταίο του μήνυμα: «Εγώ έχω τρία διαβατήρια. Ελληνικό, Γαλλικό και Καναδικό. Αλλά στην καρδιά μου είμαι ακόμη και μόνο Οθωμανός πολίτης. Είμαι πολίτης της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας»."
Από το ιστολόγιο http://www.trt.net.tr/
«Μόνο η Τουρκία μπορεί να γλιτώσει την Ελλάδα»
«Μόνο η Τουρκία μπορεί να σώσει την Ελλάδα»


Τα λόγια αυτά ανήκουν στον Έλληνα Τουρκολόγο καθηγητή Δημήτρη Κιτσίκη.




Ο Έλληνας καθηγητής πιστεύει ότι ακόμη και οι πιο φανατικοί Έλληνες εθνικιστές συμφωνούν μαζί του.

Ο καθηγητής Δημήτρης Κιτσίκης ο οποίος διδάσκει μαθήματα Διεθνών Σχέσεων στο Πανεπιστήμιο Οττάβα του Καναδά.

Ο Έλληνας Τουρκολόγος εδώ και έναν καιρό παραδίδει μαθήματα ως επισκέπτης καθηγητής στο Πανεπιστήμιο Gediz στην İzmir.

Ο γνωστός Τουρκολόγος ο οποίος πραγματοποίησε σημαντικές επιστημονικές εργασίες προέβη σε ενδιαφέρουσες δηλώσεις σχετικά με την Ελλάδα που βρίσκεται σε οικονομικό αδιέξοδο.

«Μόνο η Τουρκία μπορεί να γλιτώσει την Ελλάδα από το χείλος της πτώχευσης. Η ένταξη της Ελλάδας στην Ευρωπαϊκή Ένωση ήταν ένα λάθος. Πρέπει να αποκοπεί αμέσως και να ιδρύσει μια συνομοσπονδία με την Τουρκία. Και έτσι θα γίνει. Οι δυο χώρες είναι σαν πνευμόνια. Αν δεν ενωθούν δεν πρόκειται να πάρουν ανάσα».

Ο γνωστός καθηγητής πιστεύει ότι ακόμη και οι πιο φανατικοί εθνικιστές στην Ελλάδα σκέφτεται αυτή τη λύση.
Ο καθηγητής Δημήτρης Κιτισίκης έδωσε στα τουρκικά το τελευταίο του μήνυμα: «Εγώ έχω τρία διαβατήρια. Ελληνικό, Γαλλικό και Καναδικό. Αλλά στην καρδιά μου είμαι ακόμη και μόνο Οθωμανός πολίτης. Είμαι πολίτης της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου